Nederlands Elftal

Polen - Nederland 0-2

43% Balbezit 57%
6 Doelpogingen 11
2 Schoten op doel 2
3 Schoten naast doel 8

Zeer pover.
Nederland schiet 2 x op goal en 2x raak
Polen schiet 2x op goal en 2x mis.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
En Kevin Bobson. Of Ugur Yildirim.
Van Basten had er wel kijk op...
Van Basten had te maken met een zeer matige lichting toen hij net begon. Dan is het meer te billijken dat je wat gaat experimenteren. Maar met wat er nu beschikbaar is voor Oranje is selecteren van Weghorst en Jansen totaal onnodig. Je hebt Luuk als pinchhitter. Voor de rest heb je met Gakpo, Bergwijn, Memphis, Danjuma meer dan genoeg opties voorin
 
Van Basten had te maken met een zeer matige lichting toen hij net begon. Dan is het meer te billijken dat je wat gaat experimenteren. Maar met wat er nu beschikbaar is voor Oranje is selecteren van Weghorst en Jansen totaal onnodig. Je hebt Luuk als pinchhitter. Voor de rest heb je met Gakpo, Bergwijn, Memphis, Danjuma meer dan genoeg opties voorin
?

Misschien begrijp ik je verkeerd hoor, maar Van Basten had met Edwin van der Sar, Gio van Bronckhorst, Mark van Bommel, Wesley Sneijder, Philip Cocu, Arjen Robben, Robin van Persie en Ruud van Nistelrooij niet bepaald een 'matige' selectie toch? Volgens mij allemaal wereldtop, dus juist niet vergeleken met nu. Ik vind het nu juist een zeer matige lichting. Aanvallend geen enkele wereldtopper, en op het middenveld ook niet, Frenkie blijft toch een twijfelgeval. Alleen verdedigend heb je nu wat meer kwaliteit.
 
Waarom staat Taylor wel in Oranje en Veerman niet????
Dit slaat echt nergens op en is er puur op gebaseerd dat hij bij 020 speelt.
Die gast mag de veters van Veerman nog niet eens strikken.
Echt belachelijk.
 
Pasveer ijzingwekkend kalm aan de bal. Rustig kaatsend achterin terwijl ie ook kan kiezen voor geen risico en bal naar voren rossen. In deze vorm is er voor mij geen discussie mogelijk
Van Gaal doet alleen nog het WK. Als Pasveer voor nu de beste is gaat ie gewoon keepen. Wie had dat gedacht.

Die Timber is trouwens erg goed. Lewandowski eigenlijk nauwelijks gezien.

En tja, Bergwijn in Oranje toch wel een sterkhouder geworden.
 
Jansen en Weghorst pakken allebei een gele kaart. Dat spreekt boekdelen. Een spits krijgt normaal nooit een gele kaart. Kan toegevoegd worden aan zwarte bladzijde Oranje boek waar Dennenboom ook in staat.
Gakpo ook geel.
Van Basten had te maken met een zeer matige lichting toen hij net begon. Dan is het meer te billijken dat je wat gaat experimenteren. Maar met wat er nu beschikbaar is voor Oranje is selecteren van Weghorst en Jansen totaal onnodig. Je hebt Luuk als pinchhitter. Voor de rest heb je met Gakpo, Bergwijn, Memphis, Danjuma meer dan genoeg opties voorin
Luuk en Danjuma geblesseerd. Ik vond Janssen wel aardig invallen eigenlijk.

Uiteindelijk geen spectaculaire wedstrijd. Maar wel een probleemloos potje voor Oranje. Gakpo heeft zich ook goed laten zien. Leuk!
 
Gakpo ook geel.

Luuk en Danjuma geblesseerd. Ik vond Janssen wel aardig invallen eigenlijk.

Uiteindelijk geen spectaculaire wedstrijd. Maar wel een probleemloos potje voor Oranje. Gakpo heeft zich ook goed laten zien. Leuk!
Hopen dat Malen ook weer eens gaat groeien. Zou ook prima speler zijn voor Oranje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan