NEC - PSV | Zaterdag 1 april | Eindstand: 2-4

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Ik hoop dat ik het mis heb, maar we gaan daar niet winnen vrees ik.
Maar hopen dan dat Ruud en de zijnen deze week vanuit een andere gedachte trainen op de Herdgang.
En dat de drie punten die voor het oprapen lagen in Arnhem nu in Nijmegen wel met ons meekomen.
Dat het wel weer billenknijpen zal worden is te verwachten en moeten we dit seizoen wekelijks voor lief nemen.:)

Ongezouten

Bondscoach
Hij heeft dit seizoen slechts 1 x gescoord en dat was tegen Cambuur.
Het zal toch niet dat hij tegen PSV een vrije trap in de goal schiet. :eek: :fear:
Juist dan gaat hij scoren tegen PSV; wat Buitenspelgoal al zegt: PSV trekt dit soort gebeurtenissen gewoon aan inderdaad. Voordat PSV bij ze op bezoek kwam schoot Cambuur ook geen deuk in een pakje boter. Zaterdag is een slechte dag voor PSV om te voetballen. Verlies ligt op de loer. Hopelijk verliest Feyenoord ook. PSV heeft er niks aan, maar ik gun Feyenoord het kampioenschap niet.

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Juist dan gaat hij scoren tegen PSV; wat Buitenspelgoal al zegt: PSV trekt dit soort gebeurtenissen gewoon aan inderdaad. Voordat PSV bij ze op bezoek kwam schoot Cambuur ook geen deuk in een pakje boter. Zaterdag is een slechte dag voor PSV om te voetballen. Verlies ligt op de loer. Hopelijk verliest Feyenoord ook. PSV heeft er niks aan, maar ik gun Feyenoord het kampioenschap niet.
Denk niet dat weekenddag uitmaakt voor PSV

Vrijdag: PSV verpest het, hele weekend chagrijn en een kruisje slaan dat de rest ook punten laat liggen.
Zaterdag: Nog een extra dag mogelijk in de ijdele hoop zitten dat PSV het dit keer niet gaat verpesten. Ze doen het alsnog, waarna je een kruisje slaat dat de rest ook punten laat liggen.
Zondag: De concurrentie heeft punten laten liggen en je hebt ergens ijdele hoop dat PSV inloopt / De concurrentie pakt de punten en de druk ligt er vol op voor PSV om ook te winnen. PSV verpest het, hele zondagavond chagrijn.

Ongezouten

Bondscoach
Denk niet dat weekenddag uitmaakt voor PSV

Vrijdag: PSV verpest het, hele weekend chagrijn en een kruisje slaan dat de rest ook punten laat liggen.
Zaterdag: Nog een extra dag mogelijk in de ijdele hoop zitten dat PSV het dit keer niet gaat verpesten. Ze doen het alsnog, waarna je een kruisje slaat dat de rest ook punten laat liggen.
Zondag: De concurrentie heeft punten laten liggen en je hebt ergens ijdele hoop dat PSV inloopt / De concurrentie pakt de punten en de druk ligt er vol op voor PSV om ook te winnen. PSV verpest het, hele zondagavond chagrijn.
Het maakt inderdaad niet uit; elke dag is een slechte dag voor PSV om te voetballen als ze uit spelen. Nu komen ze ook nog eens terug van de interlandweken, dat is normaal gesproken ook al een recept voor puntverlies.

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
We gaan op bezoek bij de ongekroonde koning der gelijke spelen, dus.......ik ga voor een gelijkspel😱😆.

robpsv11

Grammatifaler
Sangare laat terug; lijkt me een uitgelezen kans om te proberen om het middenveld beter in balans te brengen.

Guti-Veerman
Simons

Ik denk dat dit middenveld beter is dan met Sangare. Individueel is het andere middenveld beter maar dit past beter bij elkaar.

Neeeee, jij snapt het niet. Het is maar goed dat Ruud trainer is. Als Sangaré er niet is, dan is het een uitgelezen kans om Til weer op 10 te zetten. Simons gaat maar lekker op linksbuiten staan.

PerfectPSV

Aanvoerder
Ik begreep uit de Skiete Willy podcast wat mooie Guti feitjes.
Met Guti dit seizoen: winstpercentage van 86,67%. (35 wedstrijden) Zonder Guti winstpercentage van 28,6% (7 wedstrijden).
Meer dan 1 doelpunt gemiddeld per wedstrijd meer, 1 tegendoelpunt per wedstrijd minder, als Guti speelt.

Zowel offensief als defensief van extreem hoge waarde. Enige middenvelder met karakter en gif. Ik pleit voor 4-4-2 met Guti als de 6, Sangare en Veerman daarvoor, Xavi op 10 en Silva / Luuk in spits.
Bakayoko komt volgend jaar wel weer in actie. Of 433 maar dan zonder Veerman, met Xavi op 10 nog steeds en Silva links, bakayoko rechts.

Bas

Routinier
Met Guti dit seizoen: winstpercentage van 86,67%. (35 wedstrijden) Zonder Guti winstpercentage van 28,6% (7 wedstrijden).
Meer dan 1 doelpunt gemiddeld per wedstrijd meer, 1 tegendoelpunt per wedstrijd minder, als Guti speelt.

Zowel offensief als defensief van extreem hoge waarde. Enige middenvelder met karakter en gif. Ik pleit voor 4-4-2 met Guti als de 6, Sangare en Veerman daarvoor, Xavi op 10 en Silva / Luuk in spits.
Bakayoko komt volgend jaar wel weer in actie. Of 433 maar dan zonder Veerman, met Xavi op 10 nog steeds en Silva links, bakayoko rechts.

Team standbeeld met 0 lopende spelers, we hebben juist een speler zoals Bakayoko nodig die wel loopt en ruimte voor anderen creëert, ik heb me zo zitten opvreten tijdens die wedstrijd tegen Vitesse met een aanval van Silva - De Jong - El Ghazi. Nee, Guti gewoon in plaats van Veerman, dat is wanneer PSV het beste speelt.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
.

Ook nog wat blessures (o.a. Gerrit). Het voorspel voor het volgende slechte resultaat morgen is al begonnen. Benieuwd of Ruud de zomer haalt. Het rommelt en hij voelt zich duidelijk bedrogen. Maar goed Ruud, desondanks had je gewoon van Groningen en Cambuur moeten winnen. Toen was Gakpo er nog gewoon bij.
De zomer haalt ie denk ik wel. Het heeft ook weinig zin zo laat in het seizoen van coach te wisselen.

• Leuk
Reactions: Bas

Dave1977

Jeugdspeler

Ik heb een enorm zwak voor Guti en dacht dat het aan mij lag dat het met hem erbij een stuk beter leek te gaan. Het is dus gewoon een feit.

Phillip Cocu

Bondscoach
Helaas verwacht ik 2-2, 0-2 voorstaan en in de blessuretijd de 2-2 tegen krijgen.

Maar het kan ook 1-3 worden met een uitblinkende Guti en een scorende Xavi of Til of zo.
Of 1-0 verliezen met een rode kaart door een domme actie van 1 van onze verdedigers.
Een zwaar bevochten 1-2 winst met een speler die geblesseerd raakt.
En een onverwachte 0-5 winst kan ook een keer. Roept u maar.

Loterij dit PSV en voetbal is sowieso moeilijk te voorspellen dus ik roep maar wat. Maar met name in uitduels gaat er tegenwoordig behoorlijk vaak wat mis.

• Leuk
Reactions: DrJ

Mikasa

Internationale Legende
Helaas verwacht ik 2-2, 0-2 voorstaan en in de blessuretijd de 2-2 tegen krijgen.

Maar het kan ook 1-3 worden met een uitblinkende Guti en een scorende Xavi of Til of zo.
Of 1-0 verliezen met een rode kaart door een domme actie van 1 van onze verdedigers.

Loterij dit PSV en voetbal is sowieso moeilijk te voorspellen dus ik roep maar wat. Maar met name in uitduels gaat er tegenwoordig behoorlijk vaak wat mis.
Hahaha dat is altijd toch? Mooie voorspelling :ROFL:

DrJ

Routinier

Moeizame 1-0 winst.

Robbendinho

Supporter
Heel eng als ik dan vraag dat je het Ajax wel gunt?

En dan na de wedstrijd zeggen: ik zei het toch 😄

Mijn vermoedens zijn dat net als in een groot deel van de wedstrijden de afgelopen jaren dat het 90 minuten ergeren wordt. Nipt winst of verlies of gelijk. Dus iets met 1en en 0en

Ongezouten

Bondscoach
Heel eng als ik dan vraag dat je het Ajax wel gunt?
Ik gun PSV het kampioenschap en verder niemand. Maar als PSV geen kampioen kan worden zoals nu, dan ga ik kijken naar wat het ergste is voor PSV; er nog een concurrent voor de titel bijkrijgen via financiële injecties, of erger nog, er door voorbijgestreefd worden, of dat de enige concurrent er nog meer geld bijkrijgt en de potentiële concurrenten op hetzelfde financiële niveau blijven. Dan kies ik voor het laatste.

Bovenaan Onderaan