Nederlands Elftal

Dan heb je nu dus Frenkie, Gini, Klaassen, Koopmeiners, De Roon, Gravenberch en Blind voor het middenveld. 7 spelers, voldoende dus. Ik zou De Roon lekker laten banken voor Gravenberch.
Dan kan Frank alsnog Bergwijn meenemen. Voor het geval dat Promes opgepakt wordt. :grin:
 

Als dit klopt versterkt dit weer het beeld dat men maar wat loopt aan te klieren.
 

Als dit klopt versterkt dit weer het beeld dat men maar wat loopt aan te klieren.
Maar, om geselecteerd te moeten worden, moet je wel fit zijn! Aldus De Boer.
 
Dan kan Frank alsnog Bergwijn meenemen. Voor het geval dat Promes opgepakt wordt. :grin:
Bergwijn had er uberhaupt bij moeten zitten ipv Promes. Zelfs als Quincy wel de ideale schoonzoon zou zijn geweest. Kan gewoon niet voetballen, Bergwijn wel.
 
Helemaal mee eens, behalve dat gespeelde juichen. Dat was overduidelijk. Zo een figuur dat rattengif in de koffiemok van z'n lerares deed en vervolgens iemand anders de schuld wist te geven met z'n poeslieve lach.

Ik krijg de rillingen van hem.
Dat soort dingen heb ik uiteraard ook gedaan in mijn jeugd. Bijvoorbeeld op dooiend ijs gaan staan en dan tegen de groep zeggen: jongens ik tel tot drie en dan rennen we allemaal naar de overkant. 1, 2, 3.
Toen de groep ging, sprongen Erwin, Jeroen en ik er snel vanaf. De rest zakte letterlijk door het ijs. Worden ze hard van, die Woutjes.

Maar of die Woutjes nu zo idioot staan te juichen bij een goal en dan denkend aan ons ratjes betwijfel ik ten zeerste.
Ikzelf heb ook nog nooit zo idioot staan juichen of, veel erger, ben zuur verongelijkt van het veld gegaan bij een wissel.

Dat hoofd van die Kan-hij-niet-weg-horst bij die wissel en dan dat hoofd van FdB daar tegenover: BAH.

In dat licht is het natuurlijk ongelooflijk knap wat ras-PSVer Frank Lammers heeft gedaan met dat loflied over FdB. Niet veel forummers zouden hem dat na kunnen doen, vermoed ik.
 
Dat soort dingen heb ik uiteraard ook gedaan in mijn jeugd. Bijvoorbeeld op dooiend ijs gaan staan en dan tegen de groep zeggen: jongens ik tel tot drie en dan rennen we allemaal naar de overkant. 1, 2, 3.
Toen de groep ging, sprongen Erwin, Jeroen en ik er snel vanaf. De rest zakte letterlijk door het ijs. Worden ze hard van, die Woutjes.

Maar of die Woutjes nu zo idioot staan te juichen bij een goal en dan denkend aan ons ratjes betwijfel ik ten zeerste.
Ikzelf heb ook nog nooit zo idioot staan juichen of, veel erger, ben zuur verongelijkt van het veld gegaan bij een wissel.
Ligt het nu aan mijn vermoeidheid na een lange werkdag, of haal je de hoofdrolspelers door elkaar in jouw vergelijking?:unsure:

Jij doet nu alsof de Wout in het verhaal van Der Muzikant een van de slachtoffers is, maar volgens mij was de Wout in het verhaal van Der Muzikant een dader...:unsure:

Ik wou't begrijpen, maar het lukt me nie. Enfin - hij maakt nogal wat los, die Wout.
 
Ligt het nu aan mijn vermoeidheid na een lange werkdag, of haal je de hoofdrolspelers door elkaar in jouw vergelijking?:unsure:

Jij doet nu alsof de Wout in het verhaal van Der Muzikant een van de slachtoffers is, maar volgens mij was de Wout in het verhaal van Der Muzikant een dader...:unsure:

Ik wou't begrijpen, maar het lukt me nie. Enfin - hij maakt nogal wat los, die Wout.
Ja, haha, dat had ik ook.

De vergelijking van Der Muzikant klopt voor mij niet helemaal. Weghorst was laatste op het schoolplein en die doen dat soort dingen niet met de lerares of klasgenootjes. Zo zie ik hem. Niet als een uitvinder van rattenstreken.

Eigenlijk doet Weghorst me eerder denken aan de baas van Neckermann gestationeerd in de buurt van Malaga destijds. Die blafte zijn reisleiders en reisleidsters te pas en te onpas af. Ver voorbij het onredelijke. Zeer emotionele man. Onberekenbaar.
Waarom hij dat deed, vroeg ik hem eens tijdens een borrel. ‘Omdat hij de kinderen die hem als kind gepest hadden terug wilde pakken...’

(Nooit meer gesproken daarna.)
 
Ja, haha, dat had ik ook.

De vergelijking van Der Muzikant klopt voor mij niet helemaal. Weghorst was laatste op het schoolplein en die doen dat soort dingen niet met de lerares of klasgenootjes. Zo zie ik hem. Niet als een uitvinder van rattenstreken.

Eigenlijk doet Weghorst me eerder denken aan de baas van Neckermann gestationeerd in de buurt van Malaga destijds. Die blafte zijn reisleiders en reisleidsters te pas en te onpas af. Ver voorbij het onredelijke. Zeer emotionele man. Onberekenbaar.
Waarom hij dat deed, vroeg ik hem eens tijdens een borrel. ‘Omdat hij de kinderen die hem als kind gepest hadden terug wilde pakken...’

(Nooit meer gesproken daarna.)
Ah, nu snap ik 'm. Thanks voor de toelichting (-:

Ik denk eerlijk gezegd dat jullie beiden gelijk kunnen hebben maar bovenal Weghorst een dramatische speler is. Maar dat had ik volgens mij al eens aangegeven. Iemand nog interesse in mijn analyse van De Roon?
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF

Frank de Boer per direct weg als bondscoach van het Nederlands elftal​

link

1024x576a.jpg
Frank de Boer PROSHOTS
NOS VOETBAL • VANDAAG, 16:31

Frank de Boer per direct weg als bondscoach van het Nederlands elftal​

Frank de Boer is niet langer bondscoach van het Nederlands elftal. Na een evaluatie van zijn werkzaamheden in Zeist, twee dagen na de uitschakeling op het Europees kampioenschap, is besloten dat de KNVB en De Boer per direct uit elkaar gaan.
Het contract van De Boer, die de bond zelf meedeelde niet door te willen, liep nog door tot en met het WK van 2022, mocht Oranje zich daarvoor plaatsen.
 
Van de Vaart noemde de coach van Denemarken als optie.
Interessante optie. Houdt van aanvallend voetbal. Komt over als een hele geschikte vent, voor zover ik hem bezig heb gezien dit ek.

En last but not least: heeft de minimale doelstelling van de knvb wél behaald (kwartfinale) ;)
 
Van de Vaart noemde de coach van Denemarken als optie.
Interessante optie. Houdt van aanvallend voetbal. Komt over als een hele geschikte vent, voor zover ik hem bezig heb gezien dit ek.

En last but not least: heeft de minimale doelstelling van de knvb wél behaald (kwartfinale) ;)
Ach vd Vaart, nooit serieus nemen mbt dit soort onderwerpen. Het enige waar hij wel verstand van heeft is hoe goed een voetballer is en dan ook nog het liefst een linksbenige speler.
 
Ach vd Vaart, nooit serieus nemen mbt dit soort onderwerpen. Het enige waar hij wel verstand van heeft is hoe goed een voetballer is en dan ook nog het liefst een linksbenige speler.

Om maar eens ongenuanceerd en populistisch te antwoorden: er zijn er met nóg minder inzicht die het tot bondscoach of bondsbestuurder schoppen.
 
Laatst bewerkt:

Frank de Boer per direct weg als bondscoach van het Nederlands elftal​

link

1024x576a.jpg
Frank de Boer PROSHOTS
NOS VOETBAL • VANDAAG, 16:31

Frank de Boer per direct weg als bondscoach van het Nederlands elftal​

Frank de Boer is niet langer bondscoach van het Nederlands elftal. Na een evaluatie van zijn werkzaamheden in Zeist, twee dagen na de uitschakeling op het Europees kampioenschap, is besloten dat de KNVB en De Boer per direct uit elkaar gaan.
Het contract van De Boer, die de bond zelf meedeelde niet door te willen, liep nog door tot en met het WK van 2022, mocht Oranje zich daarvoor plaatsen.
Op naar een coach die geen derderangs garnituur is, hopelijk geen Ajax rookie en ik denk dat Cocu, Van Bronckhorst of Van Bommel er ook niet goed aan doen om er nu aan te beginnen.
Wat heeft Nederland dan nog te bieden? Oud Chelsea veld trainer Ten Cate vind ik ongeschikt met zijn track record. Peter Bosz heeft een Europa League finale in zijn CV maar kan hij het doen na mislukkingen bij Dortmund en Leverkusen?
De kleine generaal en Van Marwijk lijken over the top. Van Gaal is met pensioen en Koeman zal ook niet zomaar een retourtje nemen. Rijkaard wil allang niet meer.
Tot slot lijkt Erik Ten Hag geschikt, maar hem is verweten dat hij naast de halve finale en de eerste plekken ook hele onlogische dingen deed terwijl hij een top selectie had?

Kortom moet het perse Nederlands om het maar Nederlands te laten zijn, ook al kan het ten koste gaan van kwaliteit of kunnen we vandaag de dag ook aan buitenlandse trainers te denken?
 
Jill Ellis is en blijft voor mij een serieuze optie. Buiten het boekje en ontzettend goede staat van dienst.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan