Nathan Markelo (RB/CV/CVM)

Be The Ball

International
cid80606_M1.jpg
Het Nederlandse talent Nathan Markelo versterkt komend seizoen de selectie van Jong PSV. De verdediger komt over van Everton FC.

c08629c5-4c16-4424-bf8b-6cdf85f3a74e_M2.jpgErvaring
Markelo heeft al de nodige ervaring opgedaan op de Nederlandse velden. Vorig seizoen speelde hij op huurbasis voor FC Twente. Als 18-jarige werd zijn talent opgemerkt door Everton FC, die hem overnam uit de jeugdopleiding van FC Volendam. Markelo speelt voornamelijk als rechtsback, maar kan ook centraal in de verdediging en op het middenveld uit de voeten.
Komt van Everton.

2021-08-25 12_06_45-Window.png
2021-08-25 12_07_05-Window.png
2021-08-25 12_07_28-Window.png

bron: https://www.transfermarkt.nl/nathan-markelo/profil/spieler/451576

Retro Willems

Assistent Coach
Prima aankoop voor jong psv lijkt me. Beetje ervaring in dat elftal is niet gek.
Klopt, na het wegvallen van Sambo is een 16-jarige jongen doorgeschoven. Je moet ze wel wel een beetje de kans geven om fysiek te rijpen voordat ze de overstap maken naar het betaalde voetbal, tenzij het om echt grote talenten gaat.

Wel opmerkelijk dat JDJ de tijd heeft om bezig te zijn met deals in deze categorie zo vlak voor het sluiten van de transferwindow.

robpsv11

Grammatifaler
Klopt, na het wegvallen van Sambo is een 16-jarige jongen doorgeschoven. Je moet ze wel wel een beetje de kans geven om fysiek te rijpen voordat ze de overstap maken naar het betaalde voetbal, tenzij het om echt grote talenten gaat.

Wel opmerkelijk dat JDJ de tijd heeft om bezig te zijn met deals in deze categorie zo vlak voor het sluiten van de transferwindow.

Valt dit niet onder de taak van Faber?

Be The Ball

International
Nou het zullen geen langdurige onderhandelingen zijn geweest vermoed ik. En als je de ondertekening en presentatie over laat aan Faber, dan zal het qua tijd wel meevallen.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Huur? Althans, "versterkt komend seizoen.." heeft voor mij sterk die bijsmaak?

Be The Ball

International
Huur? Althans, "versterkt komend seizoen.." heeft voor mij sterk die bijsmaak?
Inmiddels is transfermarkt aangevuld:
21/2225 aug. 2021 FC Everton U23
Engeland
Everton U23 Jong PSV
Nederland
Jong PSV175 dzd. €Afkoopsom?

Beetje onduidelijk idd. contract tot 30 juni 2022.

Kira

Aanvoerder
Denk dit jaar opvulling. Volgend jaar staat er dan weer een jeugdspeler. Wat me ook prima lijkt gezien ik niet verwacht dat deze jongen de stap naar PSV1 kan maken.

Hoetierick

Administrator
Administrator
Denk dit jaar opvulling. Volgend jaar staat er dan weer een jeugdspeler. Wat me ook prima lijkt gezien ik niet verwacht dat deze jongen de stap naar PSV1 kan maken.
Nou ja, ik weet het niet. Dumfries was ook een beetje een laatbloeier. Everton zag ook iets in hem, dus hij zal wel een beetje kunnen ballen. Zal niet veel kosten, dus niet verkeerd om eens een jaartje aan te zien.

Hoetierick

Administrator
Administrator

Doet ie gewoon in de pauze.

Kira

Aanvoerder
Nou ja, ik weet het niet. Dumfries was ook een beetje een laatbloeier. Everton zag ook iets in hem, dus hij zal wel een beetje kunnen ballen. Zal niet veel kosten, dus niet verkeerd om eens een jaartje aan te zien.
Zeker. Als hij onverwachte stappen maakt dan kan het altijd. Maar dat is meer een onverwachtse meevaller. Dat ze hem hebben gehaald is gewoon ter opvulling van dit seizoen om daarna een nieuwe doorstroom te hebben.

Dumfries was idd ook een laatbloeier maar volgensmij speelde hij op zijn 22ste al wel basis in de eredivisie. Deze jongen lijkt het toch net niet voor een club als PSV. Wil niet zeggen dat die nog niet prima bij een Utrecht oid kan voetballen en basisspeler worden.

Okido!

Routinier
Mja. 21 en dan geen vaste waarde bij Twente, interpreteer ik dat goed? Ik denk niet dat we deze jongen buiten Jong PSV gaan zien.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
wel een goede discotheek in Markelo.

Bovenaan Onderaan