NEC

Hoofdtrainer en assistent zijn twee verschillende functies, misschien functioneren ze allebij beter in de andere functie. Kijk naar v Basten dit jaar.

Ik weet nog dat toen Cocu aan de tumor zat, velen zeiden: "oh, dat neemt Faber wel over. Kijk wat hij bij Eindhoven heeft gepresteerd. Misschien doet hij het zelfs wel beter dan Cocu."

Hoe dat afliep? Alle drie zijn eerste wedstrijden verloren. :clap:
 
Ik weet nog dat toen Cocu aan de tumor zat, velen zeiden: "oh, dat neemt Faber wel over. Kijk wat hij bij Eindhoven heeft gepresteerd. Misschien doet hij het zelfs wel beter dan Cocu."

Hoe dat afliep? Alle drie zijn eerste wedstrijden verloren. :clap:
Er is toch maar een wedstrijd je eerst?
 
Hmmm... Daar heb je een punt. Dat had eigenlijk geformuleerd moeten worden als "zijn eerste drie wedstrijden". Niet best... Niet best.
He, en ik dacht dat je het ging hebben over je vergevingsgezindheid, dat je de slechte start iedere keer vergat en m met n schone lei liet beginnen.....

Maar ben benieuwd hoe Faber het gaat doen en of wij iets gaan merken van de hand van Mario.
 
Tja, het zal wel niet zo rigoureus gaan als in Amerika. Ik verwacht dan dat ze naar Berg&Dal gaan of iets dergelijks.

Ik vraag me af waar je in Berg en Dal stadion wilt gaan neerzetten. :p
Ja, of ze moeten Tivoli platgooien...

Anders maar gewoon fuseren met Achilles.
 
Ik hoop nog altijd vurig dat Velthuizen ooit eens een verrassende transfer naar N.E.C. maakt, daar eerste keeper wordt en tegen Vitesse in Arnhem de nul houdt waardoor N.E.C. met 0-1 wint. Niet omdat ik een hekel aan Vitesse heb, sympathie voor N.E.C. heb of voor Velthuizen, nee. Gewoon omdat het kan.
 
Ik hoop nog altijd vurig dat Velthuizen ooit eens een verrassende transfer naar N.E.C. maakt, daar eerste keeper wordt en tegen Vitesse in Arnhem de nul houdt waardoor N.E.C. met 0-1 wint. Niet omdat ik een hekel aan Vitesse heb, sympathie voor N.E.C. heb of voor Velthuizen, nee. Gewoon omdat het kan.

Ik heb liever een soortgelijk scenario, maar dan met Bazoer die naar PSV gaat.
 
Santos geschorst.
Dat komt goed uit.
Ritzmaier zal zich nu toch wél inhouden, neem ik meer dan aan.
Moeilijke uitwedstrijd tegen NEC zou zomaar heel erg mee kunnen gaan vallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan