Nederlands Elftal

De Boer had het toch over het continu dramatische gedoe op de bank van Gibraltar en tijdrekken? Niet zozeer het voetbal zelf?
 
Ik begrijp dat eigenlijk niet. Zo'n team wint nooit tegen teams als Nederland. Dan ga je toch lekker vrij spelen en probeert er wat van te maken? Dat levert meer respect op dan dat afbraakvoetbal.
Ja, als ze dat gedaan haddeb was het 21-0 of zo geworden. FdB moet naar z'n eigen elftal kijken en zich afvragen waarom ze een team als Gibraltar gedurende een uur niet kapot hebben kunnen spelen. Het ging pas goed toen hij een aantal omzettingen had gedaan.
 
Ja, als ze dat gedaan haddeb was het 21-0 of zo geworden. FdB moet naar z'n eigen elftal kijken en zich afvragen waarom ze een team als Gibraltar gedurende een uur niet kapot hebben kunnen spelen. Het ging pas goed toen hij een aantal omzettingen had gedaan.
Tja, waarbij dit nog deels ingegeven werd door een blessure..
 

Van Dijk bevestigt dat hij EK moet missen vanwege zware knieblessure

link

Virgil van Dijk komt volgende maand niet voor het Nederlands elftal uit op het EK. De 29-jarige verdediger van Liverpool laat dinsdag in een interview met zijn club weten dat hij meer tijd moet nemen voor zijn revalidatie van een zware knieblessure. Daardoor is hij niet beschikbaar voor Oranje.

Dat is niet zo'n verrassing. Dat zat er al dik in.
 
Lekker belangrijk zo'n onzinnige voorselectie. :rolleyes:
Al zo vaak gezegd stop met de voorselectie en geef als het zover is door aan de spelers die wel meegaan dat ze hun koffers kunnen pakken. :geek:
 
Even de standaardreactie: als Teze bij Ajax had gespeeld en Timber bij PSV dan had Teze wel bij de selectie gezeten en Timber niet. Verder wel een prima voorselectie, maar ik zie dit team niet heel ver komen. Te veel gaten in de selectie.
 
Te veel gaten in de selectie.
Vooral 1 heel groot gat: de bondscoach.

FdB op zich heb ik geen moeite mee. Sterker nog, heb m als voormalig voetballer hoog zitten. Bijv. één van de mooiste NL elftal momenten begon bij zíjn briljante lange bal op Bergkamp.

Maar FdB als coach/trainer is echt helemaal niks.
Is bij 1 club geslaagd, maar zelfs daar hoeft bijna niemand hem ooit terug te zien als trainer. Verder niks gepresteerd.
En nu moeten we toekijken hoe hij vakkundig alles wat Koeman heeft opgebouwd aan t afbreken is.

Maargoed, ik zou in deze natuurlijk dolgraag ongelijk gaan krijgen.
Met deze voorselectie lijkt daar nog weinig sprake van.
 
Vooral 1 heel groot gat: de bondscoach.

FdB op zich heb ik geen moeite mee. Sterker nog, heb m als voormalig voetballer hoog zitten. Bijv. één van de mooiste NL elftal momenten begon bij zíjn briljante lange bal op Bergkamp.

Maar FdB als coach/trainer is echt helemaal niks.
Is bij 1 club geslaagd, maar zelfs daar hoeft bijna niemand hem ooit terug te zien als trainer. Verder niks gepresteerd.
En nu moeten we toekijken hoe hij vakkundig alles wat Koeman heeft opgebouwd aan t afbreken is.

Maargoed, ik zou in deze natuurlijk dolgraag ongelijk gaan krijgen.
Met deze voorselectie lijkt daar nog weinig sprake van.
Tja, die werd kampioen met eenzelfde puntenaantal waar wij nu tweede op staan. Frank is goed als de concurrentie niet al te goed is heb ik het gevoel.
 
Vooral 1 heel groot gat: de bondscoach.

FdB op zich heb ik geen moeite mee. Sterker nog, heb m als voormalig voetballer hoog zitten. Bijv. één van de mooiste NL elftal momenten begon bij zíjn briljante lange bal op Bergkamp.

Maar FdB als coach/trainer is echt helemaal niks.
Is bij 1 club geslaagd, maar zelfs daar hoeft bijna niemand hem ooit terug te zien als trainer. Verder niks gepresteerd.
En nu moeten we toekijken hoe hij vakkundig alles wat Koeman heeft opgebouwd aan t afbreken is.

Maargoed, ik zou in deze natuurlijk dolgraag ongelijk gaan krijgen.
Met deze voorselectie lijkt daar nog weinig sprake van.

Ik denk dat we al blij moeten zijn dat Babel niet meegaat. Persoonlijk denk ik dat afvallen: Bizot,St Juste,Hateboer,Karsdorp,Veltman,Koopmeiners,Vilhena,Bergwijn en Promes.

Maar zou ook ook kunnen dat Bergwijn wel meegaat en El Ghazi niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan