Nederlands Elftal

Ipv dat deze gek zich druk maakt over zijn voetbalkwaliteiten, maakt hij zich druk over zijn tatoos die niet in een spel zitten.
Die randdebiel is dus echt totaal het gevoel met de werkelijkheid kwijt:


http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenl...l-baalt-zonder-tatoeages-op-demo-FIFA16.dhtml

Net waar je van baalt he als sportman.... Hij zou eerder moeten balen van zijn eigen uitspraken voor de wedstrijd tegen IJsland waarbij hij zei dat ie het een kinderachtige regel vond dat je bij je club moet spelen. Want, zei hij, het gaat om de kwaliteit en niet om het ritme... Als je dan twee baggerwedstrijden speelt en ook nog een penalty veroorzaakt en daarnaast een uitgooi richting je eigen strafschopgebied doet waardoor de tweede goal van Turkije ontstaat... Tja, ik persoonlijk zou ik dan vreselijk balen van die grote mond voor die wedstrijden.
 
Ipv dat deze gek zich druk maakt over zijn voetbalkwaliteiten, maakt hij zich druk over zijn tatoos die niet in een spel zitten.
Die randdebiel is dus echt totaal het gevoel met de werkelijkheid kwijt:


http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenl...l-baalt-zonder-tatoeages-op-demo-FIFA16.dhtml

Lang geleden dat ik echt iemand haatte in Oranje, maar lady's and gentleman, we've got him! :braak:

Ontiegelijke klotevent. Alhoewel, dat mietje kan je niet eens een vent noemen. Zelfs Luciano "Babyolie" Narsingh is dertig keer meer vent.
 
Van der Wiel is ook echt een sneu figuur. Bij PSG ook. Hij speelt niet voor niks nooit.
Waardeloze speler, lachwekkend niveau maar een ego van hier tot Tokio. Ze wilden van hem af maar dat is helaas niet gelukt.
Irritant ventje ja.
 
Lang geleden dat ik echt iemand haatte in Oranje, maar lady's and gentleman, we've got him! :braak:

Ontiegelijke klotevent. Alhoewel, dat mietje kan je niet eens een vent noemen. Zelfs Luciano "Babyolie" Narsingh is dertig keer meer vent.

Kijk uit, hoor, hij heeft wel tattoeatsies.
 
oh dat zegt bij hem niks hoor. Hij is er zo eentje die veel tattoos heeft maar absoluut geen 'stoere baas' typje is. Pure show.
Als er iemand snel piept en opgeeft is hij het wel. Die gaat lekker het hele jaar bankzitten en zoveel mogelijk geld trekken bij PSG.
 
oh dat zegt bij hem niks hoor. Hij is er zo eentje die veel tattoos heeft maar absoluut geen 'stoere baas' typje is. Pure show.
Als er iemand snel piept en opgeeft is hij het wel. Die gaat lekker het hele jaar bankzitten en zoveel mogelijk geld trekken bij PSG.
Het is tegenwoordig misschien juist heel stoer om geen tattoos te hebben als voetballer..... Maar het is zo een domme en zieke wereld dat zij dat niet eens door hebben. Nee, zij willen allemaal op elkaar lijken, dezelfde kleding, zelfde auto's, zelfde soort vrouwen en ook tattoos idd.
 
Het is tegenwoordig misschien juist heel stoer om geen tattoos te hebben als voetballer..... Maar het is zo een domme en zieke wereld dat zij dat niet eens door hebben. Nee, zij willen allemaal op elkaar lijken, dezelfde kleding, zelfde auto's, zelfde soort vrouwen en ook tattoos idd.

Z'n vrouw is ook echt fucking lelijk, just sayin'. :D
 
oh dat zegt bij hem niks hoor. Hij is er zo eentje die veel tattoos heeft maar absoluut geen 'stoere baas' typje is. Pure show.
Als er iemand snel piept en opgeeft is hij het wel. Die gaat lekker het hele jaar bankzitten en zoveel mogelijk geld trekken bij PSG.

Ja, misschien bedoelde ik het ook wel zo.
 
haha oh man ik ben ook een slome.
Kan wel merken dat ik aan het weekend toe ben. Zie het idd ja. Zat niet op te letten.

Maar ben het met je eens IPF dat alle spelers elkaar enorm kopiëren tegenwoordig. Allemaal hetzelfde haar en idd zelfde vrouwen.
 
haha oh man ik ben ook een slome.
Kan wel merken dat ik aan het weekend toe ben. Zie het idd ja. Zat niet op te letten.

Maar ben het met je eens IPF dat alle spelers elkaar enorm kopiëren tegenwoordig. Allemaal hetzelfde haar en idd zelfde vrouwen.

Ach, in de jaren zeventig hadden ze allemaal lang haar, en in de jaren tachtig een snor. Het voordeel van toen is dat dat tijdelijk was.
 
Even een paar correcties:
Gullit speelde tot zijn 21e nog bij Haarlem en niemand zag zijn talent.
Rijkaard speelde eerst 2 jaar bij ajax maar was 5 maanden zelfs clubloos en ging bij Benfica voetballen. En in zijn eerste jaar bij Milan geloofde niemand dat het een topper ging worden.
Kieft zelf draaide aardig mee en is in het buitenland nooit verder gekomen dan Pisa oid.
Spelers als Johnny Bosman, Erwin Koeman, Van Tiegelen, van Aerle, van Schip enz waren allemaal goede clubvoetballers die internationaal nooit potten hebben weten te breken. Ook Vanenburg was een goede clubvoetballer en meer ook niet.
Dus Kieft moet het verleden niet zo idealiseren want het elftal van 1988 stond ook niet vol met internationale toppers.
Als hij nou had gezegd dat het elftal van 1998 in elke linie twee wereldtoppers had en dat we daar niet aan kunnen tippen op dit moment, dan had ik zijn verhaal geloofwaardiger gevonden.

En oh ja, hij vergeet onze Jetro in dat rijtje van hem met Riefewald enz te noemen:D

Goed betoog, maar even een paar aanvullingen: In 1988 lagen de verhoudingen veel anders dan nu. PSV en Ajax waren toen gewoon internationale top die de strijd aan konden gaan met clubs als Real Madrid, Manchester United etc., en de spelers die bij PSV of Ajax speelden deden niets onder voor de spelers van bijvoorbeeld Real Madrid destijds. Van Aerle en Van Tiggelen waren gewoon uitstekende verdedigers en naar het buitenland gaan was nog niet eens zo aan de orde, zeker niet wanneer je met een Nederlandse club hetzelfde resultaat kon bereiken. Wanneer je Gullit, Rijkaard, van Basten, R.Koeman, van Breukelen en Wouters in 1 elftal kunt opstellen vind ik dat je best kunt spreken van een elftal vol internationale toppers. Er zijn maar weinig nationale elftallen die zoveel toppers in 1 elftal hebben zitten.

Het elftal van 1998 was inderdaad helemaal begenadigd, en is inderdaad een beter voorbeeld, en daarom maakt het extra furieus om te horen van Cocu en de Boer dat ze de WK's en EK's destijds niet speelden om te winnen, maar meer met een houding van, 'we zien wel hoever we komen'. Hetzelfde geldt voor het PSV van '88 dat toen om de wereldbeker speelde. Ook daar heb ik in een documentaire gehoord van de spelers dat ze totaal geen belang zagen in die wedstrijd.

Toch blijf ik erbij dat er iets fundamenteel mis is met de Nederlandse ("top")talenten van vandaag de dag.
 
Net waar je van baalt he als sportman.... Hij zou eerder moeten balen van zijn eigen uitspraken voor de wedstrijd tegen IJsland waarbij hij zei dat ie het een kinderachtige regel vond dat je bij je club moet spelen. Want, zei hij, het gaat om de kwaliteit en niet om het ritme... Als je dan twee baggerwedstrijden speelt en ook nog een penalty veroorzaakt en daarnaast een uitgooi richting je eigen strafschopgebied doet waardoor de tweede goal van Turkije ontstaat... Tja, ik persoonlijk zou ik dan vreselijk balen van die grote mond voor die wedstrijden.

Ik niet, ik zou m'n tattoo-coltrui nog wat verder uitbreiden. Misschien ook in het gezicht ditmaal.

media_xl_764946.jpg
 
Laatst bewerkt:
haha oh man ik ben ook een slome.
Kan wel merken dat ik aan het weekend toe ben. Zie het idd ja. Zat niet op te letten.

Maar ben het met je eens IPF dat alle spelers elkaar enorm kopiëren tegenwoordig. Allemaal hetzelfde haar en idd zelfde vrouwen.

Ook onder het gewone volk zie je dat hoor.
 
Dat is balen voor het Nederlands Elftal, zou best een goede speler kunnen worden. Maar ja, het is zijn keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan