Nigel Bertrams

Goodfella

Assistent Coach
257_nigel_bertrams.jpg


Positie: Keeper
Nationaliteit: Nederlands
Woonplaats: Best
Geboortedatum: 08-01-1993
Leeftijd: 18 jaar
Vorige club(s): Best Vooruit
Favoriete Speler(s): Buffon

Teams
'11-'12 Jong PSV
'10-'11 A1
'09-'10 B1
'08-'09 B1
'07-'08 C1
'06-'07 C2
'05-'06 D1
'04-'05 D1
'03-'04 D2
'02-'03 D3
'01-'02 E1
 
Ik kom er nu achter dat we twee Bertramsen hebben?
Nigel Bertrams (08-01-1993) staat bij Jong PSV en Jesse Bertrams (22-12-1994) bij de A1. Allebei keepers:unsure:
 
Ik kom er nu achter dat we twee Bertramsen hebben?
Nigel Bertrams (08-01-1993) staat bij Jong PSV en Jesse Bertrams (22-12-1994) bij de A1. Allebei keepers:unsure:

Ach we hebben ook twee Maria's (Michael en Gianluca) en twee Labyads (Zakaria en Zohair) en volgens mij nog wel meer.
 
Om nog maar te zwijgen over de 13 verschillende soorten Wuytens die we hebben gehad. :D
 
Ik blijf het nog steeds een grabbelaar zonder uitstraling vinden. Die Benjamin van Leer straalt 10x meer uit dan Bertrams.

Inderdaad. Hoe die jongen ook voorkwam in die docu van de Otten Cup... Dan ga je de top dus echt nooit halen, en hopelijk ook niet PSV1. :braak:
 
Toch krijgt Bertrams de voorkeur boven Van Leer in Jong PSV!

Ik verbaasde me er ook al over, zie mijn post in het jong PSV topic.

Weet iemand waarom Betrams Benjamin van Leer heeft afgelost als eerste keeper? Ik vond van Leer het prima doen vorig seizoen.

van Leer is in mijn ogen een betere doelman als Bertrams. Ik vind dat van Leer veel zekerder oogt, Bertrams komt op mij af en toe over als een onzekere grabbelaar, waar ik van Leer meestal behoorlijk zeker vond lijken.
 
Daarentegen is Van Leer nu mee naar Boekarest en Bertrams niet. Of is hij geblesseerd? Overigens zie ik nooit jeugdwedstrijden, dus kan ik helaas niet inhoudelijk meediscussiëren.
 
BREAKING: Nigel Bertrams krijgt toestemming van Rutten om te snuiven in Israel

PSV-trainer Fred Rutten neemt Nigel Bertrams mee in de selectie voor de wedstrijd tegen Hapoel Tel Aviv in de Europa League. De achttienjarige doelman mag in Israël snuiven aan de Europese voorbereidingen.

Bertrams is met Benjamin van Leer verwikkeld in een concurrentiestrijd bij Jong PSV. Zijn collega mocht eerder mee naar het uitduel met Rapid Boekarest, nu is het dus zijn beurt. De kans is klein dat de jongeling tot de wedstrijdselectie zal behoren.

Naast Bertrams is ook Jetro Willems in de selectie opgenomen. De linksback belandt vermoedelijk op de reservebank door de blessure van Erik Pieters. Ook Memphis Depay reist mogelijk mee naar Israël, weet het Eindhovens Dagblad.

PSV won de eerste twee duels in de groepsfase van de Europa League. Bij een overwinning op Hapoel is de knock-outfase binnen handbereik.

:D
 
Nigel 'oke dan boyzz' Bertrams kan een contract tekenen, aldus Slegers. Normale gang van zaken rond jeugdspelers natuurlijk.
 
Jeugdinternational Nigel Bertrams vertrekt niet naar Engeland. De doelman tekent spoedig een contract tot medio 2013 bij PSV. De goalie wil eerst in Nederland doorbreken voor hij de stap naar het buitenland maakt.

"Ik train al regelmatig mee met het eerste elftal en hoop volgend seizoen in de selectie te worden opgenomen", zegt Bertrams in gesprek met OnsOranje. "Mijn hart ligt bij PSV en ik wil eerst in Nederland doorbreken. Ik had genoeg keuze en Engeland blijft een droom voor mij. Maar ik zit nu zo dicht bij de A-selectie. Dan vind ik dat je daar voor moet gaan."

Bertrams doorliep de hele jeugdopleiding van PSV. Eerder dit seizoen mocht de jonge goalie al met de hoofdmacht mee naar Israël, waar PSV aantrad tegen Hapoel Tel Aviv.

Goede zaak.
 
Ik zie hem best vaak spelen, en heb hem nooit goed gevonden.. Die haalt het eerste naar mijn mening nooit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan