Het duurde 19 minuten. Ik ben na een minuutje afgehaakt. Daar besteed ik mijn kostbare tijd niet aan.

Om ons te straffen ging Isimat gisteren zo lekker in de fout.
 
Op de een of andere manier dacht ik gisteren bij die blunder "natuurlijk, Isimat weer...". Maar eerlijk is eerlijk, die foutjes zijn ondertussen echt een zeldzaamheid bij hem geworden, zeker dit seizoen.
 
Op de een of andere manier dacht ik gisteren bij die blunder "natuurlijk, Isimat weer...". Maar eerlijk is eerlijk, die foutjes zijn ondertussen echt een zeldzaamheid bij hem geworden, zeker dit seizoen.
De blunder in de eerste helft heb je effe gemist? Zat je op het sanitair ontspanningscentrum?
 
Het duurde 19 minuten. Ik ben na een minuutje afgehaakt. Daar besteed ik mijn kostbare tijd niet aan.

Om ons te straffen ging Isimat gisteren zo lekker in de fout.

En Isimat moet achterin onze hoop in bange dagen zijn....we mogen in onze handen knijpen dat die grove blunder niet afgestraft is...waarom schiet hij in zo'n situatie de bal niet gewoon over de kantlijn, zodat het een simpele ingooi is voor NAC....?
 
En Isimat moet achterin onze hoop in bange dagen zijn....we mogen in onze handen knijpen dat die grove blunder niet afgestraft is...waarom schiet hij in zo'n situatie de bal niet gewoon over de kantlijn, zodat het een simpele ingooi is voor NAC....?
Omdat dan het verwijt is dat hij een onnodige inworp heeft weggegeven, want een balletje terug op Zoet zou het voetballend hebben opgelost. Dat hij een bal niet over 15 meter bij de keeper krijgt is gewoon om te janken...
 
Omdat dan het verwijt is dat hij een onnodige inworp heeft weggegeven, want een balletje terug op Zoet zou het voetballend hebben opgelost. Dat hij een bal niet over 15 meter bij de keeper krijgt is gewoon om te janken...

Het is al om te janken dat er zoveel terugspeelballen op Zoet zijn. Zelfs vanuit de middenlijn zie je dat er op Zoet gespeeld wordt. Die spelers kunnen toch zelf wel een bal naar voren trappen. Terugspelen op de keeper is een vorm van onkunde onzekerheid en onmacht. Ze moeten de terugspeelbal op de keeper verbieden dan krijg je niet dat oeverloze rondtikken achterin, maar zijn ze gedwongen vooruit te spelen.
 
In het begin van het seizoen veroorzaakte Isimat een aantal Penalty's door aan de tegenstander te gaan hangen en kreeg daar geel voor. Daarna maakt hij nauwelijks overtredingen. ;)
Ja, dat weet ik, maar toch. 17 wedstrijden zonder kaart, geeft wel aan dat ie te weinig ingrijpt ;)
 
Tja, zie daar de reden dat we nu al 13 verliespunten hebben....

Precies. In de goede oude tijd was dat wel anders...

Mark_van_Bommel_mijmert_over_gele_kaarten.jpg
 
Isimat is prima om als back-up te hebben, maar zou niet onze beste CV moeten zijn. Afgelopen jaar waren er geruchten dat Franse clubs hem wilde halen en bereid waren een mooi bedrag voor hem te betalen. Lijkt me als die terug komen, we een goed bod moeten accepteren en direct een betere CV moeten halen.
 
Isimat is prima om als back-up te hebben, maar zou niet onze beste CV moeten zijn. Afgelopen jaar waren er geruchten dat Franse clubs hem wilde halen en bereid waren een mooi bedrag voor hem te betalen. Lijkt me als die terug komen, we een goed bod moeten accepteren en direct een betere CV moeten halen.

Noem eens een paar namen van verdedigers die veel beter zijn dan Isimat (kwaliteit, ervaring) en die realistisch zijn voor PSV? Dat is best moeilijk, denk ik. Ik denk dat het grote probleem is dat PSV nu 2 CVs heeft die als mandekker/pure verdediger prima zijn voor het nivo van PSV, maar niet goed genoeg kunnen opbouwen. Daardoor laat elke tegenstander ze veelvuldig aan de bal en wordt die steeds breed naar elkaar en terug gespeeld, en dan, als ze er zelf ook genoeg van krijgen, gewoon blind naar voren gespeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan