Nederlands Elftal

Ik begrijp de keuzes van Louis wel. Hij kiest altijd voor de meest fitte en mentaal gezien de sterkste spelers. Want voetballen kunnen ze allemaal wel op dat niveau.
Vind het merk ik, ergens wel jammer dat met het vertrek van Malen en Dumfries zo weinig PSVers bij de selectie zitten. Het maakt ook weer duidelijk dat PSV een soort vreemdelingen legioen begint te worden. Is niet erg hoor, als we maar presteren maar ik merk dat ik het toch jammer vind.

Tja, de beste spelen. Bij België zitten er misschien 5 spelers in de hele selectie die in België spelen. Het is ergens ook wel een zwaktebod voor een groot voetballand als Nederland als de helft van je selectie uit Eredivisie spelers moet bestaan, hoewel dat kan voorkomen als het vooral (grote) talenten betreft. Gakpo en Drommel zitten er dus gewoon bij. Verder zitten er ook gewoon PSV'ers in de jeugdelftallen, die dus mogelijk ook weer aanhaken bij het grote Oranje later. Voor hetzelfde geld heb je 6 Nederlanders in de basis, maar halen maar 2 het nationale team omdat er betere spelers op die posities rondlopen in Oranje. Je hebt nu ook twee internationals verkocht als PSV zijnde, geen garantie dat er dan meteen twee nieuwe PSV'ers klaar staan die ook in aanmerking komen voor Oranje.
 
Live perso Van Gaal... Klik.

Lekker intro op spreekbeurniveau.

Eerste zin van Van Gaal: "Zo, het is weer een hernieuwde kennismaking...met mijn vrienden van de media." De toon is gezet. :FP:
Hij had zelf ook wel 'de noodzaak gezien van..."Tsja, wie zou het anders moeten doen!?"'

God is terug.:clap2:

Minuutje gekeken en weer afgezet. Hij zal vast verstand hebben van het spelletje. Ik vind 'm zo'n constant verongelijkte zak hooi.
 
Van de vele narcistische megalomanen die de wereld rijk is, is Louis toch wel een mooie om te zien en horen. Blij dat hij spelletje-manager is geworden en geen politicus.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind LVG heerlijk om naar te luisteren. Natuurlijk, het is een excentrieke vent die soms wat overslaat naar overmoedig en zelfingenomen, maar hij weet wel waar hij het over heeft, zet de zeurderige media op zijn plek en vaart zijn eigen koers. Dat laatste hoeft zeker niet altijd positief te zijn, maar bij LVG weet je dat hij de status heeft om het te kunnen doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan