Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Twee revanchewedstrijden binnen 5 dagen. Hopen dat beide missies slagenRevanche voor vorig seizoen graag, heren des PSV selectie!

Ik wil NEC niet onderschatten maar het zou fijn zijn als we even wat andere spelers in de basis zien. We hebben wat spelers laten ruiken aan een basisplaats, ik hoop dat we het niet meteen weer wegrukken. De normale basisspelers laten nou sowieso niet zien dat ze dit seizoen te goed zijn voor de bank.
Driouech/Esmir - Pepi - Bakayoko (alleen omdat hij zijn vorm lijkt terug te krijgen)
Veerman/Saibari - Land - Babadi/Til
Mauro - Obispo - Flamingo - Karsdorp/Ledezma
Als het fout gaat mag iedereen mij de schuld geven..

Hiermee onderschat je NEC. Competitie is vele malen belangrijker dan tegen Liverpool, dus ik verwacht de sterkste elf. Perisic, De Jong, Schouten, Boscagli etc.Ik wil NEC niet onderschatten maar het zou fijn zijn als we even wat andere spelers in de basis zien. We hebben wat spelers laten ruiken aan een basisplaats, ik hoop dat we het niet meteen weer wegrukken. De normale basisspelers laten nou sowieso niet zien dat ze dit seizoen te goed zijn voor de bank.
Driouech/Esmir - Pepi - Bakayoko (alleen omdat hij zijn vorm lijkt terug te krijgen)
Veerman/Saibari - Land - Babadi/Til
Mauro - Obispo - Flamingo - Karsdorp/Ledezma
Als het fout gaat mag iedereen mij de schuld geven..
Hiermee onderschat je NEC. Competitie is vele malen belangrijker dan tegen Liverpool, dus ik verwacht de sterkste elf. Perisic, De Jong, Schouten, Boscagli etc.
Als je na uur met 0-3 voor staat, dan inderdaad wat meer wisselen.
Geheel eens.Dit ging vorig seizoen fout. Je moet hier op volle oorlogssterkte (voor zover dat kan met de blessures...) aantreden en winnen. We hebben winst nodig, en dan idealiter Ajax die verliest van Feyenoord. Dan kun je het in eigen hand houden en Ajax in Eindhoven de genadeklap toedoenen, als dat dan nog nodig is.
Als we (de opmerking wordt oud) gewoon met dezelfde intensiteit beginnen zoals tegen Rode Ster komt het goed.Dit ging vorig seizoen fout. Je moet hier op volle oorlogssterkte (voor zover dat kan met de blessures...) aantreden en winnen. We hebben winst nodig, en dan idealiter Ajax die verliest van Feyenoord. Dan kun je het in eigen hand houden en Ajax in Eindhoven de genadeklap toedoenen, als dat dan nog nodig is.
zou mooi zijn,eerst morgen zelf 3 punten pakken,als ajax zondag ook nog thuis van feyenoord wint gaan ook zij vol voor de titelDit ging vorig seizoen fout. Je moet hier op volle oorlogssterkte (voor zover dat kan met de blessures...) aantreden en winnen. We hebben winst nodig, en dan idealiter Ajax die verliest van Feyenoord. Dan kun je het in eigen hand houden en Ajax in Eindhoven de genadeklap toedoenen, als dat dan nog nodig is.
Wat is er mooi aan winst voor Ajax? Behalve een blije Mentos dan.zou mooi zijn,eerst morgen zelf 3 punten pakken,als ajax zondag ook nog thuis van feyenoord wint gaan ook zij vol voor de titel
Ja, of hij bedoelt dat Feijenoord moet winnen van Ajax om ons weekend mooi te maken of ik snap niet wat er mooi wordt aan dit weekend na winst van ons in Nijmegen.Wat is er mooi aan winst voor Ajax? Behalve een blije Mentos dan.

Ik wil helemaal niet dat ze vol voor de titel gaan..zou mooi zijn,eerst morgen zelf 3 punten pakken,als ajax zondag ook nog thuis van feyenoord wint gaan ook zij vol voor de titel
Deze is zeker cruciaal. Ajax gaat morgen een lastige pot afstrepen. Als ze die winnen is het al helemaal zaak dat je zelf niets inlevert. Als juist Ajax na dit weekend bovenaan zou staan mag je gerust zeggen dat we een probleem hebben.Nou Luuk, laat je heldenstatus gelden deze tijd, nu Pepi er een tijdje uit ligt.
Dit zijn echt de cruciale potjes denk ik. De blessures komen (ook bij de concurrentie), en nu moet je het verschil (weer) maken.