Nick Viergever (V)

AZ-verleden.....check
Kost niks.....check
Kan een heel lulverhaal ophangen over internationale ervaring....check
"volgen we al heel lang".....check

Volgend jaar: Brenet---Schwaab---Isimat---Viergever als basisachterhoede. Paal als reservelinksback, Obispo als reserve CV en Brands denkt dat Luckassen uitermate geschikt is om als RB te spelen. Wat een sneue bedoening.
 
AZ-verleden.....check
Kost niks.....check
Kan een heel lulverhaal ophangen over internationale ervaring....check
"volgen we al heel lang".....check

Volgend jaar: Brenet---Schwaab---Isimat---Viergever als basisachterhoede. Paal als reservelinksback, Obispo als reserve CV en Brands denkt dat Luckassen uitermate geschikt is om als RB te spelen. Wat een sneue bedoening.

Nog erger, Luckassen wordt de vervanger van Hendrix, voor jouw rijtje. En het is niet eens satire dat we zo'n opstelling maken.
 
AZ-verleden.....check
Kost niks.....check
Kan een heel lulverhaal ophangen over internationale ervaring....check
"volgen we al heel lang".....check

Volgend jaar: Brenet---Schwaab---Isimat---Viergever als basisachterhoede. Paal als reservelinksback, Obispo als reserve CV en Brands denkt dat Luckassen uitermate geschikt is om als RB te spelen. Wat een sneue bedoening.

En als Cocu blijft mag Obispo weer het hele seizoen vanaf de bank toekijken, want hij heeft niet genoeg ervaring (gek hè?). Ik voel een 'tussenjaar' aankomen. PSV zou ook nog geïnteresseerd zijn in linksback Santos van HSV, onderdeel van een verdediging die 50 doelpunten in 8 wedstrijden heeft tegengekregen. Die zal zich bij onze klungelsmurfverdediging wel direct thuisvoelen dan. Wel een voordeel; hoeft in ieder geval geen half seizoen te worden klaargestoomd (Romero) om zijn eerste minuten te mogen maken.
 
En als Cocu blijft mag Obispo weer het hele seizoen vanaf de bank toekijken, want hij heeft niet genoeg ervaring (gek hè?). Ik voel een 'tussenjaar' aankomen. PSV zou ook nog geïnteresseerd zijn in linksback Santos van HSV, onderdeel van een verdediging die 50 doelpunten in 8 wedstrijden heeft tegengekregen. Die zal zich bij onze klungelsmurfverdediging wel direct thuisvoelen dan. Wel een voordeel; hoeft in ieder geval geen half seizoen te worden klaargestoomd (Romero) om zijn eerste minuten te mogen maken.
Die Santos is echt een preutser. Als je dan toch wil vernieuwen, ga dan voor van Drongelen, een jong talent met nu 1 jaar ervaring in de BL.
 
En als Cocu blijft mag Obispo weer het hele seizoen vanaf de bank toekijken, want hij heeft niet genoeg ervaring (gek hè?). Ik voel een 'tussenjaar' aankomen. PSV zou ook nog geïnteresseerd zijn in linksback Santos van HSV, onderdeel van een verdediging die 50 doelpunten in 8 wedstrijden heeft tegengekregen. Die zal zich bij onze klungelsmurfverdediging wel direct thuisvoelen dan. Wel een voordeel; hoeft in ieder geval geen half seizoen te worden klaargestoomd (Romero) om zijn eerste minuten te mogen maken.
Klein foutje: HSV heeft in de laatste 8 bij München 50 doelpunten tegen gekregen. Maar de verdediging van HSV is niet goed inderdaad, dat klopt wel.
 
Dank u voor de correctie. En eh, IPF ,speelt die v.Drongelen niet ook bij HSV?
Jawel, maar het is een goed talent dat het slecht heeft getroffen bij een club die degradatievoetbal speelt. Dat is geen gelukkige omstandigheid om als talent in terecht te komen. To.v Brenet is het echt een vooruitgang.
 
Jawel, maar het is een goed talent dat het slecht heeft getroffen bij een club die degradatievoetbal speelt. Dat is geen gelukkige omstandigheid om als talent in terecht te komen. To.v Brenet is het echt een vooruitgang.
En jij denkt dat deze jongen terug wil komen naar Nederland? Gerucht is dat clubs uit de BL en PL hun oog op hem hebben laten vallen.
 
Jawel, maar het is een goed talent dat het slecht heeft getroffen bij een club die degradatievoetbal speelt. Dat is geen gelukkige omstandigheid om als talent in terecht te komen. To.v Brenet is het echt een vooruitgang.

Kunnen we zijn CV niet vervalsen? Zetten we er gewoon AZ tussen, dan zal Brands vast wel interesse tonen.
 
Nog erger, Luckassen wordt de vervanger van Hendrix, voor jouw rijtje. En het is niet eens satire dat we zo'n opstelling maken.

Arias zal zeer waarschijnlijk vertrekken, zeker als hij laat zien op het WK. Brenet zal dan wel de kans als RB krijgen, en Viergever is dan de "droomkandidaat" op links.
Als Luckassen dan ook nog een basisplek krijgt, dan mag PSV hopen op plek 3.
 
Arias zal zeer waarschijnlijk vertrekken, zeker als hij laat zien op het WK. Brenet zal dan wel de kans als RB krijgen, en Viergever is dan de "droomkandidaat" op links.
Als Luckassen dan ook nog een basisplek krijgt, dan mag PSV hopen op plek 3.
Droomkandidaat.... t klinkt meer als n nachtmerrie
 
Klopt, maar droomkandidaat klinkt zo positief, bij nachtmerrie heb ik andere associates

Ja, ik ook. Als Brands met de verdediging bezig is, ben ik altijd wantrouwig. Dus toen hij het had over een linksback die er gelijk staat en "Nederlandse topclub"-waardig is, dacht ik al "eerst zien, dan geloven".
Brands bevestigt wederom mijn wantrouwen. Hij denkt dat je met alleen maar middenvelders een titel kan pakken, de verdediging doet er voor hem niet toe.
 
Ja, ik ook. Als Brands met de verdediging bezig is, ben ik altijd wantrouwig. Dus toen hij het had over een linksback die er gelijk staat en "Nederlandse topclub"-waardig is, dacht ik al "eerst zien, dan geloven".
Brands bevestigt wederom mijn wantrouwen. Hij denkt dat je met alleen maar middenvelders een titel kan pakken, de verdediging doet er voor hem niet toe.
Het idiote vind ik dat iedereen dat al jaren weet en roept, maar dat er bij de RvC van PSV niet één iemand is die het door lijkt te hebben. Waarom wordt er niet op ingegrepen? Stuur die gek gewoon lekker weg.
 
Ik blijf deze uitspraak van Brands ontzettend vreemd vinden:
"Pas toen ik Locadia verkocht, zouden we eventueel kunnen kopen. Toen hebben we uiteindelijk al iemand gevonden voor volgend seizoen. Dus dan ga je ook niet kopen voor een half jaar."

(1) PSV kon zogenaamd pas een linksback kopen toen Locadia verkocht was. Merkwaardig, aangezien er al wel ruimte was om een bedrag met zeven nullen neer te leggen voor Romero. Ook vreemd gezien het feit dat Brands eind augustus nog wel geld had liggen voor backs als Buttner.

(2) PSV heeft zogenaamd al een linksback voor volgend seizoen gevonden. Dus: of Viergever heeft stiekem al een contract getekend en is blijkbaar de grote linksback waar we een half jaar op moeten wachten; of het was een grove leugen dat PSV al een linksback gevonden heeft; of Brands bedoelde slechts dat ze een naam gevonden hadden om op het scoutingslijstje te noteren...; of Brands doelde op een andere linksback dan Viergever, wat zou betekenen dat Brands dubbele bezetting nastreeft!
 
Het idiote vind ik dat iedereen dat al jaren weet en roept, maar dat er bij de RvC van PSV niet één iemand is die het door lijkt te hebben. Waarom wordt er niet op ingegrepen? Stuur die gek gewoon lekker weg.

Ik denk dat men teveel kijkt naar bepaalde cijfers. Geen negatieve balans meer tussen in- en verkoop, de club heeft in ieder geval weer titels gepakt. Alsof men alleen naar de positieve zaken kijkt. En als hij nu nog eens verbetering toonde, maar hij blijft zijn gedrag star volhouden. Cocu was afgelopen de enige die zich negatief uitliet over Brands' falen vwb een linksback, en toen was ie nog beledigd ook. Begon hij te zwammen over "het niet verstoren van een groepsproces". Het is verdomme geen gangbang waar een piemel extra bij komt, het is profsport!
 
Als ik een seizoenskaart had en de nieuwe aanwinst was Viergever... dan had ik serieus meteen me geld terug gevraagd :/
 
(2) PSV heeft zogenaamd al een linksback voor volgend seizoen gevonden. Dus: of Viergever heeft stiekem al een contract getekend en is blijkbaar de grote linksback waar we een half jaar op moeten wachten; of het was een grove leugen dat PSV al een linksback gevonden heeft; of Brands bedoelde slechts dat ze een naam gevonden hadden om op het scoutingslijstje te noteren...; of Brands doelde op een andere linksback dan Viergever, wat zou betekenen dat Brands dubbele bezetting nastreeft!

Ik denk dat laatste: dus, er komt een linksback én Viergever wordt gehaald voor de basis als linker CV. Viergever is tenslotte ook altijd meer een CV geweest dan een back. Linker CV zou dan zijn basis Viergever en daarachter Obispo, en rechter CV zou dan zijn basis Isimat en daarachter Schwaab. Brenet gaat dan naar rechts om Arias te vervangen, want er zijn volgens mij nog niet echt signalen geweest dat PSV een rechtsback ging aantrekken, behalve die Murillo dan, maar dat gerucht werd naar het rijk der fabelen verwezen. Als het vertrek van Arias echt opgevangen gaat worden door Brenet dan is dat natuurlijk een enorme aderlating, al helemaal omdat Brenet nog slechter is op rechts dan op links. Dan is het maar te hopen dat de nieuwe linksback de nieuwe Arias gaat worden; dus altijd strijdend en degelijk in de verdediging en aanval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan