Nederlands Elftal

Was een prima invalbeurt voor Taylor. Met Koopmeijners geblesseerd; zou Louis nog een extra middenvelder mogen/kunnen oproepen? Of blijft het bij deze selectie voor deze interlandperiode? Anders zou ik het leuk vinden als bijvoorbeeld Veerman of Xavi eens een uitnodiging krijgt, al verwacht ik daar zeker geen basisplaatsen voor tegen de Belgen dus de vraag is of dat echt iets toevoegd voor die spelers anders dan een symbolisch steuntje dat ze op de goede weg zijn..?
 
Cody heeft het uitstekend gedaan gister. Het was even wennen voor hem maar hij was na die goal gewoon actief, eiste de ballen op, pakte ballen af en combineerde lekker met Berghuis, Memphis en Denzel.
Ik vind Denzel overigens enorm gegroeid in Italië! Hij was ijzersterk en van de harde voeten was er totaal geen sprake meer. Denzel is echt een voorbeeld voor alle jeugdspelers die technisch net even wat minder getalenteerd zijn maar wel een atletisch vermogen hebben.
 
Was een prima invalbeurt voor Taylor. Met Koopmeijners geblesseerd; zou Louis nog een extra middenvelder mogen/kunnen oproepen? Of blijft het bij deze selectie voor deze interlandperiode? Anders zou ik het leuk vinden als bijvoorbeeld Veerman of Xavi eens een uitnodiging krijgt, al verwacht ik daar zeker geen basisplaatsen voor tegen de Belgen dus de vraag is of dat echt iets toevoegd voor die spelers anders dan een symbolisch steuntje dat ze op de goede weg zijn..?
Ik vrees dat van gaal , koppig als hij is niemand meer gaat oproepen. Maar Veerman of Xavi, hoewel die laatste natuurlijk gewoon meters maakt bij Jong Oranje, dus misschien beter daar kan blijven. Deze jongens zouden zeker mee kunnen bij Oranje.

Was Luuk de Jong Fit kwam hij erin ipv Wutru ´vuurpijl´ Weghorst
 
Was een prima invalbeurt voor Taylor. Met Koopmeijners geblesseerd; zou Louis nog een extra middenvelder mogen/kunnen oproepen? Of blijft het bij deze selectie voor deze interlandperiode? Anders zou ik het leuk vinden als bijvoorbeeld Veerman of Xavi eens een uitnodiging krijgt, al verwacht ik daar zeker geen basisplaatsen voor tegen de Belgen dus de vraag is of dat echt iets toevoegd voor die spelers anders dan een symbolisch steuntje dat ze op de goede weg zijn..?
Hij riep voor Martins Indi ook geen vervanger op, terwijl je Struijk bij Leeds hebt die het daar goed doet en kort geleden nog openlijk verkondigde voor NL te willen spelen ipv. Belgie. Niet opgeroepen is bij Van Gaal vaak niet opgeroepen.

Cody heeft het uitstekend gedaan gister. Het was even wennen voor hem maar hij was na die goal gewoon actief, eiste de ballen op, pakte ballen af en combineerde lekker met Berghuis, Memphis en Denzel.
Ik vind Denzel overigens enorm gegroeid in Italië! Hij was ijzersterk en van de harde voeten was er totaal geen sprake meer. Denzel is echt een voorbeeld voor alle jeugdspelers die technisch net even wat minder getalenteerd zijn maar wel een atletisch vermogen hebben.
Gezien 10 niet zijn natuurlijke positie is deed hij het prima. Dit systeem is verder wel lastig voor hem, want er zijn geen echte buitenspelers. Wat Denzel betreft: een echte baas. Hij is technisch inderdaad gegroeid en wat betreft opstomen en voorgeven een van de beste backs ter wereld. Geweldige vent ook. Blijft wel jammer dat we er zo weinig voor hebben ontvangen nu je ziet hoe goed hij eigenlijk is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Xavi staat (meteen) in de basis dus misschien wel het kijken waard!

En Yorbe in de basis bij de Belgen!

Trouwens is dit denk ik wel een van de sterkste Jong-Oranje teams in jaren (buiten de keeper en Ekkelenkamp):

Scherpen
Frimpong - Geertruida - Van den Berg - Van de Ven - Bakker
Timber - Gravenberch
Ekkelenkamp - Brobbey - Simons
 
  • Leuk
Reactions: znq
En Yorbe in de basis bij de Belgen!

Trouwens is dit denk ik wel een van de sterkste Jong-Oranje teams in jaren (buiten de keeper en Ekkelenkamp):

Scherpen
Frimpong - Geertruida - Van den Berg - Van de Ven - Bakker
Timber - Gravenberch
Ekkelenkamp - Brobbey - Simons
Komt ook omdat een deel dicht tegen de Oranje selectie aanzit. Frimpong, Vd Ven, Geertruida, Timber, Gravenberch, Brobbey en Xavi gaan Oranje allemaal halen of er weer bij komen.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Bekijk bijlage 4995

Cody obv statistiek MOTM. Lekker pik
En Voetbalzone:

Pasveer 6
Denzel 6,5
Timber 7
Van Dijk 6,5
Ake 6,5
Blind 5,5
De Jong 6
Cody 6,5
Bergwijn 6
Memphis 5
Berghuis 7,5
De Roon 5,5

Voetbal primeur:

Pasveer 6,5
Denzel 7
Timber 6,5
Van Dijk 6,5
Ake 6,5
Blind 6,5
De Jong 6
Cody 7
Bergwijn 6,5
Memphis 6
Berghuis 8
De Roon 6
Janssen 7

Eigenlijk moeten ze dit gewoon aan Der Muzikant overlaten

Gravenberch en Brobbey alsnog bij Oranje. Helaas geen Xavi vooralsnog.
Louis had nog niet genoeg Ajacieden?
 
Cody heeft het uitstekend gedaan gister. Het was even wennen voor hem maar hij was na die goal gewoon actief, eiste de ballen op, pakte ballen af en combineerde lekker met Berghuis, Memphis en Denzel.
Ik vind Denzel overigens enorm gegroeid in Italië! Hij was ijzersterk en van de harde voeten was er totaal geen sprake meer. Denzel is echt een voorbeeld voor alle jeugdspelers die technisch net even wat minder getalenteerd zijn maar wel een atletisch vermogen hebben.

Ik denk dat Denzel een voorbeeld kan zijn voor iedereen. Dat je met minder talent of kunde, altijd kunt blijven streven naar het hoogst haalbare. Zolang je de motivatie maar hebt.

Zijn verhaal zou een prachtige docu/biografie op kunnen leveren. Vooral omdat hij pas 26 is en ik ervan overtuigd ben dat hij nog tot grotere hoogtes kan komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan