Natuur en milieu

Na alle depri tweets even een positief iets:


Zsm doorpakken op blik wat mij betreft.
Hoe meten ze dat? En kunnen ze tijdens het meten dan niet meteen opruimen.
Zo zie je maar: als je in Nederland iets wilt bereiken moet je aan zijn centjes komen. Voor 0.15 cent gooit hij iets niet meer in de berm. :cry:
Dit dus.
Go dutch is niet voor niets een uitdrukking...
Dat is toch bij een date de kosten delen? Wat ik overigens compleet logisch vind v
 
Dat is toch bij een date de kosten delen? Wat ik overigens compleet logisch vind v

Het is inderdaad de kosten delen, maar in het buitenland is dit een negatieve uitdrukking en staat ervoor dat degene die het voorstelt gierig is (een zuinige hollander...). En het is niet alleen bij een date, maar in het algemeen.
 
In het kader van dataverbruik / energieverbruik hadden we het pas over de outlook mailbox en verwijderde items die alsnog energie kosten. Tip voor de zinloze mails die je ontvangt, shift-del worden deze meteen geheel verwijderd.
 
In het kader van dataverbruik / energieverbruik hadden we het pas over de outlook mailbox en verwijderde items die alsnog energie kosten. Tip voor de zinloze mails die je ontvangt, shift-del worden deze meteen geheel verwijderd.
Prachtig dit. Ik lees jouw berichtje en dacht meteen: laat ik eens de map 'Verwijderde items' opschonen. Dus ik alles selecteren, delete: "Deze items worden permanent verwijderd. Doorgaan?" Ik klik ok, map leeg. Staat erboven een knopje: "Recent uit deze map verwijderde items herstellen". Staat alles er gewoon nog in en kan ik het weer terughalen. :ROFL:

Pas als ik die map opschoon, is alles weg. Of misschien een paar dagen/weken wacht.
 
Prachtig dit. Ik lees jouw berichtje en dacht meteen: laat ik eens de map 'Verwijderde items' opschonen. Dus ik alles selecteren, delete: "Deze items worden permanent verwijderd. Doorgaan?" Ik klik ok, map leeg. Staat erboven een knopje: "Recent uit deze map verwijderde items herstellen". Staat alles er gewoon nog in en kan ik het weer terughalen. :ROFL:

Pas als ik die map opschoon, is alles weg. Of misschien een paar dagen/weken wacht.
Is vast ergens een instelling waarin je de bewaartijd kan aangeven. Maar hoe dan ook, als het over 1 maand definitief weg is vreet t geen data/energie meer :D
En ja, het is een druppel, maar iedere druppel is er 1.
 
Is vast ergens een instelling waarin je de bewaartijd kan aangeven. Maar hoe dan ook, als het over 1 maand definitief weg is vreet t geen data/energie meer :D
En ja, het is een druppel, maar iedere druppel is er 1.
Ik vind het gewoon mooi dat ze zeggen: "Dit wordt permanent verwijderd!!" terwijl dat dus helemaal niet zo is. Het volgende bericht was: "Dit wordt definitief verwijderd!!" en daar word ik dan vrij sceptisch over. Al lijkt het er nu wel op dat het echt weg is.
 
Ik vind het gewoon mooi dat ze zeggen: "Dit wordt permanent verwijderd!!" terwijl dat dus helemaal niet zo is. Het volgende bericht was: "Dit wordt definitief verwijderd!!" en daar word ik dan vrij sceptisch over. Al lijkt het er nu wel op dat het echt weg is.
Met shift-del krijg je wel meteen dit wordt permanent verwijderd.
 
In het kader van dataverbruik / energieverbruik hadden we het pas over de outlook mailbox en verwijderde items die alsnog energie kosten. Tip voor de zinloze mails die je ontvangt, shift-del worden deze meteen geheel verwijderd.
Ik stuur ongewenste emails gewoon ongelezen terug.
 
Heb ook niet echt het idee dat we er alles aan doen om het maar te beperken..
Een grote stap naar verbetering zou een totale stop van alle plastic zijn, maar ja, bij sommige producten is er bijna geen ontkomen aan, en helaas hebben de meesten nog steeds schijt aan de natuur (en daarmee zichzelf). O.a. de plastic soep die bovenop plekken in de oceanen dobbert verstoort de natuurlijke airconditioning van de aarde, en microplastic wordt door verdamping weer opgenomen in de wolken, regent weer lekker op het land neer en komt zo in onze voedselketen terecht. Niet alleen dat, ik las laatst dat deeltjes microplastic, niet alleen in de lucht, het water en ons voedsel aangetroffen worden, maar zelfs in ons bloed. Een Nederlands onderzoek wees dit uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan