NEC - PSV | Zaterdag 30 maart | Eindstand 3-1

Als het goed is hebben we Saibari weer terug, is Veerman hopelijk wat scherper dan afgelopen wedstrijd en blijft alles wat uitvliegt fit bij de nationale teams. Dan komt de vraag om de hoek, welke drie middenvelders gaat Bosz opstellen, komt Saibari in de basis en is dat dan met Veerman en Schouten. Of gooit Bosz Schouten dan weer een linie naar achteren om plek te houden voor Til (of Tillman).
Het kan allemaal. Gelukkig valt er weer wat te kiezen op het middenveld..
 
Alle respect voor NEC. Twee seizoenen terug tegen NAC gepromoveerd uit de KKD, en nu zomaar zesde en in de race voor Europees voetbal (dat zou niet goed zijn imo, maar zullen ze daar terecht schijt aan hebben).

Desalniettemin zou het kwaliteitsverschil te groot moeten zijn.

1-3, tegendoelpunt door een slordigheid.
 
Een ouderwetse voor winterstopse 0-4
Leuk, maar gaat dat ook gebeuren?
Hoe zijn de jetlags verwerkt en waar halen we die effectiviteit van toen nu vandaan?
Ik ben blij als het minder billenknijpen wordt dan in onze laatste twee duels waarin we zomaar vijf punten hadden kunnen kwijtraken.

Hoop doet leven, maar rekening houden met de realiteit voorkomt soms teleurstelling.
ALS we weer de drie punten bij kunnen schrijven zaterdag, krap of royaal behaald, leunen we natuurlijk wel ontspannen achterover en steunen we zondag Utrecht. ;)
Forza PSV.
 
Ik ben benieuwd of Bosz zijn spelers na deze interlandperiode direct gefocust krijgt tegen NEC. Het komt vaker voor dat spelers die met hun eigen land actief zijn geweest, in andere sferen zitten bij terugkomst bij hun club en dan dus niet scherp beginnen. NEC moet zeker te doen zijn voor PSV, mits onze internationals (en dat zijn er nogal wat die de afgelopen week actief waren voor hun eigen land !) geconcentreerd starten en zich voor 100+ % geven. In dat laatste geval denk ik aan een eindstand van 1-3 ....FORZA PSV !!! :PSV: :BALL::cool:(Y)
 
Nou PSV maak me blij en win deze.

Eb tickets voor PSV vitesse. Als ze alle wedstrijden winnen kunnen ze thuis tegen vitesse kampioen spelen.

Dan moet ajax wel winnen in de kuip you never know :)
 
Laatst bewerkt:
Nou PSV maak me blij en win deze.

Eb tickets voor PSV vitesse. Als ze alle wedstrijden winnen kunnen ze thuis tegen vitesse kampioen spelen.

Dan moet ajax wel winnen in de kuip you never know :)
De kans dat Feyenoord punten verspeeld tegen FC Utrecht is groter. Feyenoord gaat Ajax afdrogen.
 
KNVB wijzigt weer scheidsrechter van PSV. Bas Nijhuis zal de wedstrijd tegen NEC fluiten ipv Pol van Boekel. Een laatste poging?
 
Dit wordt wel de test van het laatste blok. Want PSV komt nooit goed uit een interlandperiode, is sowieso al niet goed in vorm en NEC uit is dit seizoen gewoon een lastig affiche en heeft sinds december vorig jaar niet meer thuis verloren; sterker nog, alles werd gewonnen. PSV is dus gewaarschuwd.
 
Dit wordt wel de test van het laatste blok. Want PSV komt nooit goed uit een interlandperiode, is sowieso al niet goed in vorm en NEC uit is dit seizoen gewoon een lastig affiche en heeft sinds december vorig jaar niet meer thuis verloren; sterker nog, alles werd gewonnen. PSV is dus gewaarschuwd.
Zo lastig is het affiche niet. Het zijn maar 6 letters in totaal 😁
 
KNVB wijzigt weer scheidsrechter van PSV. Bas Nijhuis zal de wedstrijd tegen NEC fluiten ipv Pol van Boekel. Een laatste poging?
Wie van PSV zal de plotselinge directe rode kaart gaan ontvangen nadat hij het harde spel eerst liet escaleren? Chucky is wel een gegadigde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan