Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wat zijn we weer negatief

Wat zijn we weer negatief![]()
Maar Heracles was weer beter tegen Nec tot aan hun rode kaart.Is mn serieuze verwachting.
NEC speelt hetzelfde als Telstar, maar dan met betere spelers. En een uitwedstrijd.
Ergo, 4-0.
Maar Heracles was weer beter tegen Nec tot aan hun rode kaart.
Omdat voetbal, iedereen begint op 0, en nog wat andere cliches?Verandert niks aan de vergelijking met Telstar, dat ze betere spelers hebben en t feit dat het een uitwedstrijd is.
Het is al vanaf de JC schaal niet overtuigend.
Ik zie niet in waarom dat tegen NEC ineens wel gaat zijn.
Omdat voetbal, iedereen begint op 0, en nog wat andere cliches?
De spelers hebben ook een eigen verantwoordelijkheid hierin. Dit is niet alleen de taak van de trainer.Moeite met het systeem van Telstar, zoals Til al zegt.
En NEC speelt dat dus ook.
Boss heeft nog 2 weken om er een antwoord op te vinden.
NEC speelt een ander systeem dan Telstar.Moeite met het systeem van Telstar, zoals Til al zegt.
.
NEC speelt een ander systeem dan Telstar.
Beiden zijn varianten op 343, of 532. De systemen van NEC en Telstar lijken iig veel meer op elkaar dan op alle andere systemen, die gewoon 433 of 4231 zijn..
NEC speelt een ander systeem dan Telstar.
De spelers hebben ook een eigen verantwoordelijkheid hierin. Dit is niet alleen de taak van de trainer.
Als de spelers niet doen wat de trainer zegt.Wel als je ziet dat hij tactisch is afgetroefd. Hele eerste helft, en laatste half uur.

Ik dacht dat NEC gewoon 4-4-2 speelde. Op basis van de opstelling kaartjes die worden getoond op tv. Maar die kloppen ook niet altijd.Beiden zijn varianten op 343, of 532. De systemen van NEC en Telstar lijken iig veel meer op elkaar dan op alle andere systemen, die gewoon 433 of 4231 zijn.
Hoewel NEC ook wel 3 - 1 - 6 speelt.
In ieder geval niet met Til beginnen zou ik zeggen.Moeite met het systeem van Telstar, zoals Til al zegt.
In ieder geval niet met Til beginnen zou ik zeggen.