thijsslegers ‏@thijsslegers
De voorwaarden over het huren van verdediger Isimat-Marin zijn al afgehandeld. Het gaat puur om de keuze. Morgen valt t besluit
 
thijsslegers ‏@thijsslegers
De voorwaarden over het huren van verdediger Isimat-Marin zijn al afgehandeld. Het gaat puur om de keuze. Morgen valt t besluit

Beetje vaag. De keuze van wie? Het bericht van Infosport lijkt in ieder geval waar te zijn dan.
 
Beetje vaag. De keuze van wie? Het bericht van Infosport lijkt in ieder geval waar te zijn dan.

In elk geval een stuk concreter dan Elfrink met zijn verdediger uit het buitenland die gehuurd of gekocht gaat worden. Van mij mag het rond komen. Ik heb er wel een goed gevoel over al is dat nergens op gebaseerd.
 
In elk geval een stuk concreter dan Elfrink met zijn verdediger uit het buitenland die gehuurd of gekocht gaat worden. Van mij mag het rond komen. Ik heb er wel een goed gevoel over al is dat nergens op gebaseerd.

Als ik jouw handtekening op dit forum lees, hoop ik dat deze transfer afketst ;)
 
Met een optie tot koop kan Monaco toch helemaal niks meer doen als ze hem niet zouden willen laten gaan?
 
Van zo'n hoofd zou ik als aanvaller al schrikken in ieder geval :D
Verder heb ik nog nooit van deze jongen gehoord dus de broodnodige ervaring achterin brengt hij zeker niet...
 
Vraag is al eerder gesteld: Wiens keuze? Van de speler, van Monaco of van PSV?

De keuze van de forumleden, zoek de verborgen knop en maak je keuze:
A-Forumleden stemmen voor de deal
B-Forumleden wijzen de deal af
C-Forumleden laten de keus over aan Brands

:p
 
Laatst bewerkt:
thijsslegers @thijsslegers · 3 uur
De voorwaarden over het huren van verdediger Isimat-Marin zijn al afgehandeld. Het gaat puur om de keuze. Morgen valt t besluit

De keuze gaat natuurlijk over meerdere opties. De keus in deze is of PSV voor Marin gaat of voor een andere optie gaat. Hieronder de voorwaarde:

infosport+ @infosportplus · 5 uur
Info Infosport+ : Nicolas Isimat-Mirin (défenseur #Monaco) prêté 1 an avec option d'achat au #PSV Eindhoven. #mercato

Ik heb hier wel een goed gevoel over.
 
Laatst bewerkt:
Typisch geval van paniekhuur: iemand halen waar niemand van t team mee kan communiceren - ervan uitgaand dat hij alleen Frans kan. :wtf:
 
Typisch geval van paniekhuur: iemand halen waar niemand van t team mee kan communiceren - ervan uitgaand dat hij alleen Frans kan. :wtf:

Zou me eerlijk gezegd verbazen als hij geen Engels kan. Paniekhuur weet ik niet, feit is wel dat het moment vrij laat is. Had hem ook liever gehad begin Juli. Deze Mirin stond op een helder lijstje met potentiële aanwinsten en dat lijstje veranderd niet zomaar. Over die jongens die PSV dus gaan halen is wel degelijk vakkundig (hoop ik dan maar) nagedacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan