Nederlands Elftal

Die goedkope speler is tot nu toe de op één na duurste aankoop van Inter.
Je weet toch wat ik bedoel met duur of goedkoop? Inter zelf kocht Lukaku destijds voor 80 miljoen. Nou die zet je vanaf het eerste minuut er gewoon in, fit of niet.. Denzel komt nu weliswaar bij een Inter waarvan de voorzitter weg is gelopen en ze geen betere spelers kunnen kopen waardoor hij op een na de duurste is, maar dat betekent niet dat je daar ook een hoog aanzien geniet. Het is namelijk nog altijd een grote club met hoge verwachtingen. Hadden ze hem voor 30 miljoen binnen gehaald, dan stond hij gister gewoon basis.
 
Pfff, beetje achteloos met feiten strooien terwijl wij gewoon ongefundeerd willen zeiken zoals Nederlanders dat doen, of t nu t weer of de voetbal is.
Beste Jauf, het was niet de bedoeling om te zeiken en al helemaal niet om “ achteloos met feiten te strooien…” Ik probeerde alleen aan te geven hoe de grote clubs doorgaans omgaan met hun aankopen. Over feiten gesproken…
 
Beste Jauf, het was niet de bedoeling om te zeiken en al helemaal niet om “ achteloos met feiten te strooien…” Ik probeerde alleen aan te geven hoe de grote clubs doorgaans omgaan met hun aankopen. Over feiten gesproken…
Zal volgende keer de smiley toevoegen :rolleyes:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Los van wat ze betaald hebben zou ik Dumfel gewoon altijd basis zetten aldaar en in oranje.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
3 interlands in 1 week en waarschijnlijk veel zo niet alles bepalend of Nederland zich zal plaatsen voor het WK.

woensdag1 september 202120:45NoorwegenNederland
zaterdag4 september 202120:45NederlandMontenegro
dinsdag7 september 202120:45NederlandTurkije

Het is over een paar weken en het doet me eigenlijk vrij weinig.
:unsure: Als Nederland zich niet plaatst vind ik het ook prima. Zijn we meteen af van het zeer beladen en omstreden WK in Qatar. :bye:
Ach ja. 6500 dode werknemers. Slavernij. Je leeft nu in een land dat structureel de cultuursector aan het vermoorden is. Je staat erbij en je kijkt ernaar.
 
Over een paar uur een cruciale wedstrijd tegen Haaland en zijn kompanen. Je merkt dat deze wedstrijd flink leeft onder de PSV-supporters....NOT :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan