Nigel Bertrams

Door de blessure van Nigel gaat PSV op zoek naar een andere derde keeper. Inmiddels is een nog niet genoemde Nederlandse doelman een contract voor 1,5 seizoenen gedaan. Hier en daar zag ik wel de naam van Ruud Swinkels opduiken, die in de eerste seizoenshelft van 2012/2013 ook al onze derde doelman was.
 
Door de blessure van Nigel gaat PSV op zoek naar een andere derde keeper. Inmiddels is een nog niet genoemde Nederlandse doelman een contract voor 1,5 seizoenen gedaan. Hier en daar zag ik wel de naam van Ruud Swinkels opduiken, die in de eerste seizoenshelft van 2012/2013 ook al onze derde doelman was.

Waarom niet gewoon een keeper doorschuiven?
 
Waarom niet gewoon een keeper doorschuiven?

In principe heb je met Yannik van Osch, Zeus de la Paz, Jesse Bertrams en die Deense jongen (kom even niet op zijn naam) wel vier doelmannen achter de hand. Maar ik denk dat men het beter acht voor de ontwikkeling van de jongens om er een derde bij te halen. Maar ik heb verder eigenlijk geen idee waarom niet.
 
In principe heb je met Yannik van Osch, Zeus de la Paz, Jesse Bertrams en die Deense jongen (kom even niet op zijn naam) wel vier doelmannen achter de hand. Maar ik denk dat men het beter acht voor de ontwikkeling van de jongens om er een derde bij te halen. Maar ik heb verder eigenlijk geen idee waarom niet.

Nu je het zegt! Mikkelsen was volgens mij de naam van die deen
 
Nu je het zegt! Mikkelsen was volgens mij de naam van die deen

Ja dat was hem, dank je wel.

Overigens heeft Ruud Swinkels toevallig ook vandaag een nieuwe werkgever... namelijk een Belgische vierdeklasser.
 
Ik heb wel is op een veldje in Spanje gevoetbald tegen jongens die een Real Madrid en Barcelona shirt aanhadden. Wat een legende moet ik dan wel niet zijn. :D
 
Nou heb ik het afgelopen half uur even gesnuffeld op de site van transfermarkt.nl naar de transfervrije Nederlandse keepers, ik heb hierbij bij alleen de Eredivisie en de JL gedaan, daarbij kwam ik vier namen tegen, waarvan twee naar mijn mening totaal irrelevant. Ook twee waarvan ik dacht, dat zou kunnen. Bryan Roox is een jeugdproduct van Roda http://www.transfermarkt.nl/bryan-roox/profil/spieler/190145, maar volgens mij ook geen serieuze kandidaat. De laatste van de vier is Khalid Sinouh.. Vraag me af of we daar wat aan gaan hebben....
 
Geblesseerde Nigel Bertrams reist met LM mee naar de Kuip
Gisteren bekeek Nigel de wedstrijd vanuit het uitvak, de keeper die enkele maanden geblesseerd is aan zijn schouder stapte met ons de trein in en zag zijn ploeggenoten helaas geen punten meenemen uit Rotjeknor. Op dit moment revalideert de 22-jarige keeper bij Topsupport aan zijn herstel, de verwachting is dat hij pas na de zomerstop bij het team kan aansluiten. Wij wensen Nigel veel succes bij zijn herstel en waarderen het zeer dat hij met de supporters de wedstrijd heeft beleefd.
PSV'er zijn dat is, het allermooiste wat er is!
Lighttown Madness

Dat vind ik wel een mooie actie van hem :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan