NEC - PSV | Zaterdag 1 februari | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een pessimisme hier zeg. Waarom zouden we er vanavond de pet naar gooien, of met knikkende knieën of vermoeid de tegenstander tegemoet gaan? Hier moeten we gewoon winnen. Los van die revanche, daar ben ik het wel mee eens. En kijken naar de zogenaamde klassieker morgen en je rijk of arm rekenen is leuk, maar je zal het toch gewoon zelf moeten doen. Op naar de 0-2 winst vanavond.
Ik denk dat bij mij vooral de uitwedstrijden tegen Heerenveen en PEC er nog vers in zitten. PSV is niet bepaald sterk voor de dag gekomen in Eredivisie uitwedstrijden de afgelopen tijd. Dan kun je je afvragen of het door mentaliteit, onderschatting etc. komt, maar feit blijft dat het niveau die wedstrijden echt heel, heel slecht was. Dan kan ik mij niet aan het idee onttrekken dat dit vanavond ook gewoon kan gebeuren.

Je weet toch: het zijn allemaal verwende miljonairs, Bosz is tactisch beperkt, ook onze beste spelers moeten zo snel mogelijk worden verkocht want 'doorselecteren', ze kunnen zich na Liverpool vast niet motiveren voor een wedstrijd tegen NEC en de hele Eredivisie heeft betere verdedigers dan wij. En dat allemaal omdat we niet altijd alles met grote cijfers winnen.
Je bent de laatste tijd zelf ook niet erg positief dus niet eerlijk om dan deze kaart, jouw stokpaardje, weer te trekken. Verder nodigt deze post ook niet uit om verder op te reageren.

Je weet toch: het zijn allemaal verwende miljonairs, Bosz is tactisch beperkt, ook onze beste spelers moeten zo snel mogelijk worden verkocht want 'doorselecteren', ze kunnen zich na Liverpool vast niet motiveren voor een wedstrijd tegen NEC en de hele Eredivisie heeft betere verdedigers dan wij. En dat allemaal omdat we niet altijd alles met grote cijfers winnen.
Hahaha het sentiment in een notendop inderdaad. Maak ik mij overigens ook wel eens schuldig aan na een verliespartij.

Je bent de laatste tijd zelf ook niet erg positief dus niet eerlijk om dan deze kaart, jouw stokpaardje, weer te trekken. Verder nodigt deze post ook niet uit om verder op te reageren.
Ah joh, beetje satire moet wel kunnen hoor. Als we alle negativiteit alleen maar serieus moeten nemen….

Er is een verschil tussen kritisch zijn en extreem, ongefundeerd pessimisme (dat overigens even snel weer kan omslaan naar grenzeloos optimisme).

Hahaha het sentiment in een notendop inderdaad. Maak ik mij overigens ook wel eens schuldig aan na een verliespartij.
Kan, maar ondertussen hebben we 2 europese wedstrijden op rij gewonnen en was het tussendoortje tegen NAC geen bananenschil dus het glas is minimaal halfvol.

En na de wedstrijd tegen Liverpool verwacht ik geen galavoorstelling, wek 3 punten.

Boscagli spierblessure. Ook een tijd eruit.
Dus Pepi en Boscagli beiden (zwaar) geblesseerd geraakt in dat potje tegen Liverpool. Hoge prijs. Ik begin er steeds minder zeker van te worden dat we dit seizoen daadwerkelijk kampioen gaan worden. Geen Tillman, geen Pepi, geen Boscagli (ook al was hij aardig uit vorm).

Kan, maar ondertussen hebben we 2 europese wedstrijden op rij gewonnen en was het tussendoortje tegen NAC geen bananenschil dus het glas is minimaal halfvol.

En na de wedstrijd tegen Liverpool verwacht ik geen galavoorstelling, wek 3 punten.
Dat is voldoende. Zolang ik mij kan heugen zijn de maanden januari en februari kut qua vorm. Dus alleen de puntjes tellen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan