Newcastle United - PSV | Eindstand 3-0

Aangezien Bayern een maat te groot lijkt, wordt het do or die in het noorden van Engeland.

Het wordt heel lastig, maar PSV heeft laten zien in de CL dat het zelf beter wordt als de tegenstander beter is.

Aangezien Bayern een maat te groot lijkt, wordt het do or die in het noorden van Engeland.

Het wordt heel lastig, maar PSV heeft laten zien in de CL dat het zelf beter wordt als de tegenstander beter is.
Ik geef ons thuis wel kans tegen Bayern (als ze al geplaatst zijn en met een B-elftal gaan spelen). Als ze gewoon met de vaste basis gaan spelen, wordt het wel erg lastig inderdaad.

Ik geef ons thuis wel kans tegen Bayern (als ze al geplaatst zijn en met een B-elftal gaan spelen). Als ze gewoon met de vaste basis gaan spelen, wordt het wel erg lastig inderdaad.

Je bent in de war met de oude CL opzet van geplaatst, nu in deze nieuwe CL vorm telt elk punt en wil je zoveel mogelijk punten scoren. En aangezien er genoeg clubs vlak achter hun zitten willen ze 3 punten en moeten ze 3 punten hebben. Stel psv wint van ze en de concurrentie onder hun wint ook, gaat Bayern ineens van 2 > 6 of 7de plek in theorie

Je bent in de war met de oude CL opzet van geplaatst, nu in deze nieuwe CL vorm telt elk punt en wil je zoveel mogelijk punten scoren. En aangezien er genoeg clubs vlak achter hun zitten willen ze 3 punten en moeten ze 3 punten hebben. Stel psv wint van ze en de concurrentie onder hun wint ook, gaat Bayern ineens van 2 > 6 of 7de plek in theorie
Het idee wat je hebt klopt wel.

Echter. Als Bayern thuis wint van Union deze week (elke zichzelf respecterende club doet dat toch? :lying:), dan heeft Bayern aan een gelijkspelletje tegen ons wel genoeg.
Maar het blijven Duitsers..

Na de loting vond ik ons volmaakt kansloos. Tegen Union leek dat idee bevestigd te worden.
Maar na de 6-2 tegen Napoli en de 1-4 op Anfield durf ik een heel klein beetje te hopen op een gelijkspelletje in St James' Park.

Niettemin gaat het voor hetzelfde geld flink fout zonder het fysiek van Saibari.
Geen idee wat werkelijk te verwachten.

Dat maakt toch niks uit? 2e of 6e?

Huh, systeem was toch hoe hoger je eindigde hoe zwakkere tegenstander je in de latere ronde kreeg ?
Vorig jaar gezien dat het allemaal niet heel veel uitmaakt. Als nummer 2 speel je tegen de nummer 15 of 18. Als nummer 7 tegen de nummer 10 of 23. Ik weet niet of dat gezien de standen hem veel verschil maakt. Liverpool was vorig jaar eerste trof in de eerste knock-outronde PSG.

Nee hoor, deed Liverpool vorig jaar toch ook niet? die kwamen ook met een B-elftal omdat ze al bij de 1e 8 zaten.

Dit is echt wishful thinking. Bayern staat in de Bundesliga net zo’n straatlengte voor als PSV. Waarom zouden die een B elftal sturen, waar sparen ze zilch voor?

Dit is echt wishful thinking. Bayern staat in de Bundesliga net zo’n straatlengte voor als PSV. Waarom zouden die een B elftal sturen, waar sparen ze zilch voor?

CL winst, iedereen fit houden tot t eind?

Terug
Bovenaan Onderaan