De vraag is, wil Isimat wel verlengen? Als hij niet verlengt kan hij veel knaken vangen omdat hij veel tekengeld kan vragen (transfervrij).
En PSV heeft niet de luxe om hem maar op de bank te zetten.

Gelukkig doet een fitte Viergever niet onder voor Isimat. Met Obispo daar achter is er niet direct iets aan de hand.

Je zou het hem in ieder geval kunnen aanbieden. Wil hij niet, dan strik erom en weg. Overigens vind ik dan nog steeds dat 6 miljoen aan de lage kant is. Een speler die laat zien dat hij kan groeien, en zich in ieder geval in de Nederlandse competitie heeft bewezen. Na een slordig begin is hij echt beter gaan spelen, dan vind ik het gevraagde bedrag een fooi.
 
Je zou het hem in ieder geval kunnen aanbieden. Wil hij niet, dan strik erom en weg. Overigens vind ik dan nog steeds dat 6 miljoen aan de lage kant is. Een speler die laat zien dat hij kan groeien, en zich in ieder geval in de Nederlandse competitie heeft bewezen. Na een slordig begin is hij echt beter gaan spelen, dan vind ik het gevraagde bedrag een fooi.

Het schiet ook niet op als je een ingewerkte speler voor X verkoopt, daar dan vervolgens zeg 0.7X van overhoudt om vervolgens 1.2X kwijt te zijn voor een vervangende speler, die niet echt beter is, met minder ervaring.
 
.. in ieder geval in de Nederlandse competitie heeft bewezen. Na een slordig begin is hij echt beter gaan spelen, dan vind ik het gevraagde bedrag een fooi.

Voor zijn doen is hij beter gaan voetballen ja, van een 3,5 is die naar een 5 gegaan. Maar als nog totaal PSV onwaardig, ik kneep mijn billetjes altijd samen als de bal zijn kant op rolde. Instelling en wil is prima, maar kwalitatief komt die echt ver te kort, als verdediger *
 
We hebben nog niets gehoord over contractverlenging en weinig over potentiele verkoop van Isimat.

Bij de laatste oefenwedstrijd speelde de tweede helft de wisselspelers en de jeugdspelers. Dat was niet zo bijzonder op zich. Echter, het leek er op dat de beoogde basisspelers (minus de geblesseerde Hendrix en de nog afwezige Arias en Lozano) de eerste helft speelde. En Isimat speelde niet de eerste helft. Viergever stond op die positie naast Schwaab!

Van Bommel wilde dwingender spelen dan Cocu met een goede opbouw van achteren. Hierbij is Viergever een betere optie dan Isimat. Met een aflopend contract (1 jaar) verwacht ik dat Isimat nog verkocht gaat worden.
 
Hij vertegenwoordigt voor mij de klassieke misvatting over voetbal, 'de Nederlandse school'. Kan goed opbouwen, maar is verdedigend matig en heeft de uitstraling van een puppy.
Dan hadden we inderdaad.Mr. uitstraling knotje Blind moeten halen. Viergever is een prima speler, en wat mij betreft beter dan wat we nu hebben lopen.
 
Hij vertegenwoordigt voor mij de klassieke misvatting over voetbal, 'de Nederlandse school'. Kan goed opbouwen, maar is verdedigend matig en heeft de uitstraling van een puppy.

Toch was de afwezigheid van een opbouwende CV een van de dingen die de tegenstander heel makkelijk kon uitbuiten vorig seizoen. En hij is een linkspoot, wat ook een correctie is op een van de dingen die goed uitgebuit konden worden vorig seizoen door de tegenstander; het feit dat de gehele achterste linie rechtsbenig was. Dat is met Viergever en Angelino weer rechtgetrokken. En hij kwam gratis over, dus je valt er geen bult aan. Enige wat ik vrees is zijn jinx-factor, net zoals het halen van Siem de Jong ook de jinx-factor had.
 
Isimat heeft nog een 1 jarig contract. Ik dacht dat PSV dat soort spelers altijd wilde verkopen. Ben dan ook zeer verrast dat er zo weinig geruchten zijn over zijn vertrek of bijtekenen.
 
Isimat heeft nog een 1 jarig contract. Ik dacht dat PSV dat soort spelers altijd wilde verkopen. Ben dan ook zeer verrast dat er zo weinig geruchten zijn over zijn vertrek of bijtekenen.

Isimat Mirin heeft nog een contract tot 30-6-2020. Nog 2 jaar dus.
 
Isimat Mirin heeft nog een contract tot 30-6-2020. Nog 2 jaar dus.
Lees verschillende versies hiervan. Transfermarkt zegt idd 2 jaar. Maar andere artikels die ik lees zeggen 2 jaar. Het ED:

Isimat​
De Fransman heeft nog een eenjarig contract en kan PSV voor een prijs van pakweg zes miljoen euro verlaten.​



Hoop dat je gelijk hebt.
 
Als Isimat komend weekend niet in de basis start tegen Valencia, dan ben ik bang dat Mark weinig in hem ziet en dat hij de komende maanden tweede keus wordt als CV....
 
Lees verschillende versies hiervan. Transfermarkt zegt idd 2 jaar. Maar andere artikels die ik lees zeggen 2 jaar. Het ED:

Isimat​
De Fransman heeft nog een eenjarig contract en kan PSV voor een prijs van pakweg zes miljoen euro verlaten.​



Hoop dat je gelijk hebt.
Misschien een eenzijdige optie om zijn contract met een jaar te verlengen?
 
Als Isimat komend weekend niet in de basis start tegen Valencia, dan ben ik bang dat Mark weinig in hem ziet en dat hij de komende maanden tweede keus wordt als CV....
En dat is ook waar hij en spelers van zijn kaliber thuis horen: iig niet in de basis bij een NLse topclub.
 
En dat is ook waar hij en spelers van zijn kaliber thuis horen: iig niet in de basis bij een NLse topclub.
Maar daar kan hij niks aan doen, want hij is een erfenis van de krenterige Brands die jarenlang de verdediging van PSV verwaarloosd heeft en " dan maar " iemand haalt die gewoonweg middelmaat is.....
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als t alternatief is dat luckassen basis staat dan lukt het mij (nog) niet om het passeren van Isimat toe te juichen. Is geen geweldenaar in de defensie maar ook niet de zwakste schakel, naar mijn mening.
 
Meneer Isimat wil dus naar een andere club en gaat ook vertrekken. Domme jongen die komt op de bank en zien we nog eens terug bij sparta of bij saudi arabica.
Veel succes..
 
Terug
Bovenaan Onderaan