Nederlands Elftal

Top Gear, waar, nieuwe aflevering? :eek:
Op Veronica. elke vrijdag om 21:20 een dubbele aflevering.
Nieuw is het allemaal niet, volgens mij. Ja, nieuw voor de Nederlandse t.v.. We lopen 1 seizoen achter op de BBC, dacht ik.

On topic: Slechte pot.
 
Ik vraag me wel af waarom Pieters linksback stond. Anita was voor het WK nog zijn keuze. Wat zou er dan nu anders kunnen zijn? We hebben allemaal gezien dat Erik een zeer matige seizoensstart doormaakte. Dat kan het dus absoluut niet zijn. Eerder het tegenovergestelde. En toch kiest Bert hem opeens boven Anita.

Ik vrees dat het een laatste kans voor hem was. Dat hij gezien het voetballende gedeelte (hij speelt graag met opkomende backs) Pieters tegen een zeer zwakke tegenstander nog één keer de kans geeft om te laten zien dat hij wel goed in balbezit en als opkomende back kan spelen. Ik verwacht dus eerlijk gezegd dat Anita komende dinsdag zijn plek weer zal overnemen, aangezien ik hoor dat Erik nou geen geweldige wedstrijd speelde.
 
Ik vraag me wel af waarom Pieters linksback stond. Anita was voor het WK nog zijn keuze. Wat zou er dan nu anders kunnen zijn? We hebben allemaal gezien dat Erik een zeer matige seizoensstart doormaakte. Dat kan het dus absoluut niet zijn. Eerder het tegenovergestelde. En toch kiest Bert hem opeens boven Anita.

Ik vrees dat het een laatste kans voor hem was. Dat hij gezien het voetballende gedeelte (hij speelt graag met opkomende backs) Pieters tegen een zeer zwakke tegenstander nog één keer de kans geeft om te laten zien dat hij wel goed in balbezit en als opkomende back kan spelen. Ik verwacht dus eerlijk gezegd dat Anita komende dinsdag zijn plek weer zal overnemen, aangezien ik hoor dat Erik nou geen geweldige wedstrijd speelde.

Valt me nog mee dat ik hier geen reacties over lees dat de KNVB de Ajacieden spaart en de PSVers moe wil maken. :D Pieters is zowiezo van het niveau WillemII dus zal Bouma wel weer de linksback zijn in de volgende interlands na dinsdag.
 
Ik vraag me wel af waarom Pieters linksback stond. Anita was voor het WK nog zijn keuze. Wat zou er dan nu anders kunnen zijn? We hebben allemaal gezien dat Erik een zeer matige seizoensstart doormaakte. Dat kan het dus absoluut niet zijn. Eerder het tegenovergestelde. En toch kiest Bert hem opeens boven Anita.

Ik vrees dat het een laatste kans voor hem was. Dat hij gezien het voetballende gedeelte (hij speelt graag met opkomende backs) Pieters tegen een zeer zwakke tegenstander nog één keer de kans geeft om te laten zien dat hij wel goed in balbezit en als opkomende back kan spelen. Ik verwacht dus eerlijk gezegd dat Anita komende dinsdag zijn plek weer zal overnemen, aangezien ik hoor dat Erik nou geen geweldige wedstrijd speelde.

Nou, in mijn optiek word het belachelijk overdreven. Pieters speelde gewoon een prima pot (logisch tegen de lokale bakker en houthakker). Heeft geen fout gemaakt, alleen werd hij in balbezit hopeloos overgeslagen door Elia. Met een sterk spelende Afellay kwam daar verandering in.

Daarnaast gaf Van Marwijk voor de wedstrijd aan om op Pieters te willen bouwen, want hij wil een linkspoot op de linksback. Hij zal er dus gewoon in staan tegen de Finnen als ik Bert mag geloven.
 
Nou, in mijn optiek word het belachelijk overdreven. Pieters speelde gewoon een prima pot (logisch tegen de lokale bakker en houthakker). Heeft geen fout gemaakt, alleen werd hij in balbezit hopeloos overgeslagen door Elia. Met een sterk spelende Afellay kwam daar verandering in.

Daarnaast gaf Van Marwijk voor de wedstrijd aan om op Pieters te willen bouwen, want hij wil een linkspoot op de linksback. Hij zal er dus gewoon in staan tegen de Finnen als ik Bert mag geloven.

Ah, dat laatste wist ik dus niet. Dan kunnen we er inderdaad vanuit gaan dat hij gewoon de man op links blijft.
 
Ik vraag me wel af waarom Pieters linksback stond. Anita was voor het WK nog zijn keuze. Wat zou er dan nu anders kunnen zijn? We hebben allemaal gezien dat Erik een zeer matige seizoensstart doormaakte. Dat kan het dus absoluut niet zijn. Eerder het tegenovergestelde. En toch kiest Bert hem opeens boven Anita.

Ik vrees dat het een laatste kans voor hem was. Dat hij gezien het voetballende gedeelte (hij speelt graag met opkomende backs) Pieters tegen een zeer zwakke tegenstander nog één keer de kans geeft om te laten zien dat hij wel goed in balbezit en als opkomende back kan spelen. Ik verwacht dus eerlijk gezegd dat Anita komende dinsdag zijn plek weer zal overnemen, aangezien ik hoor dat Erik nou geen geweldige

.
 
Laatst bewerkt:
Nou, in mijn optiek word het belachelijk overdreven. Pieters speelde gewoon een prima pot (logisch tegen de lokale bakker en houthakker). Heeft geen fout gemaakt, alleen werd hij in balbezit hopeloos overgeslagen door Elia. Met een sterk spelende Afellay kwam daar verandering in.

Daarnaast gaf Van Marwijk voor de wedstrijd aan om op Pieters te willen bouwen, want hij wil een linkspoot op de linksback. Hij zal er dus gewoon in staan tegen de Finnen als ik Bert mag geloven.

Hij speelde in de eerste helft toch zeker de helft van zijn passes slecht in (achter de man, over de zijlijn....). Maar de tweede helft speelde Pieters wel goed, en kwam hij ook een paar keer goed mee op.
 
Waarom Pieters beter is (op linksback) dan Anita:

1. Verdediger
2. Linksbenig
3. Sterker
4. Groter
5. Koppen
6. Dekken
7. Tackelen

Met Pieters kies je voor defensie, Anita is gewoon een verkapte linkshalf die wat naar achteren staat.
 
Van Der Vaart in VI:
'Mijn medespelers bij het Nederlands elftal die al in Engeland speelden, zeiden vaak tegen me: je moet ook naar Engeland komen', vervolgt de aanvallende middenvelder. 'Dat is nu gebeurd en ik kijk ernaar uit om tegen Dirk Kuijt, Nigel de Jong en John Heitinga te spelen.'

Dus je kijkt er niet naar uit om tegen Van Persie & Babel te spelen?
Leuke collega, drop dan geen namen!
 
Van Der Vaart in VI:
'Mijn medespelers bij het Nederlands elftal die al in Engeland speelden, zeiden vaak tegen me: je moet ook naar Engeland komen', vervolgt de aanvallende middenvelder. 'Dat is nu gebeurd en ik kijk ernaar uit om tegen Dirk Kuijt, Nigel de Jong en John Heitinga te spelen.'

Dus je kijkt er niet naar uit om tegen Van Persie & Babel te spelen?
Leuke collega, drop dan geen namen!

Nou ja, Babel speelt nooit, dus is hij er maar 1 vergeten :p:D
 
Nou ja, Babel speelt nooit, dus is hij er maar 1 vergeten :p:D

Hij vergeet dan wel meteen de beste en ook nog eens de enigste Oranje collega die in dezelfde stad speelt en woont!
Probeert hij populair te doen bij de Spurs fans omdat Van Persie voor Arsenal uitkomt?
 
Hij vergeet dan wel meteen de beste en ook nog eens de enigste Oranje collega die in dezelfde stad speelt en woont!
Probeert hij populair te doen bij de Spurs fans omdat Van Persie voor Arsenal uitkomt?

Of van Persie is ernstig geblesseerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan