NEC

Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier NEC.

0e22ce3c93fa5c330ea87d38ddfed3e5.png
 
Ach, zolang ze alles maar heel laten. Heb daar volgende week nog een feestje.

Dus je hebt volgende week een feestje in het uitvak van Vite$$e.. ? :unsure:
Zal me een feesie wezen dan :) Hoop niet dat het iets is met harde basjes ;)
 
Laatst bewerkt:
Spanningen zijn zeer hoog in Nijmegen !
Woedende Nec fans bestormen spelersbus en spelers.

http://www.gelderlander.nl/algemeen...ns-bestormen-spelersbus-me-aanwezig-1.4256445

Ik wil het gedrag absoluut niet goedpraten maar als de club op de rand van degraderen staat lijkt het me ook niet zo verstandig om bij interviews aan te geven dat je graag transfervrij weg wilt...( Koolwijk )
met zeggen is niks mis maar dan vervolgens 0,0 presteren kan uiteraard nooit goed vallen..
dan ben je niet bezig met de club maar met jezelf.
Nou moet je gewoon met je fikken van spelers afblijven in mijn optiek maar kan de frustratie wel begrijpen.
 
Laatst bewerkt:
Spanningen zijn zeer hoog in Nijmegen !
Woedende Nec fans bestormen spelersbus en spelers.

http://www.gelderlander.nl/algemeen...ns-bestormen-spelersbus-me-aanwezig-1.4256445

Ik wil het gedrag absoluut niet goedpraten maar als de club op de rand van degraderen staat lijkt het me ook niet zo verstandig om bij interviews aan te geven dat je graag transfervrij weg wilt...( Koolwijk )
met zeggen is niks mis maar dan vervolgens 0,0 presteren kan uiteraard nooit goed vallen..
dan ben je niet bezig met de club maar met jezelf.
Nou moet je gewoon met je fikken van spelers afblijven in mijn optiek maar kan de frustratie wel begrijpen.

Gewoon een lelijke club met lelijke supporters. Zijn de Russen vam Nederland.
 
Mooie club, mooie regio, ik hou ervan. Mensen die zulke dingen over NEC zeggen, vind ik dan wel weer lelijk...

Ik zie Roda liever degarederen.

Dat kan. Vind het al me hele voetbal leven niks. Lelijke shirts. Gewoon voor mij een saaie uitstraling.
 
Mooie club, mooie regio, ik hou ervan. Mensen die zulke dingen over NEC zeggen, vind ik dan wel weer lelijk...

Ik zie Roda liever degarederen.
Eens. Mooie stad Nijmegen en zeer aardige mensen. NEC is ook een club met historie. Gun het hen altijd veel meer dan Vitesse bijv., en dat was al voordat Vitesse Chelsea 2 werd.
 
Jij vindt Krezip leuk.
Nuff Said.

Goed. Daar zal ik nooit meer vanaf komen. :(
Waarom doet dat je pijn? Het steekt je enorm, dat merk ik aan je. Welke ervaring laat het altijd uitdraaien op Krezip? Hoe diep zit het Remy, hoe diep? Zeg het me. Dan kunnen we er aan werken... Dan kunnen we een behandelplan opstellen. Actief omgaan met emoties, blootstelling of praten? Vertel het, lucht je hart! Dat lucht op, eindelijk die last van je schouders. Er is een toekomst zonder, en die gun ik je.

Prachtige stad verder, Nijmegen, ik wil er nooit meer weg. Maar NEC... leuk clubje. Ik gun het iedere club, op PSV en Roda na, meer om te degraderen dan NEC.
 
Terug
Bovenaan Onderaan