Natuur en milieu

Als dat ook na een jaar gewist wordt?
Ik wis mijn mail direct na registreren in het centrale systeem wat niet in de cloud staat. Kan vanuit dat centrale systeem een mail nog altijd weer beantwoorden of doorsturen. Uitgaande mail registreer ik in principe direct bij versturen. Evt. grote bijlagen kan ik via het systeem met een downloadlink versturen. Indien gewenst kan ik opdrachtgevers ook machtigen om documenten te downloaden en/of uploaden.
 
Ik wis mijn mail direct na registreren in het centrale systeem wat niet in de cloud staat. Kan vanuit dat centrale systeem een mail nog altijd weer beantwoorden of doorsturen. Uitgaande mail registreer ik in principe direct bij versturen. Evt. grote bijlagen kan ik via het systeem met een downloadlink versturen. Indien gewenst kan ik opdrachtgevers ook machtigen om documenten te downloaden en/of uploaden.
Zo hip is het bij ons vooralsnog niet ;)
 
Zo zie je maar: als je in Nederland iets wilt bereiken moet je aan zijn centjes komen. Voor 0.15 cent gooit hij iets niet meer in de berm. :cry:
Dat is de trieste constatering, of de jeugd flikkert het nog steeds in de berm, maar we hebben genoeg mensen die slecht rond kunnen komen dat ze die dingen verzamelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan