NEC

Wat zitten jullie toch allemaal te zeiken?

Dit soort dingen zijn toch hilarisch?

:ROFL::ROFL:
Ja dit is gewoon leuk. Niet als je voor Feyenoord bent op dat moment maar ja gewoon leuk hoe opvallend hij het ook doet. Zulke spelers wil je toch gewoon in je ploeg. Je kan ook heel de wedstrijd naar Guus Til kijken maar dan kan je net zo goed de uitslag op teletekst kijken.

Mooi interview van Schreuder en NEC over Tadic. Baal stiekem best wel dat hij niet naar Ajax is gekomen. Die winnaarsmentaliteit heeft Ajax echt weer nodig.

Leuk stukje ook:
Schreuder: ‘Ik weet nog dat ik in 2013 samen met Michel Jansen trainer was bij FC Twente. Dusan raakte in de voorbereiding geblesseerd aan zijn knie. Zijn herstel zou minimaal zes weken duren. Hij zou naar Servië reizen om te herstellen en te trainen. Nou, dat deed hij. Iedere dag drie keer, zeven dagen per week. Hij stuurde iedere dag de beelden naar me toe. Na drie weken appte hij, vlak voor de competitiestart: “Ik kom terug, ik ben fit en kan zaterdag spelen.” Vervolgens overlegden we met de fysio en vonden we het risico toch te groot. Een dag voor de wedstrijd vertelde ik hem dat hij niet zou starten. Hij was woest, dat weet ik nog wel. Het was ook lastig om hem niet op te stellen, maar ik moest hem ook in bescherming nemen. Dusan is een winnaar, hij wil áltijd spelen. Een week later startte hij wel, uit bij Feyenoord. Wonnen we met 1-4. Twee goals en twee assists van Dusan, haha.’

Mooi interview van Schreuder en NEC over Tadic. Baal stiekem best wel dat hij niet naar Ajax is gekomen. Die winnaarsmentaliteit heeft Ajax echt weer nodig.

Leuk stukje ook:
Leuk. Maar nog steeds een lul van een vent.

Terug
Bovenaan Onderaan