Nederlands Elftal

Hopelijk heeft Drommel, Louis kunnen overtuigen afgelopen wedstrijden en krijgt die gelijk de kans om te laten zien dat hij de beste keuze is van deze 3.
 
Ik denk dat je jezelf eerder moet afvragen wie je dan moet selecteren, zoveel bijzojders zit er niet achter. Ja Luuk, maar die gunt het Woutertje gewoon
Maakt me niet uit. Desnoods Henk Veerman. Die heeft nog snelheid.
Of de reservespits van FC Lutjebroek zondag 6, als t moet.
Maar Weghorst...
Als iemand tijdens het EK heeft laten zien niet bij het NL elftal te passen, is hij het wel (samen met Promes)
 
Dumfries nog geen wedstrijd gespeeld. Hij is niet wedstrijdfit, dus snap ik wel dat hij er dit keer niet bij zit. Volgende keer zit hij er zeker bij!

Dat is de redenatie van Van Gaal idd, lees ik net.
Dat is op zich nog wel te begrijpen.
Nou is Denzel volgens mij wel een type speler die niet heel veel ritme nodig heeft om te leveren.
En het is Denzel. 'Nough said.

Maar luister. Een voorselectie is er om op te zeiken. Dus houd je niet in! Doe ik ook niet!
 
Ik begrijp de keuzes van Louis wel. Hij kiest altijd voor de meest fitte en mentaal gezien de sterkste spelers. Want voetballen kunnen ze allemaal wel op dat niveau.
Vind het merk ik, ergens wel jammer dat met het vertrek van Malen en Dumfries zo weinig PSVers bij de selectie zitten. Het maakt ook weer duidelijk dat PSV een soort vreemdelingen legioen begint te worden. Is niet erg hoor, als we maar presteren maar ik merk dat ik het toch jammer vind.
 
Maakt me niet uit. Desnoods Henk Veerman. Die heeft nog snelheid.
Of de reservespits van FC Lutjebroek zondag 6, als t moet.
Maar Weghorst...
Als iemand tijdens het EK heeft laten zien niet bij het NL elftal te passen, is hij het wel (samen met Promes)
Weghorst past niet in een 5-3-2 systeem. Als Van Gaal teruggaat naar 4-3-3 kun je Weghorst prima gebruiken.
 
Jammer dat El Ghazi die zo graag voor NL wil uitkomen geen kans krijgt… Hij is vaak benaderd door de Marokkaanse Bond maar heeft altijd Nee gezegd omdat Oranje zijn droom is..
 
Jammer dat El Ghazi die zo graag voor NL wil uitkomen geen kans krijgt… Hij is vaak benaderd door de Marokkaanse Bond maar heeft altijd Nee gezegd omdat Oranje zijn droom is..
Net als Klaiber. ;) (Sorry, ietwat flauw)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik Anwar's carière niet erg gevolgd heb maar kwam toevallig vandaag zijn naam tegen als in dat Villa m graag ziet vertrekken. Lijkt me dan raar om m in Oranje wel te laten spelen?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En Van Gaal gaat gewoon weer door met de overbodige voorselectie. :maniac:
Stop er toch gewoon mee en selecteer een selectie voor de wedstrijd.
 
Nog geen berichten over de rentree van Virgil van Dijk. Dat ging prima. Zit hij bij de voorselectie?


Een achteloze zwiep met het been: Virgil van Dijk toont klasse alsof hij nooit is weggeweest

 
Stop gewoon met je er druk om maken, het gaat toch niet veranderen.
Ik maak me er niet druk om.
Als ik iets meld wil dat niet zeggen dat ik me er druk om maak. :sleep: :cool:
En wie ben jij om mij bevelen te geven? :rolleyes: Ajacied op een PSV Forum moet zijn plaats weten. ;) :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan