Ik zeg het meer ik die Keane van burnley geen 34 miljoen waard vind. Niets bijzonders. Sanchez vind ik nog wel een paar klasse beter. Maar met de huidige transfergekte weet je het maar nooit. Voor hetzelfde geld happen ze toe :D Kun je in een klap de verdediging fatsoenlijk renoveren.

Ja, nee. Ik weet niet. Isimat is geen wereldvoetballer. Hij heeft wel attitude. Dat is natuurlijk ook niet alles, maar wel een kwaliteit die de huidige selectie weinig heeft. Wie weet wat je er voor terug krijgt. Ik verkoop liever Schwaab voor 20 miljoen ;).
 
Ja, nee. Ik weet niet. Isimat is geen wereldvoetballer. Hij heeft wel attitude. Dat is natuurlijk ook niet alles, maar wel een kwaliteit die de huidige selectie weinig heeft. Wie weet wat je er voor terug krijgt. Ik verkoop liever Schwaab voor 20 miljoen ;).

Op lozano na mag elke speler voor mij verkocht worden voor 20 miljoen. Isimat mag van mij zelfs voor 5 miljoen weg
 
Ok. Spreken we af dat we er geen Maher-etjes en Raamseloars voor terugkopen, dan? ;)

Die 20 miljoen zou wat mij betreft volledig aan de verdediging besteed moeten worden. 2 basiswaardige cv's en basis linksback. Mochten een nog paar miljoen overblijven 2 talentjes erbij als back up op linksback en rechtsback. Burnley, make it happen :)
 
Die 20 miljoen zou wat mij betreft volledig aan de verdediging besteed moeten worden. 2 basiswaardige cv's en basis linksback. Mochten een nog paar miljoen overblijven 2 talentjes erbij als back up op linksback en rechtsback. Burnley, make it happen :)

Ja, maar we hebben net de complete selectie voor ongeveer 600 miljoen verkocht. Je gaat toch niet 10 verdedigers (vliegende keep) plus Lozano opstellen? :p
 
Ja, maar we hebben net de complete selectie voor ongeveer 600 miljoen verkocht. Je gaat toch niet 10 verdedigers (vliegende keep) plus Lozano opstellen? :p

In dat geval zou ik Messi, Mbappe en Dembele halen voor de voorhoede en ozil, isco en vidal voor middenveld :p
 
Jah, als er al scouts waren voor hem dan verwacht ik dat hij gewoon nog een jaartje blijft..
Hopelijk in betere vorm dan vandaag.

Ben benieuwd hoe de click met Lucassen is.
Gezien het gebrek aan LV en inkomende transfers, zou ik overigens Lucassen - Isimat - De wijs een logische 3 mans verdediging vinden. Moet toch kunnen tegen NAC.

Ik neem aan dat Burnley morgen een bod op Arias zal maken.. ;)
 
Jah, als er al scouts waren voor hem dan verwacht ik dat hij gewoon nog een jaartje blijft..
Hopelijk in betere vorm dan vandaag.

Ben benieuwd hoe de click met Lucassen is.
Gezien het gebrek aan LV en inkomende transfers, zou ik overigens Lucassen - Isimat - De wijs een logische 3 mans verdediging vinden. Moet toch kunnen tegen NAC.

Ik neem aan dat Burnley morgen een bod op Arias zal maken.. ;)

Mag hopen van niet.

Je bent te laat : Isco heeft sinds dit weekend een afkoopsom van 700 miljoen euro, dus .....

Betrekken we Schwaab bij de deal, dan komt het wel goed.
 
'Olympique Marseille informeert naar PSV-verdediger, 'dubbele cijfers' gevraagd'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...mat-mirin-vraagprijs-in-dubbele-cijfers-.html

Nicolas Isimat-Mirin lijkt zich in de kijker te hebben gespeeld bij Olympique Marseille. Het lokale medium La Provence meldt dat L'OM in de zoektocht naar een nieuwe centrale verdediger is uitgekomen bij de 25-jarige PSV'er.

:unsure:Natuurlijk ... PSV verkoopt de hele selectie. :re: :shifty:
 
Ik kwam deze foto tegen op de officiële facebook van PSV. Wilde dit prachtplaatje van onze cultheld jullie niet onthouden.
 

Bijlagen

  • photo1408.jpg
    photo1408.jpg
    56,4 KB · Weergaven: 4
Jammer dat Andy ernaast zit.
Ik moet -vloekend in de kerk, ik weet 't- bekennen dat ik het einde van het filmpje niet heb gehaald en dat kwam niet door v.d. Meijde.
Een kort Fox-interviewtje met Isimat trek ik wel. Hilarisch, hartstikke leuk. Maar zo'n heel item? Man hou op...:S:
 
Ik moet -vloekend in de kerk, ik weet 't- bekennen dat ik het einde van het filmpje niet heb gehaald en dat kwam niet door v.d. Meijde.
Een kort Fox-interviewtje met Isimat trek ik wel. Hilarisch, hartstikke leuk. Maar zo'n heel item? Man hou op...:S:

Oh, ik heb het niet eens opgezet. Ik dacht, leuk om Isimat weer te zien shinen, maar Mandy is voor mij een reden om dat hele filmpje niet aan te klikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan