Nederlands Elftal

Waarom the fack zouden ze Henk ten cate als coach willen, man heeft amper prijzen gewonnen. Tevens is die ook de afgelopen 5 jaar trainer geweest in het midden oosten en heeft met geen een van de spelers van de huidige selectie gewerkt (behalve met de Roon bij Sparta).
 
Nee, een zakkenvuller bij psg. Gaat qua niveau ver omlaag tov Liverpool.

Vond hem al irritant, maar nu kunnen we hem gewoon afschrijven doordat hij in de Franse competitie gaat spelen. Gaat niets meer leren.
Bij ons is iemand die meer gaat verdienen gewoon carrière aan het maken. ;) En iemand die minder hard hoeft te gaan werken voor nóg meer geld, krijgt de lachers op zijn hand op ieder feestje.
Sympathieke jongen die het maximale uit zijn mogelijkheden heeft gehaald. Kunnen we alleen maar respect voor hebben. Ook de dingen die hij in de media heeft gezegd over racisme, geven aan dat hij zijn voorbeeldfunctie serieus neemt. Staat altijd met een goed verhaal voor de camera. En natuurlijk is Virgil nog meer een leider en kunnen Mo en Gravenberch in potentie beter voetballen, maar Gini wegzetten als irritante zakkenvuller, doet hem echt veel en veel tekort.
 
Ook de dingen die hij in de media heeft gezegd over racisme, geven aan dat hij zijn voorbeeldfunctie serieus neemt.

Net als depay dwingt hij zijn mening op aan anderen. Ik vind dat helemaal niets, men moet vrij zijn om een eigen mening te hebben binnen het team.


En iemand die minder hard hoeft te gaan werken voor nóg meer geld, krijgt de lachers op zijn hand op ieder feestje.

En ik noem dat soort mensen gold diggers. Weinig tot geen respect voor. Men mag toch gewoon tevreden zijn en niet alleen maar voor het maximale op de bankrekening willen gaan... (sorry maatschappelijk thema). Gun anderen ook een mooi leven.
 
En ik noem dat soort mensen gold diggers. Weinig tot geen respect voor. Men mag toch gewoon tevreden zijn en niet alleen maar voor het maximale op de bankrekening willen gaan... (sorry maatschappelijk thema). Gun anderen ook een mooi leven.
Dat doet hij toch? Hij geeft anderen de kans om voor dat mooie Liverpool te spelen, en gaat zelf dan maar aan de slag bij dat verfoeide PSG. ;)
 
Net als depay dwingt hij zijn mening op aan anderen. Ik vind dat helemaal niets, men moet vrij zijn om een eigen mening te hebben binnen het team.




En ik noem dat soort mensen gold diggers. Weinig tot geen respect voor. Men mag toch gewoon tevreden zijn en niet alleen maar voor het maximale op de bankrekening willen gaan... (sorry maatschappelijk thema). Gun anderen ook een mooi leven.
Zijn mening?? Welke mening dan? Dat racisme lelijk is en hij van het veld stapt? En Memphis zijn enige mening is dat hij gelovig is. Wanneer heeft hij anderen gedwongen om ook gelovig te zijn? Graag concrete voorbeelden van hoe ze anderen niet vrij laten in hun mening…
Aangaande jouw post over de zakkenvuller Gini: als dat je mening is, dan moet je geen voetbal meer kijken en ook niet meer juichen voor PSV. Want ze voetballen hier ook niet uit liefdadigheid dacht ik zo. En als ze de kans zouden krijgen, dan voetballen ze morgen weer ergens anders.
 
Zijn mening?? Welke mening dan? Dat racisme lelijk is en hij van het veld stapt? En Memphis zijn enige mening is dat hij gelovig is. Wanneer heeft hij anderen gedwongen om ook gelovig te zijn? Graag concrete voorbeelden van hoe ze anderen niet vrij laten in hun mening…
Aangaande jouw post over de zakkenvuller Gini: als dat je mening is, dan moet je geen voetbal meer kijken en ook niet meer juichen voor PSV. Want ze voetballen hier ook niet uit liefdadigheid dacht ik zo. En als ze de kans zouden krijgen, dan voetballen ze morgen weer ergens anders.
Enige kleine puntje dat mij stoorde aan Gini was beginnen over ik stap van het veld wanneer ik racistisch bejegend wordt. Logisch, alleen neem je ook geen paracetamol omdat je hoofdpijn kan krijgen. Misschien voordat je gaat zuipen 😃.
Hij had zijn statement mogen maken wanneer het aan de orde was. Nu sorteerde hij er al op voor.
 
Zijn mening?? Welke mening dan? Dat racisme lelijk is en hij van het veld stapt? En Memphis zijn enige mening is dat hij gelovig is. Wanneer heeft hij anderen gedwongen om ook gelovig te zijn? Graag concrete voorbeelden van hoe ze anderen niet vrij laten in hun mening

Het knielen en de blm supporten. Ik ben tegen racisme, maar de hele blm beweging is nog veel gevaarlijker.

De grondbeginselen van de blm beweging zijn fout, voor mee info lees de Wikipedia pagina even.
 
Het knielen en de blm supporten. Ik ben tegen racisme, maar de hele blm beweging is nog veel gevaarlijker.

De grondbeginselen van de blm beweging zijn fout, voor mee info lees de Wikipedia pagina even.
Dat snap ik wel. Vond het alleen wat overdreven allemaal.
 

Maar goed, Van Gaal dus, met Fraser en Blind als assistenten. Volgens een enkeling hier de trainer die de jongens nodig hebben (zonder dat ze het zelf weten) volgens anderen een van de weinige logische kandidaten en voor een groep een teken van armoe.

Voordeel is dat v Gaal, hoewel is in sommige zaken er star is, wel durft te kijken naar welk systeem het beste bij de spelers past. Of we Qatar er mee gaan halen moet ik nog zien, aan de andere kant, Qatar mislopen scheelt een hoop discussie over wel/niet gaan.
 
Ze beloven het nu Fräser zo lijkt het als ik VI mag geloven.

Slechte zaak. Ik ben blij met Fraser als assistent. Zoals ik hem ook als trainer altijd erg prettig vind overkomen. Maar om hem na Sparta en Vitesse het bondscoachschap te beloven, gaat me wat ver. Alsof we niks geleerd hebben van de vorige keer.
 
Is Blind al toegezegd dat hij het na Van Gaal mag overnemen?

:fear:
Wil je me niet meer opzadelen met van die onsmakelijke gedachtes?

Het is al erg genoeg dat die man wéér een baan (om t even welke) bij het belangrijkste elftal van het land is toegezegd.

Je moet er toch niet aan denken dat ie ooit weer DE baan zou hebben

En net zo erg: zoonlief staat de komende 1,5 jaar gegarandeerd in de basis.
 
Is Blind al toegezegd dat hij het na Van Gaal mag overnemen?
Maakt voor de populariteit van het NL-elftal geen zak uit. Die is al op een dieptepunt na de vorige Amsterdamse clusterfuck.

Los daarvan vind ik het werkelijk te idioot voor woorden dat Blind weer gevraagd wordt voor een functie bij het NL-elftal én dat hij zelf ook niet het fatsoen heeft om te bedanken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan