Nick Viergever (V)

Ik denk dat laatste: dus, er komt een linksback én Viergever wordt gehaald voor de basis als linker CV. Viergever is tenslotte ook altijd meer een CV geweest dan een back. Linker CV zou dan zijn basis Viergever en daarachter Obispo, en rechter CV zou dan zijn basis Isimat en daarachter Schwaab. Brenet gaat dan naar rechts om Arias te vervangen, want er zijn volgens mij nog niet echt signalen geweest dat PSV een rechtsback ging aantrekken, behalve die Murillo dan, maar dat gerucht werd naar het rijk der fabelen verwezen. Als het vertrek van Arias echt opgevangen gaat worden door Brenet dan is dat natuurlijk een enorme aderlating, al helemaal omdat Brenet nog slechter is op rechts dan op links. Dan is het maar te hopen dat de nieuwe linksback de nieuwe Arias gaat worden; dus altijd strijdend en degelijk in de verdediging en aanval.
En De Wijs dan??
 
De Wijs zou ik sowieso terughalen. Is zeker niet minder dan Luckassen.
 
Ze zijn nu allebei even duur. Aangezien die zes miljoen toch al door de plee is gespoeld.
 
Man, we zitten gewoon te discussiëren over Luckassen en De Wijs in het Nick Viergever topic. In hetzelfde weekend als waarin we met 5-0 zijn vernederd door Willem II.

Wat een tijden om fan van PSV te zijn. :(
 
Ze zijn nu allebei even duur. Aangezien die zes miljoen toch al door de plee is gespoeld.

Zijn ze beiden dan geen 3 miljoen? Ben geen rekenwonder maar als je dan toch zo redeneert..

Ik vind de Wijs een goede breedtespeler. Mag gewoon aansluiten volgend seizoen.
 
Man, we zitten gewoon te discussiëren over Luckassen en De Wijs in het Nick Viergever topic. In hetzelfde weekend als waarin we met 5-0 zijn vernederd door Willem II.

Wat een tijden om fan van PSV te zijn. :(

Ja, dat komt harder aan dan een trap van Badr Hari nadat je hem een aanstellerig mietje hebt genoemd.
 
Zijn ze beiden dan geen 3 miljoen? Ben geen rekenwonder maar als je dan toch zo redeneert..

Ik vind de Wijs een goede breedtespeler. Mag gewoon aansluiten volgend seizoen.
Ik verbied hem niet om aan te sluiten hoor. Naar mijn mening hebben we ondertussen echter genoeg breedtespelers. Tenminste, spelers die zich kwalitatief gezien gelukkig zouden mogen prijzen met die kwalificatie.
 
Ik verbied hem niet om aan te sluiten hoor. Naar mijn mening hebben we ondertussen echter genoeg breedtespelers. Tenminste, spelers die zich kwalitatief gezien gelukkig zouden mogen prijzen met die kwalificatie.
Gemiste kans.

Als jij het nou gewoon wel verboden zou hebben, was alles opgelost...
 
Hij schijnt weer geblesseerd te zijn aan zijn enkel. Iets te fragiel als je t mij vraagt. Hopen dat ze doorschakelen naar een ander
 
Hij schijnt weer geblesseerd te zijn aan zijn enkel. Iets te fragiel als je t mij vraagt. Hopen dat ze doorschakelen naar een ander

Volgens mij heeft Viergever al een mondeling akkoord met Brands...doorschakelen naar een andere optie zal niet gaan, vrees ik. Fraai vooruitzicht: linksback van PSV die regelmatig in de lappenmand zit, en dus steeds weer een beroep moet doen op de stand-in Brenet....
 
Wie weet blijft hij nog maanden geblesseerd.
Leuk he de tweede Poulsen er bij...
 
Laten we iig hopen dat met dit niveau van blessuregevoeligheid de beste man als backup gehaald wordt en niet als basisklant #tegenbeterwetenin
 
Brands leert het ook nooit.

Je gunt niemand een blessure natuurlijk. Maar laat Viergever lekker tot november geblesseerd zijn. Niemand hoeft hem hier te zien. Poulsen 2.0 inderdaad.
Poulsen 0.1 wat mij betreft. Poulsen vond ik bij AZ een goede speler. Viergever is nooit wat geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan