Okido!
International
Is Spanje zo bagger met penalties ja?Zelfs het land met nog slechtere penaltyserie statistieken dan ons kegelt ons eruit met penaltys. Dit kan je geen pech of ongeluk meer noemen. Mentale weerbaarheid van 0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Is Spanje zo bagger met penalties ja?Zelfs het land met nog slechtere penaltyserie statistieken dan ons kegelt ons eruit met penaltys. Dit kan je geen pech of ongeluk meer noemen. Mentale weerbaarheid van 0
Als Weghorst fit is wordt hij de spits. Er is gewoon niet veel op die positie.Het is triest dat met alle respect Memphis gewoon je beste spits was, is en blijft.. De man voetbalt niet voor niets in Brazilië maar als je het dan met Brobby moet doen.. Nou dank u.
Is Spanje zo bagger met penalties ja?
En twee keer benadeeld in zowel thuis als uit. Nu had de keeper van Spanje rood moeten krijgen. En het verhaal van de eerste wedstrijd is al een wereldwijd breed uitgemeten in de media. NL moet zich in die zin zorgen gaan maken dat het al sinds een aantal jaren behandeld wordt als een klein land dat bij twijfel niets mee krijgt.Prima 2 wedstrijden met goed voetbal gezien van Nederland, daar waar op voorhand toch iedereen inclusief mezelf een afgang van jewelste had verwacht. Op deze manier uitgeschakeld worden is toch wat minder erg. Nederland heeft zich gewoon waardig getoond, en staat er internationaal weer goed op.
Well yeah, I've seen us lose a world cup and nations league final now. Last summer I joked that I was mostly sad to see us miss out on the EUROs final, because it meant I couldn't complete a hattrick of watching us lose all 3 current international tournament finals.Orange is the most frustrating national team ever. Its like the football gods never give you the tiniest break.
Ja, hier heb je meer aan/leer je meer van dan een oefenpotje tegen Peru of Kazachstan.Leuke potten, zo begint die Nations League toch leuker te worden dan gedacht.
Maar dat is het. Leeds. Championship. Hoe vertaalt zich dat naar dit niveau? Je hebt ook Emegha nog, die in ieder geval in Frankrijk op het hoogste niveau speelt.Dan is Memphis toch de enige spits die we op kunnen stellen he. Dan komt er een hele tijd niks en Weghorst/Brobbey.
Kunnen ze niet beter Joel Piroe oproepen? Doet het bij Leeds toch niet onverdienstelijk?
We roepen Weghorst en Brobbey toch ook op? Piroe laat wel even beter statistieken zien.Maar dat is het. Leeds. Championship. Hoe vertaalt zich dat naar dit niveau? Je hebt ook Emegha nog, die in ieder geval in Frankrijk op het hoogste niveau speelt.
Leuke, maar geen baanbrekende stats in de championship. Ik word er niet warm van. Van Brobbey en Weghorst ook niet hoor. Akpom scoorde ook 20+ keer in de championship.We roepen Weghorst en Brobbey toch ook op? Piroe laat wel even beter statistieken zien.
40 wedstrijden - 15 goals en 6 assists.
Mooi, onzinnig gedoe.
De KNVB leest hier mee.
Hèhè….
Ik maak iedere maand een voorselectie van alle vrouwen met wie ik naar bed wil, maar uiteindelijk selecteer ik eigenlijk altijd alleen mijn vrouw.Zonde. Was altijd een heerlijke ergernis. Knvb kan ook helemaal niks.