Luc de Jong
International
Net even de samenvatting gekeken, maar dit was een ongelukkige wedstrijd voor Oranje.
Summerville is duidelijk je gevaarlijkste man. Durft acties te maken en kan zo een wedstrijd openbreken, die moet 100% spelen.
Malen had z’n dag niet, als die bal op de paal erin was gegaan speel je alweer snel een hele andere wedstrijd. Hij had gewoon moeten scoren later in de wedstrijd.
Gakpo heeft al een matig seizoen en viel ook weer niet echt op, zonde.
Het middenveld is op papier top, maar in de werkelijkheid valt altijd tegen. Denk dat we wat creativiteit missen. En ik denk zelfs, ook al is Reijnders/Gravenberch een veel betere speler, dat je met Kluivert moet starten in een wedstrijd tegen een stugge ploeg. Brengt toch veel creativiteit en een individuele actie waar Reijnders en Gravenberch vooral systeemvoetballers zijn die hun club ze oplegt. Die functioneren beter als je echt tegen een topland speelt.
Wieffer nooit meer op rechtsback zetten en van Hecke alleen laten starten als niet anders kan. Maar gewoon altijd met Dumfries - Timber - Van Dijk - van de Ven/Ake starten.
Verbruggen is oké maar Roefs is beter, maar die ga je nu niet meer omwisselen, want Verbruggen heeft meer ervaring en kent de verdediging beter.
Koeman is gewoon geen goeie coach op dit moment. Straalt op persco’s ook alleen maar chagrijn en arrogantie uit en houdt zich teveel vast aan oude ideeën. Ik kan me niet voorstellen dat dit positief werkt op een team.
Ik ben altijd wel fan van 4-3-3. Alleen denk dat het gewoon niet werkt met dit team. We hebben duidelijk een overload aan goede verdedigers, dus als we al niet kunnen scoren, kunnen we maar beter zorgen dat we niks tegen krijgen. 5 mans verdedig met Dumfries - Timber - Van Dijk - Ake - VDV
daar komt niemand langs en ook nog is 2 fantastische wingbacks die voor dreiging zorgen.
Hopelijk kunnen we in het WK groeien en beter worden, dit zie je wel vaker bij Oranje.
Summerville is duidelijk je gevaarlijkste man. Durft acties te maken en kan zo een wedstrijd openbreken, die moet 100% spelen.
Malen had z’n dag niet, als die bal op de paal erin was gegaan speel je alweer snel een hele andere wedstrijd. Hij had gewoon moeten scoren later in de wedstrijd.
Gakpo heeft al een matig seizoen en viel ook weer niet echt op, zonde.
Het middenveld is op papier top, maar in de werkelijkheid valt altijd tegen. Denk dat we wat creativiteit missen. En ik denk zelfs, ook al is Reijnders/Gravenberch een veel betere speler, dat je met Kluivert moet starten in een wedstrijd tegen een stugge ploeg. Brengt toch veel creativiteit en een individuele actie waar Reijnders en Gravenberch vooral systeemvoetballers zijn die hun club ze oplegt. Die functioneren beter als je echt tegen een topland speelt.
Wieffer nooit meer op rechtsback zetten en van Hecke alleen laten starten als niet anders kan. Maar gewoon altijd met Dumfries - Timber - Van Dijk - van de Ven/Ake starten.
Verbruggen is oké maar Roefs is beter, maar die ga je nu niet meer omwisselen, want Verbruggen heeft meer ervaring en kent de verdediging beter.
Koeman is gewoon geen goeie coach op dit moment. Straalt op persco’s ook alleen maar chagrijn en arrogantie uit en houdt zich teveel vast aan oude ideeën. Ik kan me niet voorstellen dat dit positief werkt op een team.
Ik ben altijd wel fan van 4-3-3. Alleen denk dat het gewoon niet werkt met dit team. We hebben duidelijk een overload aan goede verdedigers, dus als we al niet kunnen scoren, kunnen we maar beter zorgen dat we niks tegen krijgen. 5 mans verdedig met Dumfries - Timber - Van Dijk - Ake - VDV
daar komt niemand langs en ook nog is 2 fantastische wingbacks die voor dreiging zorgen.
Hopelijk kunnen we in het WK groeien en beter worden, dit zie je wel vaker bij Oranje.


