Nederlands Elftal

Conclusie voor PSV deze wedstrijden: Gakpo speelde verdienstelijk maar kan beter nog een jaar in Eindhoven blijven om verder te groeien. Die gaat het nog niet redden bij een club als Arsenal. Cillessen mag wat mij betreft wel komen. Janssen zou een optie kunnen zijn als deJong niet komt, al lijkt hij een transfer naar Antwerp te maken. Ten slot Teze ook niet onverdienstelijk maar moet ook verder groeien.
 
Ik weet het niet. Als Louis 6 CV's meeneemt (op elke positie 2), dan is de kans groot dat hij wel meegaat. (CV: Van dijk/De Vrij LCV: Ake, De Ligt en RCV: Timber en Teze). Ik zie niemand anders die daar zou kunnen.
BMI of Botman. De Ligt op links is niks. Die gaat mee op rechts en dan is Teze helaas het slachtoffer.
 
Referenties naar Quincy zijn wel vaak doorstoken van messcherpe kritiek op zijn gedrag buiten t veld. Dat moet m wel een beetje steken denk ik.
 
Teze is van een 4 naar een 5,9 cijfer gegaan, voor PSV nog zelfs te licht dus is goed dat die op het hoogste niveau ff faalt. Voor hij en PSV naast hun schoenen gaan lopen, gast moet flink wat finetunen aan zich zelf en is er nog lang niet, op wat vooruitgang na dan nog lang niet. Tezeheisa begon teveel uit de hand te lopen laatste maanden
 
Het is toch ook geen schande dat Teze (nu) te kort komt voor Oranje. Hij (en BMI) zitten op de schaduwlijst mocht er iets mis gaan met de 5 zekere jongens. Ik neem aan dat Botman als 6e CV meegaat nog naar Qatar en Teze backup zal worden mocht er iemand geblesseerd raken.
 
Het is toch ook geen schande dat Teze (nu) te kort komt voor Oranje. Hij (en BMI) zitten op de schaduwlijst mocht er iets mis gaan met de 5 zekere jongens. Ik neem aan dat Botman als 6e CV meegaat nog naar Qatar en Teze backup zal worden mocht er iemand geblesseerd raken.
Hoe doet Bruno Martins Indi het eigenlijk de laatste tijd?
 
Ik heb niet echt op Malacia gelet, maar als hij dus echt niet genoeg is, dan wordt het een probleem. Want Blind kan ook gewoon niet meer. Wie hebben we dan nog over op de linksback? Wijndal? Aké? Van Aanholt? Mauro proberen? :shrug:
Mauro zou ik echt zeer gaaf vinden, stel je voor dat je aanvallende impulsen dan Mauro/Dumfries, Bergwijn, Memphis en Gakpo zijn, Met Luuk en Malen op de bank. Is toch n gave gedachte.
 
Misschien n rare suggestie maar ik zou Gakpo best op links LVV kunnen voorstellen, zoals ook promes wel eens onder koeman op RVV stond.
 
De Mauro van het Nederlands Elftal.

Hoezo kan Mauro nog niet? Omdat hij niet goed genoeg is, of omdat hij nog niet speelgerechtigd is? Hij heeft zijn paspoort al binnen toch?
Volgens mij is hij bezig met het proces, maar is het nog neit afgerond. Laatst las ik dat hij een toets moest afleggen. Doorgaands gaan dit soort dingen natuurlijk niet zo snel, dus wellicht kan hij het sws niet halen.

Ik heb echter geen idee hoe snel dit soort dingen gaat, en ook niet of hij serieus overweegt om voor Oranje te spelen. Volgens mij wil hij dat alleen als Brazilië hem niet gaat oproepen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan