NK Osijek - PSV | Donderdag 3 augustus 2017 | Eindstand: 0-1 | Uitgeschakeld

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bloedheet dus, belooft weinig goeds.

btw, ik neem aan dat deze wedstrijd alleen op FOX wordt uitgezonden?

O. Kun je dan vanuit het buitenland ook inloggen? Dat zou handig zijn.

Ik vraag me wel af waar Cocu dat zelfvertrouwen vandaan haalt. Verzinsels weer zeker. Een dramatische wedstrijd thuis spelen en dan denken dat je dat in een hete uitwedstrijd rechtzet.

O. Kun je dan vanuit het buitenland ook inloggen? Dat zou handig zijn.

Nee. Vanwege de afspraken over de buitenlandrechten kun je FOX Sports alleen in Nederland ontvangen.

Ik vraag me wel af waar Cocu dat zelfvertrouwen vandaan haalt. Verzinsels weer zeker. Een dramatische wedstrijd thuis spelen en dan denken dat je dat in een hete uitwedstrijd rechtzet.

Het is geen vertrouwen. Het is vooral hopen. :shifty:

Cocu is er van overtuigd dat PSV naar de volgende ronde gaat.....maar, indien dit niet gebeurt, dan moet hij ook de consequenties dragen en dan hoop ik dat zijn vrouwtje voor de zekerheid alvast bezig is zijn koffers in te pakken....in dat geval is er na dit weekend geen plaats meer voor Cocu als coach...

Ik verwacht ook niet dat we door deze tegenstander uitgeschakeld worden. Zou zonde zijn, na 43 jaar onafgeroken europees voetbal nu eraf gaan tegen deze matige tegenstander.

Wellicht een kampioenswedstrijd-achtig filmpje met de hoogtepunten uit 43 jaar europese wedstrijden? Vrouwen en kinderen die huilend vertellen dat hun vent de beste is, supporters die de camera vertellen wat PSV voor hun betekend. Een spandoek met een mooie foto van Luuk de Jong in betere tijden en een klaterend applaus in de 44e minuut. Druk avondje voor de 250 uitsupporters die meegaan.

Alle gekheid daargelaten, het word tijd dat het voor de kijker weer duidelijk word dat voetbal een mooie sport is en dat dit PSV mooie dingen kan laten zien. Inzet, passie en lef graag vanavond!! Maakt mij niet uit hoe maar dit moet Cocu nu toch echt overbrengen op zijn ploeg. Als dat goed zit dan mag deze tegenstander geen enkel probleem zijn. Als dat niet lukt dan vraag ik of Quag ook zo'n avatar voor mij kan maken.. ;)

Ik verwacht ook niet dat we door deze tegenstander uitgeschakeld worden. Zou zonde zijn, na 43 jaar onafgeroken europees voetbal nu eraf gaan tegen deze matige tegenstander.
Na vanavond weten we of we aan de EL hebben geroken..

Wellicht een kampioenswedstrijd-achtig filmpje met de hoogtepunten uit 43 jaar europese wedstrijden? Vrouwen en kinderen die huilend vertellen dat hun vent de beste is, supporters die de camera vertellen wat PSV voor hun betekend. Een spandoek met een mooie foto van Luuk de Jong in betere tijden en een klaterend applaus in de 44e minuut. Druk avondje voor de 250 uitsupporters die meegaan.

Alle gekheid daargelaten, het word tijd dat het voor de kijker weer duidelijk word dat voetbal een mooie sport is en dat dit PSV mooie dingen kan laten zien. Inzet, passie en lef graag vanavond!! Maakt mij niet uit hoe maar dit moet Cocu nu toch echt overbrengen op zijn ploeg. Als dat goed zit dan mag deze tegenstander geen enkel probleem zijn. Als dat niet lukt dan vraag ik of Quag ook zo'n avatar voor mij kan maken.. ;)

Moet je snel zijn, schijnt dat microsoft gaat stoppen met Paint.

ED kwam met de opstelling:

Lozano---Locadia---Bergwijn

van Ginkel---Hendrix---Pröpper

Brenet---Isimat---Luckassen---Arias

-----------Zoet--------------

Ben benieuwd of De Jong eindelijk een keer op de bank mag gaan zitten.

Ze kunnen tegen die muur beter een 3-mans verdediging opstellen en 5 middenvelders. Brenet laten banken, en dan achterin Luckassen, Isimat en Arias. Pereiro op het middenveld erbij, achter de aanvallers.

Nu maar hopen dat de vakantieark wifi voldoende is voor n stream van Fox.

Ben d'r nog niks gerust op, zowel de stream als de wedstrijd

Ze kunnen tegen die muur beter een 3-mans verdediging opstellen en 5 middenvelders. Brenet laten banken, en dan achterin Luckassen, Isimat en Arias. Pereiro op het middenveld erbij, achter de aanvallers.

Luckassen kan ook nog doorschuiven richting middenveld hè? Bij AZ speelde hij vorig seizoen ook voor de verdedigers. Kunnen Luckassen/Hendrix het vuile werk opknappen, en Van Ginkel/Pröpper zich concentreren op de aanval.

Dat zal alleen gebeuren als het na 70 minuten nog 0-0 staat.

Hmmm, ergens in het verkeerde topic vast om een stream gebietst. Hier nogmaals het verzoek. (A)

Het uur van de waarheid voor Cocu : uitstel van executie of direct morgenochtend al voor het vuurpeleton, waarbij de directie aanlegt en Brands uiteindelijk de trekker overhaalt....:cocu::brands::shootl:

Hoop dat het leidt tot een win-winsituatie voor de PSV-supporter. Of PSV speelt deze laagvlieger aan flarden vanavond met deze opstelling waardoor Cocu hiermee door gaat voor de rest van het seizoen of PSV verliest alsnog waardoor de druk op Cocu toeneemt en hij eruit vliegt en Brands ertoe dwingt om nog wat aankopen te doen. Een derde scenario waarvan ik hoop dat die niet uitkomt is dat PSV met slecht voetbal en een hoop fortuin toch nog doorgaat, Cocu mag aanblijven en de rest van het seizoen weer aanmoddert met Schwaab en De Jong.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan