Nederlands Elftal

Nederland - België 1-0
45% Balbezit 55%
15 Doelpogingen 11
6 Schoten op doel 4
5 Schoten naast doel 5
 
Die Pasveer wordt gewoon eerste keeper van Oranje op het WK. Wie the fuck had dat gedacht? Blijkbaar is alles mogelijk als je speler bent van Ajax, om op je 38e nog een WK mee te maken.

Hij heeft het ook niet verkeerd gedaan de laatste 2 wedstrijden. Toch de nul gehouden tegen Polen en Belgie. Al mag die god wel bedanken dat Milik voor open doel mist en die laatste kans van Belgie, die omhaal snoeihard op de lat belandde.

Toch leuk dat Oranje weer meedoet in de Final Four, ook nog is in Nederland gehouden. Ik zou zeggen, laten we de beker ook meteen pakken nadat we de finale verloren in 2019 van Portugal. Al wordt ik er ook niet wakker van als Oranje hem niet wint.

Als ik 'm toch mag invullen wat de basiselftal wordt tegen Senegal mits er geen blessures zijn.

Pasveer
Dumfries - Timber - Van Dijk - De Vrij - Blind
Frenkie - De Roon
Gakpo
Memphis - Bergwijn

De Vrij krijgt mij voorkeur, puur vanwege meer ervaring en ook handiger bij standaardsituatie's. Blind is te heilig, dus die zal wel spelen.
 
Denzel geeft toch van die strakke passes jongen! Leuk om te zien dat hij de hogere stap maakt en zo leergierig is dat ie aan zijn zwaktes werkt. Cody en Denzel zijn deze twee wedstrijden gewoon de beste spelers. Ook Timber en Aké waren erg sterk bezig maar ik kan me voorstellen dat je naast een Van Dijk met veel meer rust en zelfvertrouwen speelt.
Verder vond ik de plek waar Malacia kwam te staan erg vreemd. Ook het inbrengen van de Vrij was onbegrijpelijk. Hij was dan ook totaal niet goed en zeker.
Zonder Frenkie en Memphis is Oranje gewoon 40% minder.
 
Maar goed, Gakpo was een van de beteren vorige week dus die staat niet in de basis?

Louis von Schmidt?
Ach, in de laatste wedstrijd voor het WK mag hij ook nog wel wat proberen, toch?
Tering saai.

Die Vincent Janssen schiet alleen maar uit kansloze positie's.
Die moet gewoon helemaal niet schieten. Alleen van dichtbij.
Zo dan wat een afzichtelijke tenues zeg bah bah
Vind ik ook. Daarentegen vindt mijn 14-jarige zoon ze wel mooi.
Cody speelt echt tietengoed
In het laatste kwartier wel. Daarvoor viel ie niet op. Ondertussen wel King Corner! :biceps:
Die Pasveer wordt gewoon eerste keeper van Oranje op het WK. Wie the fuck had dat gedacht? Blijkbaar is alles mogelijk als je speler bent van Ajax, om op je 38e nog een WK mee te maken.

Hij heeft het ook niet verkeerd gedaan de laatste 2 wedstrijden. Toch de nul gehouden tegen Polen en Belgie. Al mag die god wel bedanken dat Milik voor open doel mist en die laatste kans van Belgie, die omhaal snoeihard op de lat belandde.

Toch leuk dat Oranje weer meedoet in de Final Four, ook nog is in Nederland gehouden. Ik zou zeggen, laten we de beker ook meteen pakken nadat we de finale verloren in 2019 van Portugal. Al wordt ik er ook niet wakker van als Oranje hem niet wint.

Als ik 'm toch mag invullen wat de basiselftal wordt tegen Senegal mits er geen blessures zijn.

Pasveer
Dumfries - Timber - Van Dijk - De Vrij - Blind
Frenkie - De Roon
Gakpo
Memphis - Bergwijn

De Vrij krijgt mij voorkeur, puur vanwege meer ervaring en ook handiger bij standaardsituatie's. Blind is te heilig, dus die zal wel spelen.
Liever een linksbenige CV en dat wil Van Gaal ook, dus Aké. Verder speelde Berghuis echt prima, dus die verwacht ik ipv De Roon.
 
Jammer dat Danjuma een zware blessure achter de rug heeft. Hij is de enige spits die bij zijn club ook in een tweespitsensysteem speelt zoals bij Oranje. Als hij zijn oude vorm hervindt dan mag hij van mij in de basis met Memphis.

Achterhoede staat prima zo, ondanks dat het heel verrassend is dat De Ligt en De Vrij moeten banken. En uiteraard heel vreemd dat Louis Blind blind vertrouwt. Daar hoort Malacia te staan. Dat ziet heel Nederland behalve Louis. Pasveer kan ik wel mee leven als eerste keuze.

Het middenveld wordt wel een interessante puzzel. Frenkie de enige die zeker zal zijn van zijn plek. Zal ook te maken heb met tegenstander. Bij een zware tegenstander zal De Roon spelen en anders Berguis. Als 10 heeft Gakpo zich best aardig gepresenteerd. Klaassen heeft een slechte beurt gemaakt. Zie Van Gaal ook wel Berghuis terug naar de 10 halen en Taylor erbij op het middenveld
 
Matige pot. Maar iig niet meer starten zonder Gakpo, die speelt zich ff lekker in de picture. Ff houdoe zeggen met drie man om hem heen. Hatseflats!
Die is de afgelopen weken 20m meer waard geworden. Nu hopen dat ie zich op het WK kan laten zien, als ie erbij is. Gakpo gaat nog veel spelen komende maand. Zou mij niet verbazen als zijn enkel het weer begeeft.
 
  • Droevig
Reactions: IPF
Gakpo Trekt zijn vorm door incl (stats zijn indrukwekkend)doelpunten en assists.Gaat Bergwijn uit het elftal spelen kwestie van tijd.
 
Die Pasveer wordt gewoon eerste keeper van Oranje op het WK. Wie the fuck had dat gedacht? Blijkbaar is alles mogelijk als je speler bent van Ajax, om op je 38e nog een WK mee te maken.

Hij heeft het ook niet verkeerd gedaan de laatste 2 wedstrijden. Toch de nul gehouden tegen Polen en Belgie. Al mag die god wel bedanken dat Milik voor open doel mist en die laatste kans van Belgie, die omhaal snoeihard op de lat belandde.

Toch leuk dat Oranje weer meedoet in de Final Four, ook nog is in Nederland gehouden. Ik zou zeggen, laten we de beker ook meteen pakken nadat we de finale verloren in 2019 van Portugal. Al wordt ik er ook niet wakker van als Oranje hem niet wint.

Als ik 'm toch mag invullen wat de basiselftal wordt tegen Senegal mits er geen blessures zijn.

Pasveer
Dumfries - Timber - Van Dijk - De Vrij - Blind
Frenkie - De Roon
Gakpo
Memphis - Bergwijn

De Vrij krijgt mij voorkeur, puur vanwege meer ervaring en ook handiger bij standaardsituatie's. Blind is te heilig, dus die zal wel spelen.
Remko Pasveer is als het WK begint zelfs 39 jaar oud. Op 8 november wordt hij 39.
Pasveer is wel in vorm. Als hij op het WK zo keept als de laatste wedstrijden is het toch prima. Zo goed heb ik hem bij PSV nooit zien keepen. Een laatbloeier. Heel laat.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel dit niet als een anti-PSV commentaar, maar opvallend het verschil tussen Gakpo in Oranje vs. bij PSV (in grote wedstrijden). Meer motivatie of betere spelers om hem heen?
 
Berghuis naast Frenkie? Dat is toch veel en veel te aanvallend? Dan zal het wel tussen Gakpo en Berghuis gaan.
Dat deed Van Gaal tegen Polen ook.
Ik bedoel dit niet als een anti-PSV commentaar, maar opvallend het verschil tussen Gakpo in Oranje vs. bij PSV (in grote wedstrijden). Meer motivatie of betere spelers om hem heen?
Tsja, je kan niet altijd scoren en 3 asssists geven in een topper. Ik vond hem gisteren (zeker aan het einde) aardig spelen.
 
Ik bedoel dit niet als een anti-PSV commentaar, maar opvallend het verschil tussen Gakpo in Oranje vs. bij PSV (in grote wedstrijden). Meer motivatie of betere spelers om hem heen?
Ik snap dat je deze vraag stelt maar ik vind het wel mee vallen nadat ik een beetje in de statistieken heb gedoken.

RKC was een kleinere tegenstander maar wel een belangrijke wedstrijd gebleken. De Johan C schaal 1 goal en 2 assists, Rangers 1 assist, Bodo een goal, tegen Feyenoord 1 goal en 3 assists. Vorig seizoen tegen Benfica, Sociedad en Monaco. Feyenoord uit, bekerfinale Ajax, Utrecht uit en nog wat andere belangrijke goals.

Ik heb niet de verwachting dat hij een soort Maradona is maar die jongen heeft nu 14 goals/assists in 7 Eredivisie wedstrijden en is aardig in de lift.
Goede, verstandige speler en hopelijk blijft hij de MVP van de Eredivisie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan