Nederlands Elftal

Narsingh oefent al heel lang en raakt geen pepernoot, en als je dan echt niemand kan vinden dan moet Kuyt verplicht terug en mag de rest zich kapot schamen. (ps, Kuyt zou vanavond 20x beter en nuttiger zijn dan Narsingh anyway )
 
Ik vind Narsingh bij Psv echt al tijden dramatisch slecht en denk dat Jozefzoon het zelfs beter had gedaan.
Bij het Nederlandselftal vond ik hem (ondanks het missen van een grote kans) niet eens zo slecht.
 
Ik zit met een dilemma. Kijken naar de vernedering van Oranje en hopen lichtpuntjes te zien (Depay? de Vrij? Willems? Klaassen? Promes?) of naar de belangrijke kwalificatiewedstrijd Israël - België koekeloeren?
 
Ik zit met een dilemma. Kijken naar de vernedering van Oranje en hopen lichtpuntjes te zien (Depay? de Vrij? Willems? Klaassen? Promes?) of naar de belangrijke kwalificatiewedstrijd Israël - België koekeloeren?

Welkom in 2015.. waar een beetje TV of laptop 2 schermen tegelijk kan draaien
:)
 
20.15 uur: HIDDINK AAN HET WOORD
Guus Hiddink schroeft voor de camera van SBS 6 het verwachtingspatroon alvast op: 'Ik wil een Nederlands team zien dat durft te voetballen en de controle heeft. En met defensief weinig naïviteit. Modern internationaal voetbal.'

:nocheer:
 
20.15 uur: HIDDINK AAN HET WOORD
Guus Hiddink schroeft voor de camera van SBS 6 het verwachtingspatroon alvast op: 'Ik wil een Nederlands team zien dat durft te voetballen en de controle heeft. En met defensief weinig naïviteit. Modern internationaal voetbal.'

:nocheer:

Ik zou voor Israël - België gaan ;)

Edit: uhmmmm...
 
Laatst bewerkt:
NL op zijn best vs Spaans B, geen verassing dus.

Vermeer bewijst weer eens dat hij een held is op dit moment.
 
Ik vind dat Spanje B anders ook geen misselijk elftal... En een Nederland op zijn best is er een met Robben, Strootman, Vlaar en (discutabel) van Persie.

Dramatische corners van Sneijder trouwens.
 
Laatst bewerkt:
NL speelt zoals het moet spelen. Compact op eigen helft en snel schakelen wanneer het kan. Viel me op dat in de eerste 30 minuten de eerste pass voorwaarts was. Prima. Middenveld speelt sterk, gebalanceerd. Snap heel goed waarom BMI op de bank zit bij fc Porto. Wat een drama. De Vrij en Vermeer spelen allebei een goede pot. Met een ervaren rot naast zich zou de Vrij nóg beter presteren. Willems en Depay laten bij vlagen zien de toekomstige linkerkant van Oranje te zijn. Zoals Sneijder zich manifesteert de laatste interlands is hij onomstreden. Toch knap, niet verwacht. Narsingh is het dieptepunt. Vooral dat moment waar hij in de lucht maaide bij een poging de bal voor te geven. (nog) niet geërgerd aan Blind. Ook Klaassen valt nog niet direct uit de toon. Al met al voldoende lichtpuntjes dus.
 
Wijnaldum heeft geen enkele bijdrage, speelt als een grijze muis daar waar een Klaassen vecht en sleurt of waar een Janmaat laat zien dat hij zijn mannetje wel staat. Teleurstellend. Dat vind ik eigenlijk van Willems ook die veel verkeerde keuzes maakt maar hij doet iig wel iets.
 
Wijnaldum heeft geen enkele bijdrage, speelt als een grijze muis daar waar een Klaassen vecht en sleurt of waar een Janmaat laat zien dat hij zijn mannetje wel staat. Teleurstellend. Dat vind ik eigenlijk van Willems ook die veel verkeerde keuzes maakt maar hij doet iig wel iets.

Depay werkt ook hard. Wijnaldum snel verkopen. Dat schot voor open doel na dat prachtige passje van Depay.. Typerend.
 
Hebben de ajaks supporters een kaartje gekregen voor deze wedstrijd? Tis net of je naar een wedstrijd van Almere City zit te kijken, zo sfeerloos.
 
Wijnaldum heeft geen enkele bijdrage, speelt als een grijze muis daar waar een Klaassen vecht en sleurt of waar een Janmaat laat zien dat hij zijn mannetje wel staat. Teleurstellend. Dat vind ik eigenlijk van Willems ook die veel verkeerde keuzes maakt maar hij doet iig wel iets.

Eens. Flets en onopgemerkt. Blind wastafel over de hele wedstrijd ook niet veel maar verdedigend van grote waarde. Goed geanticipeerd op situaties en daardoor intercepties en correcte tackles waardoor Oranje kon schakelen. De Vrij had 1 slippertje met die onnodige kopbal maar voor de rest ijzersterk. Janmaat inderdaad veel beter dan die wannabee popster uit Parijs. Vermeer misschien belonen met vaste plek onder de lat? Klaassen toonde aan een prima toekomst te hebben. Vechter, loper en voetballer. Depay liet bij vlagen echt mooie dingen zien, Willems speelde solide. Oranje had wel wat meer uit die omschakeling kunnen halen zoals de commentator al terecht opmerkte. Dat gebeurt toch al automatisch wanneer van Persie, Robben, Strootman en Sneijder er bij zijn en de volle 90 minuten spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan