Nederlands Elftal

Botman was te verwachten. Op LCV, of half-back, moet je in Van Gaals systeem meters maken, flink doordekken, indribbelen en opbouwen. Dat kan Botman allemaal niet. Ik verwacht eerder Struijk daar, die als LB speelt.
Hebben ze aan Ake, De Vrij, De Ligt, Van Dijk, Timber daar niet genoeg?
Met Blind ook nog als optie.
 
Hebben ze aan Ake, De Vrij, De Ligt, Van Dijk, Timber daar niet genoeg?
Met Blind ook nog als optie.
Op LCV niet. Alleen Ake, en evt Blind. Maar dan heb je een wingback extra nodig. De Ligt, VvD, De Vrij, Timber zijn allemaal rechts of voor de middenpositie.
 
Volgens de geruchten gaat Danjuma ook niet mee. Vind ik toch wel een verrassende keuze want hij lijkt qua type het meest op Memphis en gezien Memphis nog herstellende is van een blessure zou ik toch wel een type meenemen wat die rol over zou kunnen nemen. Dat kan Janssen toch niet op dezelfde manier invullen lijkt me.
 
Misschien is het omdat ik de buitenlandse nieuwszenders niet volg, maar waarom is het alleen bij het Nederlandse elftal dat de afvallers en de gekozen spelers worden gelekt voordat de officiële kanalen de selectie bekendmaken? Dit was ook zo bij het EK laatst.
 
Misschien is het omdat ik de buitenlandse nieuwszenders niet volg, maar waarom is het alleen bij het Nederlandse elftal dat de afvallers en de gekozen spelers worden gelekt voordat de officiële kanalen de selectie bekendmaken? Dit was ook zo bij het EK laatst.

Waarschijnlijk omdat je de buitenlandse nieuwszenders niet volgt. Daarnaast laat het maar weer eens zien wat een enorm slap volk die voetballers zijn als ze niet eens het fatsoen kunnen opbrengen om kun kudtkop te houden tot na de bekendmaking door de bondscoach.
 
Blijf het raar vinden dat Taylor en Klaassen meegaan naar het wk. Toch bankzitters bij Ajax geworden.
Tsja, Klaassen is voor Van Gaal nog wel belangrijk geweest, dus dat snap ik nog wel. (ik zou 'm ook niet meenemen), maar vergelijkbare speler is Guus Til.
Dan vind ik Klaassen toch wel een streepje voor hebben. Taylor ook wel. vergelijkbaar is Gravenbergh. Die speelt ook heel weinig. Ik vind meer verrassend dat Lang en Weghorst meegaan ipv een Danjuma of Malen.
 
Wat een onbegrijpelijke selectie. Noppert en Pasveer boven Flekken, bankzitters Lang van Brugge en Taylor van Ajax (die ook maar net komt kijken). Weghorst boven Danjuma terwijl je al 2 echte spitsen hebt met Janssen en Luuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan