Nederlands Elftal

Maakt voor de populariteit van het NL-elftal geen zak uit. Die is al op een dieptepunt na de vorige Amsterdamse clusterfuck.

Los daarvan vind ik het werkelijk te idioot voor woorden dat Blind weer gevraagd wordt voor een functie bij het NL-elftal én dat hij zelf ook niet het fatsoen heeft om te bedanken.

Je moet het hem nageven: na ongeveer in elke mogelijke functie gefaald te hebben, toch elke keer weer de fraaie baantjes op een presenteerblad aangereikt krijgen.
 
Wie zijn eigenlijk de mensen bij de KNVB die verantwoordelijk zijn voor dit wanbeleid? Telkens doen ze het opnieuw en nu maken ze dezelfde fout en nu doen ze dat ook nog eens met dezelfde naam (Blind). Danny Blind moet lekker naar de eerste divisie of een club in Quatar gaan of de derde divisie in Engeland of wat dan ook. Die man heeft nog nooit iets bereikt als trainer.

Fraser lijkt me daarentegen prima als assistent maar bondscoach worden na een ontslag bij Vitesse en een goede achtste plek voor Sparta vind ik onverantwoord. Ik vraag me af hoe de KNVB er toch bij komt om dan bij Fraser als eindverantwoordelijke in 2022 te maken
 
Wie zijn eigenlijk de mensen bij de KNVB die verantwoordelijk zijn voor dit wanbeleid? Telkens doen ze het opnieuw en nu maken ze dezelfde fout en nu doen ze dat ook nog eens met dezelfde naam (Blind). Danny Blind moet lekker naar de eerste divisie of een club in Quatar gaan of de derde divisie in Engeland of wat dan ook. Die man heeft nog nooit iets bereikt als trainer.

Fraser lijkt me daarentegen prima als assistent maar bondscoach worden na een ontslag bij Vitesse en een goede achtste plek voor Sparta vind ik onverantwoord. Ik vraag me af hoe de KNVB er toch bij komt om dan bij Fraser als eindverantwoordelijke in 2022 te maken
Ik kan mij voorstellen dat het een eis is geweest van van Gaal, opdat er niet naar hem wordt gehengeld om langer bondscoach te blijven.
 
Wie zijn eigenlijk de mensen bij de KNVB die verantwoordelijk zijn voor dit wanbeleid? Telkens doen ze het opnieuw en nu maken ze dezelfde fout en nu doen ze dat ook nog eens met dezelfde naam (Blind). Danny Blind moet lekker naar de eerste divisie of een club in Quatar gaan of de derde divisie in Engeland of wat dan ook. Die man heeft nog nooit iets bereikt als trainer.

Fraser lijkt me daarentegen prima als assistent maar bondscoach worden na een ontslag bij Vitesse en een goede achtste plek voor Sparta vind ik onverantwoord. Ik vraag me af hoe de KNVB er toch bij komt om dan bij Fraser als eindverantwoordelijke in 2022 te maken
Een tweede man wordt nooit serieus genomen als hij ineens eerste man is. Hiddink en Van Gaal waren de uitzonderingen dacht ik bij hun club.
 
Dat het met Michels en Low ook voor kwam stelt me wat meer gerust. Maar Fraser is een trainer die al jaren mee draait in de Eredivisie (vooral middenmoot volgens mij). Was dat met die andere trainers ook zo?
En waren er in die tijd(en) meer goede trainers dan nu?
 
Definitief Van Gaal.
Assistenten Blind ( :braak: ) en Fraser.
Hoe kan Blind nou weer een baantje gescoord hebben? Onbegrijpelijk dat die kerel toch weer actief is op een dergelijk podium :braak:

Henk Fraser ben ik altijd een grote fan van geweest. Dus dat die er bij komt vind ik wel prima. Zou graag Fraser zien als opvolger van Schmidt over een jaar of 2.
 
Hoe kan Blind nou weer een baantje gescoord hebben? Onbegrijpelijk dat die kerel toch weer actief is op een dergelijk podium :braak:
Zodat er minder weerstand ontstaat tegen de assistent met migratie-achtergrond. Je neemt in ieder geval een waardeloze blanke mee.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Of we ons plaatsen of niet, het is toch fantastisch nog eenmaal te mogen genieten van Louis en zijn persmomenten.
Daarom, alleen dat is al winst.

Maar gevoelsmatig hebben we ook ff een mindere lichting trainers? Of romantiseer ik het verleden teveel als ik zeg dat het 10 tot 20 jaar geleden beter was?
 
Maakt voor de populariteit van het NL-elftal geen zak uit. Die is al op een dieptepunt na de vorige Amsterdamse clusterfuck.

Los daarvan vind ik het werkelijk te idioot voor woorden dat Blind weer gevraagd wordt voor een functie bij het NL-elftal én dat hij zelf ook niet het fatsoen heeft om te bedanken.
Van Gaal heeft ook in 2014 Blind meegenomen als assistent plus Kluivert. Gezamenlijk hebben ze uit de Eredivisie bijna alleen de Feyenoorders en PSVers meegenomen. De talenten van die clubs kregen de voorkeur boven de talenten van Ajax. Dit, tot grote ergernis van veel Ajacieden. Blind en Van Gaal zullen nooit Nee zeggen tegen elkaar. Elke hoofdcoach neemt mensen in zijn staf mee die hij erg goed kent en die hij blindelings vertrouwt. Dat geldt voor Rijkaard en Ten Cate, voor Roger Schmidt en zijn analisten, voor Koeman en Spijkerman, voor Advocaat en Cor Pot en ga zo door. Dat heeft verder weinig met de kwaliteiten van die assistenten te maken en we moeten de rol van een assistent ook niet overdrijven. En bij van Gaal al helemaal niet. Die bepaalt zelfs waar Blind de pionnetjes moet neerzetten.
 
Wat vinden we van Remko Bicentini als assistent? Hij is nu assistent bij Canada waar hij nu in de halve finale van de Gold Cup zit ten koste van Costa Rica. Hij was eerder ook coach van Curacao tijdens hun opmars. Uiteindelijk had hij plaats moeten maken voor Hiddink, maar zijn resultaten waren wel indrukwekkend voor mijn gevoel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan