Nederlands Elftal

Goede nieuws is dat Malen en Rosario tot de voorselectie behoren!
In de reacties vindt iedereen het onbegrijpelijk dat Rosario geselecteerd is
Ik vind de voorselectie van Rosario ook voorbarig. Hij heeft zo'n 1,5 jaar matig gepresteerd. Nu weer 1 a 2 goede wedstrijden gespeeld, laat hem dat eerst maar eens vasthouden. Hij zal wel afvallen voor de definitieve selectie.
 
Lijkt dus zeker De Boer te worden. Sta me toe mijn mening te delen met een illustratie.
200.gif
 
Lijkt dus zeker De Boer te worden. Sta me toe mijn mening te delen met een illustratie.
200.gif
Ach ja, zie het positief; je hoeft het Nederlands elftal de komende jaren weer niet te volgen.
Iets minder positief; wat een bende oogkleppen dragende eikels zitten er toch altijd weer in Zeist. Walgelijk volk.
 
FdB is vast een aardige kerel maar ik vind het niet normaal dat de KNVB hem nu naar voren schuift. Hij moet eerst weer een paar stappen omhoog maken en laten zien dat hij flexibel genoeg is om zijn eigen vastgeroeste voetbalprincipes te veranderen, voordat hij een stap als deze maakt. Bepaalde spelers bij verschillende clubs zouden ook niet goed met hem overweg kunnen en men vindt dat bepaalde communicatie skills bij FdB ontbreken.
Ik vind het triest en bekrompen dat de KNVB, per se bij een oud Oranje International moet uitkomen.
 
FdB is vast een aardige kerel maar ik vind het niet normaal dat de KNVB hem nu naar voren schuift. Hij moet eerst weer een paar stappen omhoog maken en laten zien dat hij flexibel genoeg is om zijn eigen vastgeroeste voetbalprincipes te veranderen, voordat hij een stap als deze maakt. Bepaalde spelers bij verschillende clubs zouden ook niet goed met hem overweg kunnen en men vindt dat bepaalde communicatie skills bij FdB ontbreken.
Ik vind het triest en bekrompen dat de KNVB, per se bij een oud Oranje International moet uitkomen.
Een oud international en dan het liefst eentje die in 020 heeft gevoebeld.
 
FdB is vast een aardige kerel maar ik vind het niet normaal dat de KNVB hem nu naar voren schuift. Hij moet eerst weer een paar stappen omhoog maken en laten zien dat hij flexibel genoeg is om zijn eigen vastgeroeste voetbalprincipes te veranderen, voordat hij een stap als deze maakt. Bepaalde spelers bij verschillende clubs zouden ook niet goed met hem overweg kunnen en men vindt dat bepaalde communicatie skills bij FdB ontbreken.
Ik vind het triest en bekrompen dat de KNVB, per se bij een oud Oranje International moet uitkomen.

Geeft maar weer aan dat ze bij de KNVB ook geen benul hebben en geen idee wat ze aan het doen zijn.
 
Frank de Boer volgt Koeman op als bondscoach

link

Het is officieel.

Frank de Boer is de nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal. Hij volgt daarmee Ronald Koeman op, die naar Barcelona vertrok. Hij tekent voor twee jaar bij de KNVB, tot en met het WK in Qatar, dat in het najaar van 2022 wordt gehouden.

Ik ben benieuwd of hij dit contract wel uit mag dienen. :cautious:
 
Frank de Boer volgt Koeman op als bondscoach

link

Het is officieel.

Frank de Boer is de nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal. Hij volgt daarmee Ronald Koeman op, die naar Barcelona vertrok. Hij tekent voor twee jaar bij de KNVB, tot en met het WK in Qatar, dat in het najaar van 2022 wordt gehouden.

Ik ben benieuwd of hij dit contract wel uit mag dienen. :cautious:
Kunnen we alle ophef over Qatar mooi ontkomen door alvast thuis te blijven.
 
Nou, het is wat het is.

Begin er toch vol goeie moed aan. Aanvankelijk hoopte ik vooral op niet FdB, maar wie weet pakt het goed uit. Dat hij een Ajacied is, kan gebeuren. Maar hij moet wel van dit spelersmateriaal uitgaan, en niet zijn precious controle spel en balbezit. We geven hem een kans en gaan het zien!

Hup Holland!
 
Alles beter dan Lodeweges in ieder geval, we hebben in Nederland helaas niet meer zoveel hele goede coaches. Nu maar kijken of het selectiebeleid op de schop gaat.
 
Nou, het is wat het is.

Begin er toch vol goeie moed aan. Aanvankelijk hoopte ik vooral op niet FdB, maar wie weet pakt het goed uit. Dat hij een Ajacied is, kan gebeuren. Maar hij moet wel van dit spelersmateriaal uitgaan, en niet zijn precious controle spel en balbezit. We geven hem een kans en gaan het zien!

Hup Holland!
Maken allemaal wel eens stomme keuzes
 
Klopt maar dan kijk je toch verder dan Nederland

De KNVB heeft wel verder gekeken dan Nederland, maar is te bekrompen om verder te kijken.

Van Gaal heeft een huis in Portugal
Ten Cate en Rijkaard hebben Surinaamse roots.
Peter Bosz traint nu in Duitsland.

We kunnen de KNVB weer de zwarte piet toespelen, maar Zwarte Piet mag ook niet naar Nederland komen.
Tsja ... :confused: :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan