Nederlands Elftal

Hij was vorig seizoen onze meest constante speler, een heel seizoen lang. Daarna kwam Ramalho en toen gingen ze het met Jordan op de back positie proberen maar dat was vaak niks. Sinds de Mauro vondst gebruiken ze Jordan weer vaker als cv, hij doet het aardig maar is nog niet zo constant als voorheen.
Misschien heeft Jordan gewoon wat ruimte en vertrouwen nodig bij PSV?
Hopelijk kan hij dan weer stappen zetten want misschien gaat het nu te snel. Hij heeft er pas twee duels op zitten dus ik denk dat er nog mogelijkheden liggen
Volgens mij werd Ramalho gehaald omdat Teze zelf zo graag als back wilde spelen. Nu al de grootste fout van zijn carrière
 
Blijft toch altijd jammer bij NL elftal dat het verschil tussen de beste en de minste van het elftal altijd ontzettend groot is. Per generatie wisselt het alleen welke positie het beste en welke het minste is.
 
Blijft toch altijd jammer bij NL elftal dat het verschil tussen de beste en de minste van het elftal altijd ontzettend groot is. Per generatie wisselt het alleen welke positie het beste en welke het minste is.
Ja, hoewel het nu ook wel logisch was doordat er met praktisch 2 verschillende elftallen gespeeld werd. Spelers die toevallig net in het A team staan, zouden het B team niet per se kunnen dragen, en spelers die nu het B team moesten dragen, zouden prima mee kunnen draaien met het A team. Dat zijn over het algemeen de betere Eredivisie jongens, zoals Klaassen, Cody en Berghuis.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd of we na deze serie in de fifa country coëfficiënt gaan stijgen? Directe winst op nummer 2 België en dramatische prestaties van Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland? Iemand (Der Jaufe ) goed met spreadsheets die n voorspelling durft te doen?
 
Volgens mij werd Ramalho gehaald omdat Teze zelf zo graag als back wilde spelen. Nu al de grootste fout van zijn carrière
Dat klopt, ik heb dat gedeelte uit mijn post gelaten omdat ik een ander punt wilde maken. Het was inderdaad geen succes maar hopelijk weet hij nu wat zijn plek is.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd of we na deze serie in de fifa country coëfficiënt gaan stijgen? Directe winst op nummer 2 België en dramatische prestaties van Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland? Iemand (Der Jaufe ) goed met spreadsheets die n voorspelling durft te doen?
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe die ranking werkt, ga mij dus ff niet aan een voorspelling wagen.
 
Toch vreemd dat Oranje het in 2022 nog niet één keer lukte om de nul te houden, terwijl je met De Ligt, De Vrij en Van Dijk drie van de beste centrale verdedigers van Europa hebt, en in Denzel een geweldige rechtsback.

Veel balverlies op het middenveld, matige keepers...
 
In Oranje zijn er nog een aantal plekken die nog niet vast staan. Dat kan gaan meespelen welke spelers wij denk ik gaan aantrekken.

Rechtsback Dumfries en Hateboer. Hoever kan dan misschien daar Hateboer vervangen.
Achter de spitsen Berghuis en Til.
Linksback Malacia en Wijndal.
Spits (Depay basis) Weghorst, Bergwijn en Gakpo dus deze kan ook nadelig uitpakken (Gakpo) als wij de Jong halen.
Ik denk dat Cody voor de 10 positie vooral in aanmerking gaat komen
 
Ben eigenlijk wel benieuwd of we na deze serie in de fifa country coëfficiënt gaan stijgen? Directe winst op nummer 2 België en dramatische prestaties van Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland? Iemand (Der Jaufe ) goed met spreadsheets die n voorspelling durft te doen?

8e dus. Frankrijk, Belgie en Engeland zakken flink in punten (staan nog wel boven ons) en NL is portugal weer voorbij.
 
De Ligt naar Bayern* schijnt rond te zijn. Zat er al een tijdje in.

Goeie keuze voor hem, lijkt me. Wel topniveau, maar iets minder chaotisch. Kijken of hij Upamecano uit de basis kan spelen.
 
Laatst bewerkt:
De Ligt naar Bayern* schijnt rond te zijn. Zat er al een tijdje in.

Goeie keuze voor hem, lijkt me. Wel topniveau, maar iets minder chaotisch. Kijken of hij Upamecano uit de basis kan spelen.

Eens, verstandige move, en daarmee ook goed voor Oranje. Hij zal vast wat geleerd hebben in de Serie A, maar hij past daar als type speler toch veel minder goed.

Nu Frenkie en Memphis nog. Die zitten toch in een enorm zorgwekkende situatie vanuit het Nederlands Elftal bezien. Als Van Gaal zich zo druk maakt en hard is richting Wijnaldum als hij niet speelt, dan begrijp ik niet dat hij nu niet elke dag richting Barcelona belt om die twee jongens te vertellen dat ze héél snel moeten wieberen. Maar goed, consistentie en Louis gaat ook niet altijd al te best samen.
 
Wat zou Van Gaal met Klaassen en Berghuis gaan doen? Redelijk vaste basisspelers onder zijn bewind, die nu vast op het bankie terecht lijken te komen bij Ajax. Als hij consequent is roept hij ze niet meer op, zie Wijnaldum en zijn keiharde signaal. Maar goed, consequentie is natuurlijk niet een punt waar Louis in uitblinkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan