Mentos
Mister Stomme Klup
Mwaah, valt vies tegen hoor. Meestal begin je over iets anders.Als jij soms of Mentos vaak ( logisch vanuit zijn Ajax perspectief) met mij over iets van mening verschillen ga ik er altijd op in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Mwaah, valt vies tegen hoor. Meestal begin je over iets anders.Als jij soms of Mentos vaak ( logisch vanuit zijn Ajax perspectief) met mij over iets van mening verschillen ga ik er altijd op in.
Niet over iets anders. Iets wat erbij hoort om te bespreken want anders is inconsequent gedrag namelijk niet aantoonbaar.Mwaah, valt vies tegen hoor. Meestal begin je over iets anders.
En hiermee illustreer je exact het punt. Het ging om de wedstrijd PEC-PSV en de rol van de arbitrage. Jij beweert dat goals zoals de 3-1 bij Ajax vaker zijn goedgekeurd en bij PSV afgekeurd. Ik vraag om bewijs voor die stelling en in plaats daarvan kom je met wedstrijden aanzetten waarin Ajax bevoordeeld zou zijn, maar om andere redenen.Niet over iets anders. Iets wat erbij hoort om te bespreken want anders is inconsequent gedrag namelijk niet aantoonbaar.
Een heel verschil dus met wat jij beweert.
Heb je de door mij genoemde reeks wedstrijden uit het seizoen 2018/19 al bekeken met de inconsequente VAR ingrepen die Ajax de titel bezorgden?
Wat sommigen alleen maar op het bordje van Mark van Bommel hebben gelegd terwijl ik ook dat andere benoemde?
Want het bleef erg stil -ook van jouw kant - hier toen ik dat postte.
Dus liever niet meer aankomen met het woord "afhaken" ?
Nee, DIT is exact het punt waar het om gaat. Dat jij steeds iets wil isoleren, elk geval apart wil houden zodat geen patronen te ontdekken zijn.En hiermee illustreer je exact het punt. Het ging om de wedstrijd PEC-PSV en de rol van de arbitrage. Jij beweert dat goals zoals de 3-1 bij Ajax vaker zijn goedgekeurd en bij PSV afgekeurd. Ik vraag om bewijs voor die stelling en in plaats daarvan kom je met wedstrijden aanzetten waarin Ajax bevoordeeld zou zijn, maar om andere redenen.
Dat heeft er niks mee te maken. En dat doe je eigenlijk altijd.

Is goed vriend! Het ligt duidelijk aan mij.Nee, DIT is exact het punt waar het om gaat. Dat jij steeds iets wil isoleren, elk geval apart wil houden zodat geen patronen te ontdekken zijn.
Ik heb reeds gezegd dat ik misschien mis zat bij de 3-1 als ik een van de vele aanpassingen van wat nu wel strafbaar of hinderlijk buitenspel is gemist mocht hebben.
Klaar.
Vervolgens maak jij ervan dat Ajax zo'n doelpunt zou hebben meegekregen volgens mij.
Dat is niet mijn bewering maar de jouwe dus.
Logisch dat ik ook met andere situaties aankom als het om mogelijke bevoordeling van jouw club gaat.
Ik snap wel dat je dat niet wil, want juist door vergelijking van meerdere discutabele beslissingen kun je inconsequent gedrag opsporen.
En soms zien wie het meeste baat had bij beslissingen.
Zoals Ajax "toevallig" steeds met de VAR in 2019 zoals je misschien nog weet.

Nou nee hoor.Is goed vriend! Het ligt duidelijk aan mij.![]()
Wat vond je net van de 1-0 van Bakayoko?Nou nee hoor.
Ik heb altijd geleerd ; waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Laten we de uitkomst van dit "debat" dus maar op een gelijkspel houden.
Tikkeltje mazzel met de arbitrage, hè…Wat vond je net van de 1-0 van Bakayoko?
Voor de zoveelste keer dit seizoen.Tikkeltje mazzel met de arbitrage, hè…
Daarin verschillen we een klein beetje van mening. In ieder geval de 2e keer.Voor de zoveelste keer dit seizoen.
Verbaasd was ik dat we dit keer eindelijk eens iets discutabels mee kregen tegen Feijenoord, de ploeg waar we in de Kuip talloze malen genaaid zijn in de loop der jaren.Wat vond je net van de 1-0 van Bakayoko?
Klopt, maar ik ben zo beleefd om de hierboven aan mij gestelde vraag van The Joker te beantwoorden.Dit is het NEC - PSV topic.
Just a reminder.

Het wordt pas een trauma als je er de titel door mist.Ontopic, NEC - PSV voetbal trauma
En vorig seizoen ook niet leuk