Natuur en milieu

Je kan zo in het EV promoteam gewoon..

Mijn parkeerplek op werk heeft plek aan +- 2000/2500 auto's en 1 strook voor electrisch laden, denk stuk of 16/18 plekken, reken jij ff uit hoe groot de kans is dat ik kan laden... Ik zal het je verklappen, minimaal *

Ik woon in een huis met oprit, maar tegenover me zit een appartement met tig autos en parkeerproblemen, 2 plekken voor electrisch laden in de hele straal hier. Het is echt niet zo mooi en rooskleurig als jij het allemaal schetst
En niet zo negatief als jij schetst

Je staat wel ff om de batterij weer vol te krijgen, toch? En dat meerdere keren.
Pauze neem je toch wel altijd wel ff? Ff naar wc, iets drinken/eten. Terwijl auto aan snellader hangt.
Je pauzeert wel wat langer, maar tis niet dat laden bovenop de pauzes komt die je toch al had.

Pauze neem je toch wel altijd wel ff? Ff naar wc, iets drinken/eten. Terwijl auto aan snellader hangt.
Je pauzeert wel wat langer, maar tis niet dat laden bovenop de pauzes komt die je toch al had.
Soms wel, soms niet. Als ik zie hoe druk het langs de snelweg bij benzinestations is, vrees ik een beetje voor opladen. Ik ga voor het tanken meestal even de snelweg af.

Natuurlijk niet ingegeven door het gekloot van de oranje pompoen maar wie weet gaan de geopolitieke ontwikkelingen als vliegwiel werken voor een snellere uitrol naar meer zon/wind/water

Natuurlijk niet ingegeven door het gekloot van de oranje pompoen maar wie weet gaan de geopolitieke ontwikkelingen als vliegwiel werken voor een snellere uitrol naar meer zon/wind/water

De energietransitie is de enige transitie waar vaart in zit en waar ik vertrouwen in heb dat het goed gaat komen.

En de volgende oorlog barst los:

"Er was genoeg voedsel, maar het was ongelijk verdeeld over het gebied"

Hee waar heb ik dat eerder gehoord?

Dit is wel bijzonder om te lezen. Zeker omdat ik ook wel wat kan zeggen over waarom de homo sapien zo vaak oorlogen voert.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan