NEC - PSV | dinsdag 3 maart 20:00

Kunnen zelden tot nooit de 0 houden 3 goals tegen is echt teveel nu Tegen Az en NEC dat worden geen 6 punten zo met de huidige inzet.

Nou we gaan kijken of ze zaterdag zin hebben om er voor te gaan tegen AZ of dat ze toch lekker op 60% gaan proberen te winnen

Nou we gaan kijken of ze zaterdag zin hebben om er voor te gaan tegen AZ of dat ze toch lekker op 60% gaan proberen te winnen
Er is nog hoop dat AZ morgen een verlenging moet spelen tegen Telstar en dat ze erg moe worden.

PSV heeft niet van NEC verloren maar van Serdar.
En dat is niet de 1e keer en dan roep ik toch maar weer een keer de belachelijke penalty tegen in de Kuip in ieders herinnering die ons daar punten gekost heeft.
Zo kunnen we nog wel ff doorgaan met hem in het kader van het benadelen van PSV.

PSV heeft niet van NEC verloren maar van Serdar.
En dat is niet de 1e keer en dan roep ik toch maar weer een keer de belachelijke penalty tegen in de Kuip in ieders herinnering die ons daar punten gekost heeft.
Zo kunnen we niet wel ff doorgaan met hem in het kader van de benadelen van PSV.
Kort door de bocht hebben we verdiend verloren tegen een team dat tot op het bot ging en bleef gaan.
Ze hebben de gewoon de "gekende" zwaktes afgestraft .
Het jammere is dat ze er zelf niets uit leren en op het mes blijven lopen ...

Wat ik nou zo merkwaardig vind: een jaar of 4 geleden hebben we (incl. de leiding) al vastgesteld dat Obispo geen PSV materiaal is. Maar elk jaar komt hij toch weer opdraven, nu zelfs als basisklant. Jammer genoe maar wel begrijpelijk is de conclusie steeds dezelfde.

Wat ik nou zo merkwaardig vind: een jaar of 4 geleden hebben we (incl. de leiding) al vastgesteld dat Obispo geen PSV materiaal is. Maar elk jaar komt hij toch weer opdraven, nu zelfs als basisklant. Jammer genoe maar wel begrijpelijk is de conclusie steeds dezelfde.
Ik vond Obispo zeker niet de slechtste. Vooral op de vleugels ging het mis. Dest is nog lang niet terug op zn oude niveau. En Mauro zie toch liever op het middenveld

We gaan het zien ik vind het ondanks het kampioenschap een bagger seizoen
Idd, we worden makkelijk kampioen wat ook komt omdat de rest zo matig is. Echter t.o.v. vorig jaar is er geen groei eerder achteruitgang. Dat zagen we ook in de Champions League.
- we zij er weer (voor het 10e jaar of zoiets) niet in geslaagd om het niveau van de CV's op te krikken.
- we hebben Tillman niet 1 op 1 kunnen vervangen. Wanner heeft wel toekomst maar is nog geen Tilman.
- we hebben De Jong nier kunnen vervangen, deles door pech/blessures bij Pepi en anderen.

Amen.

Wat is het toch dat het zo moeilijk maakt om de dubbel te winnen? Je zou verwachten dat het veel vaker moet voorkomen dan dat het geval is.
Goede vraag. Andere vibe, denk ik... Consistentie versus pieken. In dit gveval denk ik dat PSV zich gewoon niet meer kan opladen; het gaat te veel vanzelf. Als een tegenstander dan boven zichzelf uitstijgt, bijvoorbeeld door veel strijdlust te tonen, dan kan PSV niet meer omschakelen. Het is eigenlijk maar te hopen dat er veel spelers in de zomer vertrekken, want er moet nodig worden doorgeselecteerd,

Terug
Bovenaan Onderaan