Nederlands Elftal

Er was n journalist die aan Van Gaal vroeg wat er met de opgeroepen spelers zou gebeuren dit weekend. Toen ging er bij mij al een gevoel van twijfel doorheen. Maar Louis was heel duidelijk, ik heb gezegd dat ze alles moeten geven dit weekend. En dat geloof ik, Louis zou daar niet over liegen. Het is alleen jammer dat die prutsers van ons die memo volledig hebben gemist. Alle drie waren ze gewoon ruk, complete troep.

Conclusie. Thuis laten. Als je het niet kan opbrengen om jezelf volledig te geven voor de club waar je 99% van je salaris van krijgt omdat je opgeroepen wordt voor zo'n schijt toernooi dan moet je voor straf 1.5 maand op strafkamp bij je echte werkgever
Het lag toch echt vooral en juist aan de spelers die niet naar het WK gaan :maniac:
 
De redenen om dit WK totaal links te laten liggen stapelen zich zo wel op.

- Qatar
- Klaassen
- Daley Blind
- Geen fatsoenlijke rechtsback?
- Veel shots van een niets toevoegende Blind sr. naast Louis
- Memphis niet fit, om vervolgens wel drie tegenovergestelde types mee te nemen als spits (Luuk, Weghorst, Janssen)?? En dan geen Brobbey of Malen?

Eigenlijk alleen benieuwd of sommige jongens de kans krijgen om zich te laten zien en zo ja, hoe ze zich dan manifesteren. Ik denk dan aan een Gakpo, Taylor, Xavi. Dat is 't wel zo'n beetje. Nee, nog nooit zo onverschillig toegeleefd naar een WK... -_-'
 
De redenen om dit WK totaal links te laten liggen stapelen zich zo wel op.

- Qatar
- Klaassen
- Daley Blind
- Geen fatsoenlijke rechtsback?
- Veel shots van een niets toevoegende Blind sr. naast Louis
- Memphis niet fit, om vervolgens wel drie tegenovergestelde types mee te nemen als spits (Luuk, Weghorst, Janssen)?? En dan geen Brobbey of Malen?

Eigenlijk alleen benieuwd of sommige jongens de kans krijgen om zich te laten zien en zo ja, hoe ze zich dan manifesteren. Ik denk dan aan een Gakpo, Taylor, Xavi. Dat is 't wel zo'n beetje. Nee, nog nooit zo onverschillig toegeleefd naar een WK... -_-'
Die Frimpong deed het wel aardig als rechtsback toch?
Verder eens, echt, Janssen, komop zeg. Dat is echt weer zo'n van Gaal actie die iets uit moet vinden; als het dan goed valt kan hij zeggen dat hij het genie was die dat had gezien. Zo'n dingetje. #vermoeiend
(Pasveer had ook wel af mogen vallen trouwens. Die Flekken is toch wel wat beter)
 
Die Frimpong deed het wel aardig als rechtsback toch?
Verder eens, echt, Janssen, komop zeg. Dat is echt weer zo'n van Gaal actie die iets uit moet vinden; als het dan goed valt kan hij zeggen dat hij het genie was die dat had gezien. Zo'n dingetje. #vermoeiend
(Pasveer had ook wel af mogen vallen trouwens. Die Flekken is toch wel wat beter)
Ah, inderdaad! Die kan wmb dan mooi bij het rijtje Gakpo, Taylor, Xavi.
 
Die Frimpong deed het wel aardig als rechtsback toch?
Verder eens, echt, Janssen, komop zeg. Dat is echt weer zo'n van Gaal actie die iets uit moet vinden; als het dan goed valt kan hij zeggen dat hij het genie was die dat had gezien. Zo'n dingetje. #vermoeiend
(Pasveer had ook wel af mogen vallen trouwens. Die Flekken is toch wel wat beter)

Ik ben wel benieuwd naar die Frimpong maar dat zou op de psv'ers na de enige reden zijn om te kijken
 
De redenen om dit WK totaal links te laten liggen stapelen zich zo wel op.

- Qatar
- Klaassen
- Daley Blind
- Geen fatsoenlijke rechtsback?
- Veel shots van een niets toevoegende Blind sr. naast Louis
- Memphis niet fit, om vervolgens wel drie tegenovergestelde types mee te nemen als spits (Luuk, Weghorst, Janssen)?? En dan geen Brobbey of Malen?

Eigenlijk alleen benieuwd of sommige jongens de kans krijgen om zich te laten zien en zo ja, hoe ze zich dan manifesteren. Ik denk dan aan een Gakpo, Taylor, Xavi. Dat is 't wel zo'n beetje. Nee, nog nooit zo onverschillig toegeleefd naar een WK... -_-'
Gelukkig is al bekendgemaakt dat we wereldkampioen worden.
 
Eerst even mijn gal spuwen over het selectiebeleid aangaande Oranje dat dus vanaf het begin al ruk was. 1e PSVer die geselecteerd werd was een oud-ajacied, ook al voor WOII keek men dus liever niet onder de rivieren :braak: :ROFL: :maniac:

Btw, ik zou voor een onvervalst 3-4-3 gaan.
Hoe zou je het neerzetten dan
 
Ik ga hier ook gewoon antwoord op geven, want het kan.

Koeman gaat 433 spelen, dus die formatie baseer ik mij op. Ik zou eens het volgende proberen:

Danjuma - Depay - Frimpong
Frenkie - Xavi - Koopmeiners/Gravenberch (laatstgenoemde als ie wat meer gaat spelen)
Ake - Botman/De Ligt - Van Dijk - Dumfries
(keeper)

Frimpong is een aanvallend ingestelde back, zeer snel en goede techniek. Die speelt voor Leverkusen ook regelmatig als vooruit geschoven wingback of zelfs als extra aanvaller, en dat kan hij prima. Lijkt mij interessant hem eens op de rechtervleugel te zien. Ake maakt momenteel furore bij city als linksback. Zet hem maar aan de linkerkant neer voor stabiliteit. Botman mag van mij wel een kans gaan krijgen centraal, gezien zijn uitstekende vorm bij Newcastle. De Ligt kan echter pirma in een 2-CV systeem, en doet het prima bij Bayern. Danjuma wil ik in de voorhoede terugzien omdat hij echt een aanvaller is die wat kan creeren met zijn snelheid en passeeracties en flair. Xavi vanaf nu gewoon basisspeler maken op zijn 10 positie. De 10 waar Oranje sinds Sneijder al op wacht.
Cody?
 
Terug
Bovenaan Onderaan