Nederlands Elftal

Word de afgelopen week doodgegooid met berichten dat Taylor het zo geweldig doet in Oranje, analysten glijden van hun stoel af en over Gakpo hoor je amper wat. Terwijl Cody toch echt heel erg sterk speelde.

Het houdt niet op, niet vanzelf. :cautious:

Niets ten nadele van Taylor verder hoor, maar 't valt me wel op
 
Word de afgelopen week doodgegooid met berichten dat Taylor het zo geweldig doet in Oranje, analysten glijden van hun stoel af en over Gakpo hoor je amper wat. Terwijl Cody toch echt heel erg sterk speelde.

Het houdt niet op, niet vanzelf. :cautious:

Niets ten nadele van Taylor verder hoor, maar 't valt me wel op
Mwah, de oud-Ajacieden waarschijnlijk, maar ik heb ook genoeg lof voor Gakpo gezien hoor. Die wordt de afgelopen weken juist heel veel geprezen, ook weer om zijn corner gisteren en die mooie actie waar ie drie Belgen achter zich liet heb ik ook al eindeloos voorbij zien komen.
 
Vond jij het niet confronterend - of iig opvallend - de eerste keer dan een voetbalspeler voor jouw club uitkwam die jonger is dan jijzelf? Ik weet dat nog wel goed.
Ja, dat was best wel heftig. Ik vond alle spelers er vroeger ook zo volwassen uitzien, of ze nou 17 of 31 waren.

Maar zoals ik ze zag, zo voel ik mezelf nog niet. :unsure:
 
Maar dat tegenvallen van Bergwijn is zeker niet van toepassing op z'n wedstrijden bij Ajax. Daar speelt 'ie heel sterk. Bovendien heeft de KNVB geen transfersom voor Bergwijn betaald.

Tegen de FC Groningens. Maar zodra er een tandje bij moet en het lukt allemaal niet, heb je gewoon niets aan Bergwijn. Daar had hij bij ons ook een handje van, vooral in zijn laatste seizoen.
 
Cijfers voetbalprimeur:

Remko Pasveer – 8
Jurriën Timber – 7
Virgil van Dijk – 8

Nathan Aké – 7,5
Denzel Dumfries – 6,5
Daley Blind – 7
Marten de Roon – 6,5
Steven Berghuis – 5,5
Davy Klaassen – 5,5
Vincent Janssen – 6
Steven Bergwijn – 6
Cody Gakpo – 7,5

Tyrell Malacia – 6,5
Kenneth Taylor – 6,5

Voetbalzone:


Remko Pasveer7,5
Denzel Dumfries7
Jurriën Timber6,5
Virgil van Dijk7
Nathan Aké7
Daley Blind6
Steven Berghuis-
Marten de Roon7
Davy Klaassen5,5
Steven Bergwijn5
Vincent Janssen6,5
Cody Gakpo5,5
Kenneth Taylor6
Tyrell Malacia6,5

Wie maakt deze cijfers, Klaassen en Cody een 5,5?
 
Cijfers voetbalprimeur:

Remko Pasveer – 8
Jurriën Timber – 7
Virgil van Dijk – 8
Nathan Aké – 7,5
Denzel Dumfries – 6,5
Daley Blind – 7
Marten de Roon – 6,5
Steven Berghuis – 5,5
Davy Klaassen – 5,5
Vincent Janssen – 6
Steven Bergwijn – 6
Cody Gakpo – 7,5
Tyrell Malacia – 6,5
Kenneth Taylor – 6,5

Voetbalzone:


Remko Pasveer7,5
Denzel Dumfries7
Jurriën Timber6,5
Virgil van Dijk7
Nathan Aké7
Daley Blind6
Steven Berghuis-
Marten de Roon7
Davy Klaassen5,5
Steven Bergwijn5
Vincent Janssen6,5
Cody Gakpo5,5
Kenneth Taylor6
Tyrell Malacia6,5

Wie maakt deze cijfers, Klaassen en Cody een 5,5?
De cijfers van Voetbalzone zijn toch gebaseerd op wat de bezoekers invullen? Dat zegt dus geen ene moer.
 
Ja dat dacht Overmars ook toen hij die dickpics stuurde.
Dat dacht hij waarschijnlijk vooral toen hij ze maakte.
Het resultaat viel echter behoorlijk tegen in origineel formaat. Marc heeft toen gewoon de foto's in een groter formaat gestuurd. :sneaky: Marc Netto stuurde Marc Bruto foto's naar de vrouwen. :geek:
 
Dus van Rhoonis een horzel..soort lastpak..heeft van Gaal goed gezien dan ipv Frenkie de Jong. Gaat bij voeetbal toch over..ik wil die bal..weg ermee dus.
:biceps:(Y)
S6 iig bij de WC..
 
Terug
Bovenaan Onderaan