NEC - PSV | Zaterdag 1 februari | Eindstand 3-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
BSPiPPa.png

S2WZLcH.png

Leuk hoor, winnen van Liverpool, maar wel weer twee tegendoelpunten. Hoop dat de gatenkaas tegen NEC minder erg is.

NEC presteert thuis net iets minder dan uit, en wist te winnen van Fortuna (4-1), Groningen (6-0), Heerenveen (3-0) en PEC (1-0).
Clubtopscoorder is Owaga met 6 goals tot nu toe.

Meestal beginnen we niet sterk aan de wedstrijd, dat moet anders. Meteen geconcentreerd blijven en achter de zaak dichthouden. Want het gebeurd te vaak dat we een 1-0 achterstand oplopen. Daarna komen we wel in de wedstrijd. NEC zal het ons , zeker in de beginfase , niet makkelijk maken. Maar onze kwaliteit moet de drie punten binnen halen. Feyenoord moet Ajax kloppen, dan hebben we weer en mooie ruimte.

Ik wil NEC niet onderschatten maar het zou fijn zijn als we even wat andere spelers in de basis zien. We hebben wat spelers laten ruiken aan een basisplaats, ik hoop dat we het niet meteen weer wegrukken. De normale basisspelers laten nou sowieso niet zien dat ze dit seizoen te goed zijn voor de bank.

Driouech/Esmir - Pepi - Bakayoko (alleen omdat hij zijn vorm lijkt terug te krijgen)

Veerman/Saibari - Land - Babadi/Til

Mauro - Obispo - Flamingo - Karsdorp/Ledezma

Als het fout gaat mag iedereen mij de schuld geven..

Ik wil NEC niet onderschatten maar het zou fijn zijn als we even wat andere spelers in de basis zien. We hebben wat spelers laten ruiken aan een basisplaats, ik hoop dat we het niet meteen weer wegrukken. De normale basisspelers laten nou sowieso niet zien dat ze dit seizoen te goed zijn voor de bank.

Driouech/Esmir - Pepi - Bakayoko (alleen omdat hij zijn vorm lijkt terug te krijgen)

Streep Pepi maar door.

Geblesseerd. 'Staat voorlopig aan de kant', zo heet het dan.

:cry::cry::cry::cry::cry:

Hiermee onderschat je NEC. Competitie is vele malen belangrijker dan tegen Liverpool, dus ik verwacht de sterkste elf. Perisic, De Jong, Schouten, Boscagli etc.
Als je na uur met 0-3 voor staat, dan inderdaad wat meer wisselen.

Dit ging vorig seizoen fout. Je moet hier op volle oorlogssterkte (voor zover dat kan met de blessures...) aantreden en winnen. We hebben winst nodig, en dan idealiter Ajax die verliest van Feyenoord. Dan kun je het in eigen hand houden en Ajax in Eindhoven de genadeklap toedoenen, als dat dan nog nodig is.

Hiermee onderschat je NEC. Competitie is vele malen belangrijker dan tegen Liverpool, dus ik verwacht de sterkste elf. Perisic, De Jong, Schouten, Boscagli etc.
Als je na uur met 0-3 voor staat, dan inderdaad wat meer wisselen.
Dit ging vorig seizoen fout. Je moet hier op volle oorlogssterkte (voor zover dat kan met de blessures...) aantreden en winnen. We hebben winst nodig, en dan idealiter Ajax die verliest van Feyenoord. Dan kun je het in eigen hand houden en Ajax in Eindhoven de genadeklap toedoenen, als dat dan nog nodig is.
Geheel eens.
Dit wordt een gigantisch lastig karwei vanwege de inspanningen van woensdag, het gemis van Pepi, de tegenstander die ons als enige vorig jaar al pakte, en ga zo maar door.
Wat zal ik blij zijn als we de drie punten uiteindelijk pakken.
En zoals Trevor Ford zegt; pak ze meteen aan en kom niet weer snel met 1-0 achter.
Hoe eerder 0-3 hoe liever, want pas dan kunnen we wat gaan relaxen.

Als we (de opmerking wordt oud) gewoon met dezelfde intensiteit beginnen zoals tegen Rode Ster komt het goed.

zou mooi zijn,eerst morgen zelf 3 punten pakken,als ajax zondag ook nog thuis van feyenoord wint gaan ook zij vol voor de titel

Wat is er mooi aan winst voor Ajax? Behalve een blije Mentos dan.
Ja, of hij bedoelt dat Feijenoord moet winnen van Ajax om ons weekend mooi te maken of ik snap niet wat er mooi wordt aan dit weekend na winst van ons in Nijmegen.
Denkt dat Buitenspelgoal een mooier vooruitzicht heeft voor ons supporters.
Winst voor ons en voor Feijenoord, waarna wij later Ajax de genadeklap geven , als dat dan nog nodig is. :)

Nou Luuk, laat je heldenstatus gelden deze tijd, nu Pepi er een tijdje uit ligt.

Dit zijn echt de cruciale potjes denk ik. De blessures komen (ook bij de concurrentie), en nu moet je het verschil (weer) maken.

Nou Luuk, laat je heldenstatus gelden deze tijd, nu Pepi er een tijdje uit ligt.

Dit zijn echt de cruciale potjes denk ik. De blessures komen (ook bij de concurrentie), en nu moet je het verschil (weer) maken.
Deze is zeker cruciaal. Ajax gaat morgen een lastige pot afstrepen. Als ze die winnen is het al helemaal zaak dat je zelf niets inlevert. Als juist Ajax na dit weekend bovenaan zou staan mag je gerust zeggen dat we een probleem hebben.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan