NEC - PSV | Zaterdag 30 maart | Eindstand 3-1

Rednas

Administrator
Administrator
CaL27dQ.png


m7NyOeK.png
 
Klaar met het gezeur over de scheids, Twente en de media. Tijd om de focus te verleggen naar deze wedstrijd.

Winnen en het gat op 10 punten laten, en als Jans de jongens goed het veld in stuurt misschien wel een groter gat.
Op zich is NEC wel goed bezig de laatste tijd. Je moet er natuurlijk van winnen, maar in het huidige eredivisielandschap is dit niet een van de makkelijkere (en dat zegt ook wel iets over de huidige staat van de eredivisie en met name wat voorheen de subtop was).
 
Klaar met het gezeur over de scheids, Twente en de media. Tijd om de focus te verleggen naar deze wedstrijd.

Winnen en het gat op 10 punten laten, en als Jans de jongens goed het veld in stuurt misschien wel een groter gat.
Als het aan ons lag was dat na de wedstrijd al klaar. De media blijft er maar over doorwauwelen.

Wat de wedstrijd betreft, hopelijk een afgetekende overwinning.
 
Saibari is tegen Nec ook inzetbaar. Buiten Lang hebben we dan een complete selectie staan. Dit moet een afgetekende overwinning voor aangezien we gewoon meer kwaliteit hebben
Toch een beetje een miskoop zo, die Lang. Is meer geblesseerd dat ie kan spelen, en er is geen garantie dat dit niet de volgende Romero gaat worden. Zijn aandeel in het seizoen tot dusver is vrij nihil.
 
Toch een beetje een miskoop zo, die Lang. Is meer geblesseerd dat ie kan spelen, en er is geen garantie dat dit niet de volgende Romero gaat worden. Zijn aandeel in het seizoen tot dusver is vrij nihil.
Hamstring blessure is pech, maar niet te vergelijken met Romero.
 
Vooralsnog waren het 11 wedstrijden, waarvan hij er de helft nodig heeft gehad om weer op niveau te komen. Klinkt redelijk Romero-achtig, of het nou steeds die hamstrings waren of niet.
Ik maak me geen zorgen over Lang in ieder geval
 
Wijnaldum gaat toch geen basis spelen? Die is aan het afbouwen. Ik snap ook niet dat ie überhaupt bij de selectie zit..
Wijnaldum gaat zeker speeltijd krijgen. Zou me niks verbazen als hij in de basis staat. Koeman kijkt daar op dit moment duidelijk anders naar dan wij.
 
Gewoon winnen en dan hopen dat mijn 2e cluppie (ben geboren en getogen op een steenworp afstand van Stadion Galgenwaard) kan winnen in De Kuip.
 
Als het goed is hebben we Saibari weer terug, is Veerman hopelijk wat scherper dan afgelopen wedstrijd en blijft alles wat uitvliegt fit bij de nationale teams. Dan komt de vraag om de hoek, welke drie middenvelders gaat Bosz opstellen, komt Saibari in de basis en is dat dan met Veerman en Schouten. Of gooit Bosz Schouten dan weer een linie naar achteren om plek te houden voor Til (of Tillman).
 
Terug
Bovenaan Onderaan