Nederlands Elftal

Zal wel voor de korte termijn zijn, omdat ze geen andere kunnen vinden.
Kwalificatie voor het WK Qatar en na het WK moeten ze weer iemand anders zoeken.
Bosz en Gio komen goed over in de pers, maar moeten wel wat complementaire assistenten aanstellen. Bosz om ook vooral niet steeds in vallen van de tegenstander te lopen, Gio met name een paar ervaren krachten. Ik hoop nog steeds dat Bommel een topcoach wordt. Verder is de spoeling dun. Zou Jonk geen goede assistent zijn?
 
Bosz en Gio komen goed over in de pers, maar moeten wel wat complementaire assistenten aanstellen. Bosz om ook vooral niet steeds in vallen van de tegenstander te lopen, Gio met name een paar ervaren krachten. Ik hoop nog steeds dat Bommel een topcoach wordt. Verder is de spoeling dun. Zou Jonk geen goede assistent zijn?

Ik opteer nog steeds voor een buitenlander.
 
Bosz en Gio komen goed over in de pers, maar moeten wel wat complementaire assistenten aanstellen. Bosz om ook vooral niet steeds in vallen van de tegenstander te lopen, Gio met name een paar ervaren krachten. Ik hoop nog steeds dat Bommel een topcoach wordt. Verder is de spoeling dun. Zou Jonk geen goede assistent zijn?
Van Bronckhorst is volgens mij te zacht en te sociaal. Een bondscoach moet ook op zijn tijd een klootzak kunnen zijn. Althans het minimaal spelen.
 
Normaal gesproken zou ik tegen de komst van Van Gaal zijn, omdat je niet steeds moet teruggrijpen op de oude garde. Echter met het WK alweer voor de deur moet er direct gepresteerd worden in de komende wedstrijden. Dan lijkt Van Gaal mij de perfecte bondscoach om hiermee aan de slag te gaan. De KNVB heeft dan anderhalf jaar de tijd om een bondscoach voor de lange termijn te vinden die echt kan gaan bouwen aan een team.
 
Normaal gesproken zou ik tegen de komst van Van Gaal zijn, omdat je niet steeds moet teruggrijpen op de oude garde. Echter met het WK alweer voor de deur moet er direct gepresteerd worden in de komende wedstrijden. Dan lijkt Van Gaal mij de perfecte bondscoach om hiermee aan de slag te gaan. De KNVB heeft dan anderhalf jaar de tijd om een bondscoach voor de lange termijn te vinden die echt kan gaan bouwen aan een team.
Bondscoaches van Oranje bouwen doorgaans niet aan een team. Ze maken voorselecties :maniac: en vervolgens een selectie en het is meestal de waan van de dag.
 
Normaal gesproken zou ik tegen de komst van Van Gaal zijn, omdat je niet steeds moet teruggrijpen op de oude garde. Echter met het WK alweer voor de deur moet er direct gepresteerd worden in de komende wedstrijden. Dan lijkt Van Gaal mij de perfecte bondscoach om hiermee aan de slag te gaan. De KNVB heeft dan anderhalf jaar de tijd om een bondscoach voor de lange termijn te vinden die echt kan gaan bouwen aan een team.
Denk ik ook. Maar ik ben gewoon fan van Louis. Om zijn kunde, zijn lef, zijn realisme. Maar ook om de gigantische plaat voor zijn kop, zijn nimmer aflatende geldingsdrang en het schaamteloze in de eigen reet steken van veren. Prachtvent. Nooit saai, kleurrijk en duidelijk. Bovendien heerlijk om met kromme tenen naar zijn interviews te kijken. Ik denk dat Louis de enige persoon is die dit Oranje verder kan helpen. Alleen hebben de spelers dat zelf nog niet door.
 
De KNVB gaat praten met Louis van Gaal.
Er gaat een delegatie naar Portugal om hem te polsen of hij bondscoach wil worden.

KNVB zet Van Gaal op één in zoektocht naar nieuwe bondscoach​

link
Nou dan zullen ze moeten knielen voor de hoogheid. :D :cautious:

Gezien van Gaals laatste reactie over de spelers in de preek tot de dames van Oranje vermoed ik toch stiekem een zweepje bij de eerste training, maar ik denk dat van Gaal voor nu de beste keuze is.
 
Gezien van Gaals laatste reactie over de spelers in de preek tot de dames van Oranje vermoed ik toch stiekem een zweepje bij de eerste training, maar ik denk dat van Gaal voor nu de beste keuze is.
Nee joh. Eenmaal binnen is Louis net zo afhankelijk van zijn spelers als Frank de Boer en Ronald Koeman. Ook Louis ziet dat hij Malen en Memphis nodig heeft. Ook Louis weet dat Frenkie en Wijnaldum aanzien hebben bij de rest van de jongens. Enige verschil is dat Cillessen weer terugkeert bij Oranje. Je kunt alleen hopen dat Louis het aandurft met jongens als Gravenberch en Mo ipv De Roon.
Wat betreft schema's heb je met zowel De Vrij als De Ligt en zeker ook met Virgil genoeg aan een 4-3-3. Daar hoeven echt geen 5 verdedigers achterin te staan. Hooguit een Blind als spielmacher, op een middenveld met de punt naar achter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan