Nikolai Laursen (A)

Hij maakte toch een mooi debuut bij Brøndby IF in de SuperLiga.

[video]https://youtu.be/DIxCh5ZeYbg[/video]

En er zit een goede kop op. We zullen zien hoe hij zich bij PSV ontwikkelt.
 
Hij maakte toch een mooi debuut bij Brøndby IF in de SuperLiga.

[video]https://youtu.be/DIxCh5ZeYbg[/url]

En er zit een goede kop op. We zullen zien hoe hij zich bij PSV ontwikkelt.
Goede kop? Oke, als je van Ginkel 2.0 een goede kop vindt...
 
Ik zit nu naar dat artikel op psv.nl te kijken, maar die vader kan zo in Lilyhammer. Echt zo een Scandinavische lompe naïeve gast. :clap:
 
Hij is binnen, dus hij mag naar een ander topic :rolleyes:

On: Ben bijzonder benieuwd!
 
Hij is niet opgenomen in de selectie van Jong PSV tegen MVV. Hij speelde gisteren mee met -19 in de Otten Cup waar hij één van de slechtste spelers was van het toernooi. Kan me niet voorstellen dat hij op korte termijn gaat promoveren naar Jong PSV. Ik zou hem verplaatsen naar -19.
 
Hij is niet opgenomen in de selectie van Jong PSV tegen MVV. Hij speelde gisteren mee met -19 in de Otten Cup waar hij één van de slechtste spelers was van het toernooi. Kan me niet voorstellen dat hij op korte termijn gaat promoveren naar Jong PSV. Ik zou hem verplaatsen naar -19.

En deze speler kostte ruim een miljoen?
 
En deze speler kostte ruim een miljoen?

Dat riep ik ook minimaal een keer of tien vanaf de bouwpakkettribune op de Herdgang. Ongelooflijk. Zie niet in wat hij toevoegt ten opzichte van de gratis Groeneveld uit eigen opleiding.
 
En deze speler kostte ruim een miljoen?

Ja 1,3 miljoen.....
Na Eriksen en Fischer denken de topclubs in Nederland dat elke Deense jeugdspeler die het leuk doet in de Deense jeugdcompetitie, gelijk een mega talent is.
 
Ja 1,3 miljoen.....
Na Eriksen en Fischer denken de topclubs in Nederland dat elke Deense jeugdspeler die het leuk doet in de Deense jeugdcompetitie, gelijk een mega talent is.

Mocht PSV een nieuwe marketingdirecteur nodig hebben zou ik die uit Denemarken halen. Nog nooit zo'n land gezien met zo weinig voetbaltalent en desondanks contracteren clubs alle competities tientallen Deense Messi's.
 
Mocht PSV een nieuwe marketingdirecteur nodig hebben zou ik die uit Denemarken halen. Nog nooit zo'n land gezien met zo weinig voetbaltalent en desondanks contracteren clubs alle competities tientallen Deense Messi's.
Dat dachten we ook in 1992 :huil:
 
Terug
Bovenaan Onderaan