Penalty

Internationale Legende
'Isimat-Mirin staat voor verrassende Eredivisie-rentree'

link

Keert Nicolas Isimat-Mirin al na een halfjaar terug in de Nederlandse Eredivisie? Volgens het Turkse Takvim is er serieuze interesse voor de oud-speler van PSV.
AZ wil Isimat naar verluidt graag terughalen naar de Eredivisie, maar het eerste bod is afgeslagen door Besiktas. Naar verluidt zouden de Alkmaarders hebben geprobeerd om voor 750.000 euro een deal te sluiten. Het dubbele lijkt dus vereist om een deal te kunnen sluiten.

Der Jaufe

Internationale Legende
'Isimat-Mirin staat voor verrassende Eredivisie-rentree'

link

Keert Nicolas Isimat-Mirin al na een halfjaar terug in de Nederlandse Eredivisie? Volgens het Turkse Takvim is er serieuze interesse voor de oud-speler van PSV.
AZ wil Isimat naar verluidt graag terughalen naar de Eredivisie, maar het eerste bod is afgeslagen door Besiktas. Naar verluidt zouden de Alkmaarders hebben geprobeerd om voor 750.000 euro een deal te sluiten. Het dubbele lijkt dus vereist om een deal te kunnen sluiten.
Win-win. Niet in ons team maar wel genieten van de interviews.

Metalium

International
Ron Beton en Clown Isi, het circus van Alkmaar
Ho ho we vonden clown Marcelo ook niets, toen hij voor ons uitkwam, en terecht. Later werd hij in Duitsland een revelatie, gevolgd door Turkije en Frankrijk...Het kan verkeren. Isimat stond jaren geleden in Frankrijk bekend als supertalent. Wie weet gaat het er bij AZ uitkomen.

Phillip Cocu

Assistent Coach
Ik zou hem er graag bij hebben.
Isimat is een leuke invaller om er bij te hebben(en ook een sympathiek persoon), maar dan heb je wel erg veel spelers op de as die eigenlijk niet van het niveau zijn wat PSV na moet streven?

Dan heb je in totaal 7 centrale verdedigers; Obispo, Teze, Viergever, Boscagli, Ramalho, Luckassen en Isimat.

Daarvan zullen Teze, Boscagli en Ramalho de grootste kans hebben om in de basis te spelen lijkt me. 4 spelers overhouden die slechts sporadisch in actie zullen komen lijkt me wat overdreven?

• Leuk
Reactions: IPF

Kruspe

Administrator
Administrator
Isimat is een leuke invaller om er bij te hebben(en ook een sympathiek persoon), maar dan heb je wel erg veel spelers op de as die eigenlijk niet van het niveau zijn wat PSV na moet streven?

Dan heb je in totaal 7 centrale verdedigers; Obispo, Teze, Viergever, Boscagli, Ramalho, Luckassen en Isimat.

Daarvan zullen Teze, Boscagli en Ramalho de grootste kans hebben om in de basis te spelen lijkt me. 4 spelers overhouden die slechts sporadisch in actie zullen komen lijkt me wat overdreven?
Ik weet het niet. Aan al onze CV's zitten haken en ogen. Teze is te klein, Boscagli hetzelfde en komt verdedigend denk ik net te kort, Ramalho is klein en in de voorbereiding niet denderend (kan nog komen). Al die andere CV's wil ik niet eens meenemen. Isimat vond ik qua positionering en lengte echt niet slecht. Best handig voor een CV, zeker als je naar onze kabouterbrigade kijkt in de achterste linie - die ook nog eens allemaal graag de bal hebben.

Phillip Cocu

Assistent Coach
Ik weet het niet. Aan al onze CV's zitten haken en ogen. Teze is te klein, Boscagli hetzelfde en komt verdedigend denk ik net te kort, Ramalho is klein en in de voorbereiding niet denderend (kan nog komen). Al die andere CV's wil ik niet eens meenemen. Isimat vond ik qua positionering en lengte echt niet slecht. Best handig voor een CV, zeker als je naar onze kabouterbrigade kijkt in de achterste linie - die ook nog eens allemaal graag de bal hebben.
Teze vind ik sterk in de duels en heeft zich een seizoen lang bewezen. Ik denk dat zijn verbeter punt vooral in het koppen te vinden is. Isimat is 1.87m en Teze is 1.83m, dus qua lengte moet het wel kunnen. Boscagli is 1.81m en schijnt wel een goede kopper te zijn maar die is fysiek niet zo sterk en moet het vooral van passing hebben. Ramalho is 1.82m (lengtes van transfermarkt.nl) maar ik heb geen flauw idee hoe goed hij is want ik heb de Oostenrijkse competitie niet gevolgd. Uiteindelijk ben ik het met je eens dat er hier en daar wat risico's zijn, maar ik vind Isimat eigenlijk ook niet echt een zekerheidje

Luc de Jong

Aanvoerder
We missen nog steeds die lange gekke Zuid- Amerikaan die iedereen door midden trapt en je bij je nekvel grijpt als je niet goed mee doet.

Bovenaan Onderaan