Natuur en milieu

Dat is iets met de stufi toch? Dat is echt een drama ja.
Ja, de generatie waar ik net half in val. Stufi werd omgezet tot lening, terwijl een basisbeurs bijna weer terugkeert. Is lullig natuurlijk, maar je kunt niet altijd met terugwerkende kracht alle pijnpunten van oude regelingen vereffenen.
 
Ja, de generatie waar ik net half in val. Stufi werd omgezet tot lening, terwijl een basisbeurs bijna weer terugkeert. Is lullig natuurlijk, maar je kunt niet altijd met terugwerkende kracht alle pijnpunten van oude regelingen vereffenen.
Klopt, maar dat maakt t niet minder zuur voor die generatie.
 
Zuur natuurlijk. Maar ik hekel de slachtofferrol, want ik denk dat je je eigen leven en je kansen daarmee alleen maar vermoeilijkt.
Snap ik, maar zien dat het zuur is is m.i. iets anders dan in de slachtofferrol duiken. Overigens een deel van deze generatie komt dus met een flinke schuld terecht in de overspannen huizenmarkt, 2x de sjaak.
 
Daar gaat het mis met de meeste mensen van jouw generatie. Altijd alles gehad en bij een tegenslag gaan ze huilen.
Er zijn mensen in zijn generatie die zeiken/ huilen op het onrecht wat hun overkomt en er zijn mensen in zijn generatie die de schouders eronder zetten en er wat van maken. In mijn generatie (geboren in '77) zijn er mensen die zeiken over nieuwere generaties die in hun ogen lui, anti-sociaal en dom zijn. Tegelijkertijd zijn er mensen uit mijn generatie die zien dat er zaken zijn veranderd en dat de instelling van de jongeren/ mensen in de basis hetzelfde is geweest.

Zaken veranderen en de manier waarop we naar zaken kijken veranderen. Om nu hele generaties weg te zetten als jankballen... daar heb ik wel een mening over zullen we maar zeggen.
 
Eerlijk gezegd zie ik maar één oplossing voor heel het klimaatprobleem. De wereldbevolking moet drastisch omlaag. Gaat niet gebeuren dus
 
Eerlijk gezegd zie ik maar één oplossing voor heel het klimaatprobleem. De wereldbevolking moet drastisch omlaag. Gaat niet gebeuren dus
Tja, voor nu wordt gezegd dat de bevolkingsgroei eind deze eeuw stopt. Of alle doden door tussentijdse natuurrampen en pandemieën daarin meegenomen zijn weet ik alleen niet.

Een andere oplossing (waarvoor je hier gelyncht wordt) is volledig stoppen met vleesconsumptie. De hoeveelheid water, energie, transport maar ook graan en mais die dit kost heeft een behoorlijke impact op de wereld.
 
Tja, voor nu wordt gezegd dat de bevolkingsgroei eind deze eeuw stopt. Of alle doden door tussentijdse natuurrampen en pandemieën daarin meegenomen zijn weet ik alleen niet.

Een andere oplossing (waarvoor je hier gelyncht wordt) is volledig stoppen met vleesconsumptie. De hoeveelheid water, energie, transport maar ook graan en mais die dit kost heeft een behoorlijke impact op de wereld.
De mens blijkt niet bereid te zijn om luxe op te geven. We willen allemaal dat het milieu verbeterd. Tegelijkertijd willen we ook dat onze Zalando pakketjes de dag erop op de deurmat liggen, dat we overdreven veel keus hebben in de supermarkt en we eisen allemaal de hoogste kwaliteit producten
 
Terug
Bovenaan Onderaan